❄️IKM UKE 52❄️

Uff i dag kjenner jeg det er en sånn dag hvor det er ekstra vanskelig å se mennesker rundt meg bli gravide.. flere som har slike dager?:oops:
Ja det er kjempe vanskelig :( Jeg vil egentlig ikke høre om andres graviditeter og spesielt ikke de som er nygravide.

Er bare i PP2, så skal ikke klage egentlig. Men vi mistet gutten vår i uke 19. og skulle egentlig vært 30 uker eller noe sånt på vei nå. Så det er skikkelig vanskelig :(

Ja det er kjempe vanskelig :( Jeg vil egentlig ikke høre om andres graviditeter og spesielt ikke de som er nygravide.

Er bare i PP2, så skal ikke klage egentlig. Men vi mistet gutten vår i uke 19. og skulle egentlig vært 30 uker eller noe sånt på vei nå. Så det er skikkelig vanskelig :(
Uff så trist at du måtte oppleve det, kan ikke forestille meg hvordan det måtte ha vært for deg.. håper du får en spire som sitter hele veien denne gang:Heartred

Hei alle fine babymakers :dummy::dummy1:

Tar meg den friheten å opprette IKM-gruppe for oss uke 52’ere :D

Skriv som følger:
Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM

Måtte liggene bli gode og frøene mange :smiley-angelic001

27.12:
Eppie - 37år - PP4 - B3 - EL 14.12 - IKM 27.12
Litjmora - 41 - B2 - EL 13 12 - IKM 27.12
Marthe<3 - 27 - PP2 - B1 - EL 15.12 - IKM 27.12
Kaffekoppen - 30 - B2 - PP5 - EL 13.12 - IKM 27.12

28.12:
HCS - 33 - PP3 - B2 - EL ca. 13.12 - IKM 28.12
Vans29 - 29 - PP2 - B0 - EL 14.12 IKM 28.12
Gullfisk91 - 30 - PP5 - B3 - EL 14.12 IKM 28.12

29.12:
Mamma til 3- - 32 - PP2 - B4 - EL ca 11-13.12 - IKM 29.12
Minilini - 27 år - pp2 etter ma - b1 - 14.12 - 29.12
Marie* - 31 - pp3 - b2 - EL 14.12 - IKM 29.12
Trønderen98 - 23 - B1 - PP4- EL 14.12- IKM 29.12

30.12:
Karogalaro - 33år - PP6 - B3 - EL 17.12 - IKM 30.12
Tuva2004 - 31 - b2 - el ca 17/12 - ikm 30/12
Cornelialill - PP13 - 30 - B2 - EL 17.12 - IKM 30.12

31.12:
Augustspire - 28 - pp2- b1 - el ca 17.12 - ikm 31.12
FølgerDrømmen - 28 år - 0 barn - pp 11 - el ca 17/12 - ikm 31/12

01.01:
MIT90 - 31 - PP32 - B2 - EL ca 18.12 - IKM ca 01.01
...Baby one more time - 26 - PP4(3 etter SA) - B2 - EL ~ 18.12 - IKM ~ 01.01
Muumimamma - b2 - pp22 - el ca 18.12 - ikm ca 01.01
Emmine - 29 år - PP2 - B1 - EL 17.12 - IKM 01.01
Marsmamman - 31 år - PP2 - B3 - EL 18.12 - IKM 01.01
Hæppi - 28 - PP7 - B1 - EL ca 17.12, IKM ca 01.01
Mammape - 26 - pp3 - B3 - EL17/12 - IKM1/1

02.01:
Mamma4life- 33-PP5-B3- EL 22/12-IKM 2/1

Gravid :dummy::dummy1::

Tante Rød :smiley-angry002:
Blir forresten B2 ikke B1 :cat:

Kjedelig at det kommer senere hos deg nå da.. :arghh: man vil jo helst over i dpo-land så raskt som mulig. hadde EL på dag 18 sist PP, så håper det ikke er langt unna nå. Aksjer blir hvert fall lagt hver dag fremover:rolleyes:
Har variert det siste halve året o_O men har ikke vært senere enn kanskje cd16/17 tror jeg, så nermer seg vel :) har ganske kort topp som regel, gjelder bare å fange den :)
Så bra! Her er mannen litt småpjusk, så har ikke vært aksjer på noen dager.. men tror han er på bedringens vei :woot:

Har variert det siste halve året o_O men har ikke vært senere enn kanskje cd16/17 tror jeg, så nermer seg vel :) har ganske kort topp som regel, gjelder bare å fange den :)
Så bra! Her er mannen litt småpjusk, så har ikke vært aksjer på noen dager.. men tror han er på bedringens vei :woot:
Håper han blir frisk igjen til EL da:woot: trodde kanskje det var noe på gang nå, litt kniping i siden! Men neida, blenda el-test:arghh:

WP:] 32 - PP2 - B2 - EL ca. 18.12 - IKM 31.12

Tok dose 3 i dag! Er 3dpo i dag, så hvis det har klaffet har jo ikke egget festet seg ennå, og reaksjonen fra vaksinen vil jo være over før det skjer. Håper det betyr at det ikke er noe risiko for bivirkninger for evt foster. Er i risikogruppen, 5 mnd og 3 uker siden siste dose og jobber som lærer, så føler jeg ikke hadde noe særlig valg.. men rart med det. Det klaffet på første PP med frøkna, og vi er nå i PP3 og kjenner meg litt pessimistisk på at det skal ha klaffet nå. Men ja, fem dager til første test. Dette ble en lang melding med babling, Sorry! :)

Last edited:
Håper han blir frisk igjen til EL da:woot: trodde kanskje det var noe på gang nå, litt kniping i siden! Men neida, blenda el-test:arghh:
Han var visst bedre idag! :woot:
Har trodd i et par dager at el nærmet seg, men nei :rolleyes: ettermiddagens el-test var bare på 0.2, satser på i morgen :woot:

To dose 3 i dag! Er 3dpo i dag, så hvis det har klaffet har jo ikke egget festet seg ennå, og reaksjonen fra vaksinen vil jo være over før det skjer. Håper det betyr at det ikke er noe risiko for bivirkninger for evt foster. Er i risikogruppen, 5 mnd og 3 uker siden siste dose og jobber som lærer, så føler jeg ikke hadde noe særlig valg.. men rart med det. Det klaffet på første PP med frøkna, og vi er nå i PP3 og kjenner meg litt pessimistisk på at det skal ha klaffet nå. Men ja, fem dager til første test. Dette ble en lang melding med babling, Sorry! :)
Så fint at du har fått dose 3 og er ferdig med det! Fremdeles ca 1 1/2 måned til jeg tidligst kan få, om det skal gå 4 1/2 måned mellom :)
Krysser fingrene for oss alle i IKM-gruppa!

Bra du har fått tatt den allerede da HCS!

Det er vel 6mnd mellom dosene hvis man er under 45 (eller er det 40?). Jeg får nok ikke tilbud før uti mars en gang siden jeg ikke fikk dose 2 før i september.. Håper jo jeg er gravid da, men ønsker ikke å ta den i 1 trimester, da er det jo bedre å gjøre seg ferdig i forkant av en graviditet.

Fikk time til å måle progesteron på mandag, da er jeg 7dpo. Blir spennende, alle andre prøver så fine ut så det er bare progesteron som gjenstår :nailbiting:

Så fint at du har fått dose 3 og er ferdig med det! Fremdeles ca 1 1/2 måned til jeg tidligst kan få, om det skal gå 4 1/2 måned mellom :)
Krysser fingrene for oss alle i IKM-gruppa!
Ja, veldig fint! Og ja, mange som fortjener positiv test her :)

Bra du har fått tatt den allerede da HCS!

Det er vel 6mnd mellom dosene hvis man er under 45 (eller er det 40?). Jeg får nok ikke tilbud før uti mars en gang siden jeg ikke fikk dose 2 før i september.. Håper jo jeg er gravid da, men ønsker ikke å ta den i 1 trimester, da er det jo bedre å gjøre seg ferdig i forkant av en graviditet.

Fikk time til å måle progesteron på mandag, da er jeg 7dpo. Blir spennende, alle andre prøver så fine ut så det er bare progesteron som gjenstår :nailbiting:
Tror de har gått ned til 4,5 måned, men de har jo sine prioriteringsregler så tror det er det som forsinker for mange :(

Åj, ja, det er spennende! :woot:

Jeg tar også dose 3 i morgen :)

Jeg har kjøpt eggløsningstester for første gang, men synes instruksjonene er litt uklare fra leverandør til leverandør. Hvor ofte og når på dagen tester dere? Har normalt sett EL-smerter rundt 14 dager ut i syklusen, så antar EL finner sted en gang denne helga, men har foreløpig ikke noe utslag på EL-tester.

Er det normalt å ha helt blenda el-tester to dager før forventet el?

Hei, får ikke til å lage ordentlig brukernavn, men melder meg allikevel gjerne på IKM uken.

To be announced - PP1 - B2 - EL 14.12 - IKM 30.12

Alle datoer er estimater, fra Flo.

Han var visst bedre idag! :woot:
Har trodd i et par dager at el nærmet seg, men nei :rolleyes: ettermiddagens el-test var bare på 0.2, satser på i morgen :woot:
Samme her:arghh: nå er det snart på tide at noe skjer.. har hatt så regelmessige EL siste mndene, men nå blir det en lang syklus igjen…

3 dpo i dag og har litt mens murringer i korsryggen, er jo alt for tidlig til å være gravid symptomer så lurer litt på hva det kan være, passer veldig dårlig om TR plutselig skulle dukke opp 3 dpo:shifty:

Back
Topp