❄️IKM UKE 52❄️

Nei samme her! Har IKM samtidig med deg og jeg var gravid i september, den gang fikk jeg ingen symptomer før 10 dpo, men så endte det i SA også så jeg vet ikke om det har noen sammenheng:oops:
Hadde selv MA, og måtte ta cytotec 1.oktober, så har også lurt litt på om det var en sammenheng med det…

Oi så spennende! Det har ikke jeg hørt, jeg har hørt at mensmurringer skjeldent er et godt tegn, så jeg håper virkelig at det er du som har rett:rolleyes::rolleyes:
Mange som opplever mensmurringer, det er vell det at livsmoren utvider seg. Håperhåper!! :love7
jeg har også mye mensmurringer i mage og korsrygg. Veldig rart egentlig. Pleier ikke å ha det før en dag eller to før mens. Venter ikke mens før ca 29.12, så skjønner ikke helt. Er dpoland, men trodde ikke jeg var langt nok til å kjenne noe… o_O var gravid i august, da hadde jeg en del mensmurringer som første tegn, men det var bare et par dager før ikm, og ikke halvannen uke slik som nå. :confused:
Krysser fingra for deg også!! :Heartred

Har aldri vært med i en sånn her gruppe før, men er det normalt at vi deler symptomer med hverandre? Elsker å skrolle meg gjennom symptomtråder hver pp, holdt på i 6mnd sist gang før spiren satt. Så ble en del tid på å lese etter alle slags mulige tegn! Er egentlig til å bli gal av, håper ikke jeg er den eneste! :excited001

Har aldri vært med i en sånn her gruppe før, men er det normalt at vi deler symptomer med hverandre? Elsker å skrolle meg gjennom symptomtråder hver pp, holdt på i 6mnd sist gang før spiren satt. Så ble en del tid på å lese etter alle slags mulige tegn! Er egentlig til å bli gal av, håper ikke jeg er den eneste! :excited001
Jeg har iallefall kjent på symptomer :hilarious: vi feiret bursdagen til forloveden min i dag, og jeg spurte han etter folk dro om kaka smakte rart. Nei, sa han, smakte som den alltid gjør:hilarious: så var jeg på do, og jeg har hatt en liten blødning i dag, så nå går jeg bare og vurderer om når jeg evt skal teste :hilarious:

Nå har vi hatt seksuelt maraston de siste to ukene, siden vi ikke tester for EL. Spent på å se om det utgjør noe forskjell.

Har hatt mye murring og stikking i magen, eEL-smerter? Ellers lukter jeg veldig intenst, men siden den teoretiske celleklumpen ikke engang teoretisk kan ha festa seg så kan man jo ikke ha noe symptomer, eller!?

Nå har vi hatt seksuelt maraston de siste to ukene, siden vi ikke tester for EL. Spent på å se om det utgjør noe forskjell.

Har hatt mye murring og stikking i magen, eEL-smerter? Ellers lukter jeg veldig intenst, men siden den teoretiske celleklumpen ikke engang teoretisk kan ha festa seg så kan man jo ikke ha noe symptomer, eller!?

Luktesansen er også skjerpet rundt eggløsning, så kan være symptom på det :pompus:

I motsetning til forrige PP hvor jeg virkelig trodde noe var på gang, har jeg overhodet ikle troa denne runden. 7dpo i dag, og strengt tatt snart tid for å teste, men tror jeg venter til julaften i hvert fall. Ikke vits å kaste bort tester når man har så lite troa. (Sier jeg nå, og plutselig står jeg med 5 tester på onsdag :hilarious:)

7dpo her og! Jeg skal teste på julaften. Joine testedate du også HCS? :joyful:

Kjenner ingen spesielle symptomer egentlig annet enn de vanlige ømme brystene som jeg alltid har i dpo-land. I natt derimot sov jeg skikkelig dårlig og var oppe på do to ganger!

Har vært hos lege og målt progesteronnivå nå, men vet ikke hvor lang tid det tar å få svar da prøven måtte sendes inn. Er jo ingenting å gjøre fra eller til i denne syklusen uansett, men venter i spenning! I mellomtiden får jeg bare fortsette å spise ananas og gulrot, og holder kaffe/koffein til et minimum just in case :p

7dpo her og! Jeg skal teste på julaften. Joine testedate du også HCS? :joyful:

Kjenner ingen spesielle symptomer egentlig annet enn de vanlige ømme brystene som jeg alltid har i dpo-land. I natt derimot sov jeg skikkelig dårlig og var oppe på do to ganger!

Har vært hos lege og målt progesteronnivå nå, men vet ikke hvor lang tid det tar å få svar da prøven måtte sendes inn. Er jo ingenting å gjøre fra eller til i denne syklusen uansett, men venter i spenning! I mellomtiden får jeg bare fortsette å spise ananas og gulrot, og holder kaffe/koffein til et minimum just in case :p
Ja! Får gjøre det :D

Blir utrolig spennende å høre hva de sier :woot:

Bare 4dpo og klør i fingrene etter å teste:angelic: Men skal ikke teste før julaften og enda da er det veldig tidlig:p
Føler meg annerledes enn vanlig denne pp. Er alltid ett ekstremt pms troll fra eggløsning og til IKM, med ømme bryster fra dag 2 etter EL og hele pakken, men denne gangen har jeg ikke ømme bryster, ikke i dårlig humør, bare veldig lettrørt og hvit tykk utflod (den pleier alltid å være blank og slimete fram til 2 dager før IKM) Har og små rykk i beina og det har jeg hatt før IKM i de andre graviditetetene mine, og er umenneskelig trøtt hele dagen. Så kanskje det er noe på gang, siden kroppen er så annerledes, håper virkelig:happy:

Usikker på om det er festeblødning eller mens som plutselig har kommet nesten to uker før tia, har har superlange sykluser etter jeg sluttet på minipillen, så det kan jo være kroppen bare ville tilbake til 30dagerssyklus..

Fikk nettopp ny jobb! Heldigvis starter jeg i februar, men føler litt dårlig samvittighet likevel..

Fikk nettopp ny jobb! Heldigvis starter jeg i februar, men føler litt dårlig samvittighet likevel..
Gratulerer med ny jobb :) Jeg startet i ny jobb 1 juni og måtte ta fri 1 uke for IVF behandling etter bare 2 uker i jobben. Å være gravid og ha permisjon er en sååååå liten del av resten av arbeidslivet at det skal du ikke tenke på!

Last edited:
Kanskje muligens 7 dpo. Hva tenker dere? Skyggestrek eller babystrek?
20211220_132419.jpg 20211220_132336.jpg Negative Image_20211220134842498.jpg Negative Image_20211220134657533.jpg Snapchat-1551201992.jpg

Nei nå altså, jeg kom hjem fra jobb og måtte veldig på do, så jeg tenkte ja hvorfor ikke ta en test da:shy: Har vært øm i livmorområdet i hele går og i dag, og begynner smått å få ømme bryst, er bare 6/7 dpo så jeg vet jo at der er ingen vits å teste:confused: Legger ved min blenda test for de som måtte ha interesse av å se på min dårlige selvkontroll:p:p
Jeg har ikke tidligtest en gang:facepalm:

Vedlegg

• DC16375C-CD9B-4FD8-A785-BE1771D706C1.jpeg
    DC16375C-CD9B-4FD8-A785-BE1771D706C1.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 77
Nei nå altså, jeg kom hjem fra jobb og måtte veldig på do, så jeg tenkte ja hvorfor ikke ta en test da:shy: Har vært øm i livmorområdet i hele går og i dag, og begynner smått å få ømme bryst, er bare 6/7 dpo så jeg vet jo at der er ingen vits å teste:confused: Legger ved min blenda test for de som måtte ha interesse av å se på min dårlige selvkontroll:p:p
Jeg har ikke tidligtest en gang:facepalm:

Jeg gjorde det samme. 7DPO i dag, forrige syklus fikk jeg strek på tidspunktet her. Hadde lovet meg selv å ikke gå i samme fella, men etter tidenes drittdag på jobb, hvorfor ikke gjøre dagen bittelitt verre?

Men jeg vet jo at babyplan gir skygger som bare det, så vet at det ikke er noen vits. Må bare vente til julaften tror jeg…

:(

Vedlegg

• 5955E100-3092-4A7C-BAB6-98A468FFC33A.jpeg
    5955E100-3092-4A7C-BAB6-98A468FFC33A.jpeg
    68 KB · Visninger: 72
  • D46B0233-87AD-482C-BC30-762C1857D1B6.jpeg
    D46B0233-87AD-482C-BC30-762C1857D1B6.jpeg
    78,7 KB · Visninger: 67
Back
Topp