Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøver å holde meg hver gang, men blir nok første test 9 DPO - første feriedagenHar dere tenkt noe på når dere kommer til å ta første test? Jeg har ingen tidligtester denne gangen fordi jeg var så sikker på at jeg skulle vente til 12 dpo med å teste uansett, men nå fikk jeg veldig lyst å ta første test på julaften 10 dpo
Da satser vi på tidlig babystrek hos deg!Jeg prøver å holde meg hver gang, men blir nok første test 9 DPO - første feriedagen
Har dere tenkt noe på når dere kommer til å ta første test? Jeg har ingen tidligtester denne gangen fordi jeg var så sikker på at jeg skulle vente til 12 dpo med å teste uansett, men nå fikk jeg veldig lyst å ta første test på julaften 10 dpo
Har dere tenkt noe på når dere kommer til å ta første test? Jeg har ingen tidligtester denne gangen fordi jeg var så sikker på at jeg skulle vente til 12 dpo med å teste uansett, men nå fikk jeg veldig lyst å ta første test på julaften 10 dpo
Men da kan vi teste sammen på julaften! Tror du det er noe vits å teste med en vanlig test eller burde jeg heller kjøpe en clearblue tidlig på apotek?Jeg skal teste julaften, da er jeg 11dpo. Ville egentlig vente til ikm, men det kommer til å bli servert alkohol..
Da er det bare å kjøre på tenker jeg! Hvis du har tidligere erfaring med tidlig streker Selv testet jeg ikke positiv før 13 dpo sist graviditet, men den endte også i SAVurderer sterkt å teste 8dpo, men bare siden det er på julaften Har hatt veldig sterke streker tidlig i de andre graviditetene så håper på antydning den dagen
Vurderer sterkt å teste 8dpo, men bare siden det er på julaften Har hatt veldig sterke streker tidlig i de andre graviditetene så håper på antydning den dagen
Jeg er med dere på testedate!! Jeg er 10DPO på julaften altså!! Tenk for en fin julegave det hadde blittMen da kan vi teste sammen på julaften! Tror du det er noe vits å teste med en vanlig test eller burde jeg heller kjøpe en clearblue tidlig på apotek?
Herlig! Da har vi en testedate, jeg er også 10 dpo på julaften så tror nok egentlig ikke jeg kommer til å få positiv test skal selvfølgelig teste likevel heheJeg er med dere på testedate!! Jeg er 10DPO på julaften altså!! Tenk for en fin julegave det hadde blitt
Er jo flere som får positiv da så er jo et liiiteee håpHerlig! Da har vi en testedate, jeg er også 10 dpo på julaften så tror nok egentlig ikke jeg kommer til å få positiv test skal selvfølgelig teste likevel hehe
Da er det bare å kjøre på tenker jeg! Hvis du har tidligere erfaring med tidlig streker Selv testet jeg ikke positiv før 13 dpo sist graviditet, men den endte også i SA
Jeg er med dere på testedate!! Jeg er 10DPO på julaften altså!! Tenk for en fin julegave det hadde blitt
Herlig! Da har vi en testedate, jeg er også 10 dpo på julaften så tror nok egentlig ikke jeg kommer til å få positiv test skal selvfølgelig teste likevel hehe
Ja så kjekt at vi er flere som skal teste samme dag, hadde vært så kjekt å legge en positiv graviditetstest i julestrømper til mannen
Så gøy at vi er så mange!Jeg og tenkte å teste på julaften, blir spennende
Haha «hengte Eg opp nedi der da jeg hosta» det er en akkurat beskrivelse av hvordan jeg hadde det i går!Jeg har også kjent litt sånn ømhet i livmor i dag. Er bare 2 dpo, så det er vel bare noe som skjer uansett i disse dager. Hengte seg opp nedi der da jeg hosta.
Blir nok ikke noen testing før tidligst andre juledag her. Da er jeg 10 dpo. Får se om jeg klarer å vente enda litt lengre.