❄️IKM UKE 52❄️

Har testa etter eggløsning denne syklusen brukt premom som la inn peak på onsdag 15/12 . Denne prøveperioden har vi bare fått lagt inn aksjer seint i går kveld 16/12. Med begge barna jeg har fra tidligere har det bare vært sex en gang rundt eggløsning og det har klaffet. Så håper på det denne gangen og:D

Vedlegg

• 1205E2A4-951C-4306-AD8B-0E7D81CC5B9D.jpeg
    1205E2A4-951C-4306-AD8B-0E7D81CC5B9D.jpeg
    317,3 KB · Visninger: 57
3 dpo i dag og har litt mens murringer i korsryggen, er jo alt for tidlig til å være gravid symptomer så lurer litt på hva det kan være, passer veldig dårlig om TR plutselig skulle dukke opp 3 dpo:shifty:

Jeg er også er også 3dpo og har kjent på akkurat det samme i dag, men det kan vel ikke være symptomer så tidlig. Mest sannsynlig er det vel kanskje det at man kjenner litt ekstra godt etter for tiden :oops:

Jeg er også er også 3dpo og har kjent på akkurat det samme i dag, men det kan vel ikke være symptomer så tidlig. Mest sannsynlig er det vel kanskje det at man kjenner litt ekstra godt etter for tiden :oops:
Ja det er sikkert nettopp det at vi går å kjenner etter ja!

Er en plass mellom 4 dpo og 13 dpo. Mest sannsynligvis 4 dpo, men usikker grunnet MA og mange positive el tester grunnet hcg i kroppen. Har derfor begynt å ta g test i dag og den var så negativ som man kan få den :wtf: Ny test om 2 dager :rolleyes:

Heihei alle! Denne prøveperioden vil jeg gjerne henge med dere, etter en pause fra IKM-gruppe forrige pp :)

Alfakrøll - PP13 - B1 - EL 19/12 - IKM 2/1

Jeg har nå bikket ett års prøving, det hadde jeg aldri trodd. Får ikke gjort noe annet enn å fortsette å prøve, og starte utredningsprosess i januar om det ikke klaffer denne pp :happy090

Har testa etter eggløsning denne syklusen brukt premom som la inn peak på onsdag 15/12 . Denne prøveperioden har vi bare fått lagt inn aksjer seint i går kveld 16/12. Med begge barna jeg har fra tidligere har det bare vært sex en gang rundt eggløsning og det har klaffet. Så håper på det denne gangen og:D
Vi hadde bare sex 5 dager før EL dagen, og 1 dag etter. Og det klaffa :p enten har mannen super sperm som lever i dagesvis, ellers har egget mitt tatt seg veldig god tid :woot:

Vi hadde bare sex 5 dager før EL dagen, og 1 dag etter. Og det klaffa :p enten har mannen super sperm som lever i dagesvis, ellers har egget mitt tatt seg veldig god tid :woot:

Så godt å lese!

Jeg er litt stressa fordi vi ikke rakk sex på selve el-dagen, men vi fikk lagt inn aksjer 1 og 2 dager før EL + dagen etter EL. Blir spennende å se i neste uke!

Føler liksom vi "kasta vekk" den ene fertile dagen fordi mannen hadde avtale om å levere spermprøve da.. Håper det ikke utgjorde noe forskjell, men må innrømme at jeg prøvde å snike til meg litt av det som kom på utsiden av prøvebegeret og dytte det inn etterpå mens jeg hjalp han å rydde opp :hilarious: Huff jeg er håpløs.. :p

hehe, akkurat samme her, med 5 dager før og sånn som det ser ut, en dag etter, så krysser fingrene og håper. Høres sikkert veldig rart ut når jeg sier det, men begge gangene jeg har blitt gravid tidligere har jeg våknet grytidlig av meg selv, dagen etter samleie, og det gjorde jeg i dag:p Så håper virkelig!

No spinner tankene av sted her, det er så ømt i nedre mage/livmor område når jeg nyser og hoster, og litt små ømt ellers også.. jeg er jo bare 3/4 dpo så det er jo alt for tidlig å kjenne noe i forhold til graviditet, så nå er jeg redd for at dette er EL smerter? Kan det være mulig når jeg for 4 døgn siden hadde positiv EL test og de har vært negative etter det? Har ikke tester i dag da jeg var sikker på at EL har vært, eller er det mulig å kjenne slik ømhet allerede nå?:oops:

No spinner tankene av sted her, det er så ømt i nedre mage/livmor område når jeg nyser og hoster, og litt små ømt ellers også.. jeg er jo bare 3/4 dpo så det er jo alt for tidlig å kjenne noe i forhold til graviditet, så nå er jeg redd for at dette er EL smerter? Kan det være mulig når jeg for 4 døgn siden hadde positiv EL test og de har vært negative etter det? Har ikke tester i dag da jeg var sikker på at EL har vært, eller er det mulig å kjenne slik ømhet allerede nå?:oops:
Hvis du bare er 3/4 DPO så har jo ikke egget festet seg ennå, så kan jo egentlig ikke være det. Men i DPO-land er man jo oppmerksom på alt da, og det kan være helt urelatert. Men håper jo selvfølgelig det betyr noe bra for deg :)

Hvis du bare er 3/4 DPO så har jo ikke egget festet seg ennå, så kan jo egentlig ikke være det. Men i DPO-land er man jo oppmerksom på alt da, og det kan være helt urelatert. Men håper jo selvfølgelig det betyr noe bra for deg :)
Uff ja rart hvordan man blir så oppmerksom på alt.. håper bare ikke jeg har EL nå for vi legger ikke inn aksjer nå, men det skal vell litt til for å få to positive EL tester med fire dager mellomrom?

Hvis du kjenner på livmortappen, kan du kjenne om den er åpen eller lukket. Er den lukket, har du ikke EL.

Man kan jo bli øm der etter EL, men kanskje ikke så mange dager etter EL. Jeg vet ikke, jeg.

Hvis du kjenner på livmortappen, kan du kjenne om den er åpen eller lukket. Er den lukket, har du ikke EL.

Man kan jo bli øm der etter EL, men kanskje ikke så mange dager etter EL. Jeg vet ikke, jeg.
Takk for svar! Jeg prøvde å kjenne på den nå og den kjennes helt lukket ut, men nå har jeg aldri kjent på den tidligere da hehe. Jeg tok også en EL test og den er så negativ som man får det så da er det nok ikke EL heldigvis:rolleyes:

Takk for svar! Jeg prøvde å kjenne på den nå og den kjennes helt lukket ut, men nå har jeg aldri kjent på den tidligere da hehe. Jeg tok også en EL test og den er så negativ som man får det så da er det nok ikke EL heldigvis:rolleyes:
Jeg tror jeg vil påstå at du hadde kjent om den var åpen, men det er ikke så lett å kjenne heller. Og iallefall ikke når man ikke har kjent før og ikke har noe å sammenligne med. Men når den er åpen her, så kjennes der ut som et bittelite gap på størrelse med tuppen på fingeren.

Du har nok ikke EL da ;)

Jeg er 5DPO, og har kjent på det samme de siste dagene. Begynte med Cyclogest 3DPO, og det er sammenfallende med symptomene. Tenker derfor at det kan være progesteronet som gjør det?

Jeg er 5DPO, og har kjent på det samme de siste dagene. Begynte med Cyclogest 3DPO, og det er sammenfallende med symptomene. Tenker derfor at det kan være progesteronet som gjør det?
Hm ja du sier noe der, det er mye mindre ømt i dag forsåvidt hos meg, så vanskelig å si hva det kan være

Har dere tenkt noe på når dere kommer til å ta første test? Jeg har ingen tidligtester denne gangen fordi jeg var så sikker på at jeg skulle vente til 12 dpo med å teste uansett, men nå fikk jeg veldig lyst å ta første test på julaften 10 dpo:oops:

Back
Topp