Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en test for å se etter disse berømte skyggene som alle prater om, og ser ut som jeg har fått samme parti.. kommer ikke så godt frem på bildet men.
Jeg visste jo at jeg ikke var gravid, venter på el, skulle bare sjekke for moro skyld nå Men hadde blitt lettere oppgitt om jeg faktisk trodde jeg var gravid. Dette er en vanlig test.Så kjedelig altså! Man får jo et håp om man ser en strek, da er det utrolig kjipt om det bare er en skygge. Er det tidligtest eller vanligtest?
Jeg visste jo at jeg ikke var gravid, venter på el, skulle bare sjekke for moro skyld nå Men hadde blitt lettere oppgitt om jeg faktisk trodde jeg var gravid. Dette er en vanlig test.
Hvilke batch nr er det på de testene som skal være dårlige? Har en pakke med 10 vanlige tester her, spent på om de er dårlige..Tok en test for å se etter disse berømte skyggene som alle prater om, og ser ut som jeg har fått samme parti.. kommer ikke så godt frem på bildet men.
Jeg hadde også de tankene når vi prøvde på nr 1, hvorfor skulle det plutselig gå. Men en eller gang gang går det jo, så hvorfor ikke nå?High eggløsningstest nå, så da spørs det om peak kommer i løpet av dagen! Får legge inn litt flere aksjer i kveld Tipper eggløsning er i morgen, så da er vi plutselig snart i dpo-land igjen!
På en måte er det litt mer oppløftende nå når vi vet at det ikke er noe galt med noen av prøvene våre (bortsett fra evt progesteron for min del), men kjenner likevel jeg er litt pessimistisk. Hvorfor skulle det plutselig klaffe nå liksom?
Jeg hadde også de tankene når vi prøvde på nr 1, hvorfor skulle det plutselig gå. Men en eller gang gang går det jo, så hvorfor ikke nå?
Når det klaffet for oss etter 10 måneder med prøving gjorde vi ikke noe annerledes, jeg hadde ikke noe "mer" eggløsning enn alle de andre gangene. Og for alle de man ser blir gravide her inne så er jo det deres "nå".
Blir spennende å se da. Prosessen er så slitsom mtp at tiden går så sakter når man venter, men så lenge man tar prosessen for det det er så blir det plutselig litt mer spennende enn slitsomt
Hvilke batch nr er det på de testene som skal være dårlige? Har en pakke med 10 vanlige tester her, spent på om de er dårlige..
Den 362 er den jeg også har men har noen snakket med babyplan om dette? Eller er det «bare» pga andre har fått masse skygger på de ?er jo veldig rart da.. er de liksom feil produsert da?Disse to hvertfall!
W00110362
W00110354
Ser jeg også har fått W00110362 sist jeg bestilte, så er spent på om det blir skygge på disse
Jeg tok en nå, bare for å sjekke om det kom skygge (er bare 6 dpo så kan ikke få positivt resultat enda) og ser ingen skygge på min iallefall?Disse to hvertfall!
W00110362
W00110354
Ser jeg også har fått W00110362 sist jeg bestilte, så er spent på om det blir skygge på disse
Den 362 er den jeg også har men har noen snakket med babyplan om dette? Eller er det «bare» pga andre har fått masse skygger på de ?er jo veldig rart da.. er de liksom feil produsert da?
Så rart.. og alle har vel ikke hatt kjemisk heller. Jeg ser tydelig den linjen fargen skal oppi på en måte, ser man lenge nok så kan det se ut som skygge. Men nå vet vi jo om det iallefall, og får tenke at streken skal ha rosa i seg om den er svak positiv. Selv om det er sykt kjipt med disse skyggestrekene daJeg vet ikke om noen har snakket med eller meldt inn til babyplan, men det var visst mange i forrige ikm-gruppa mi som fikk skygge på disse testene (Uke 48)