❄️IKM UKE 52❄️

Tok en test for å se etter disse berømte skyggene som alle prater om, og ser ut som jeg har fått samme parti.. kommer ikke så godt frem på bildet men.

Vedlegg

• 20211211_132544.jpg
    20211211_132544.jpg
    307,2 KB · Visninger: 89
Tok en test for å se etter disse berømte skyggene som alle prater om, og ser ut som jeg har fått samme parti.. kommer ikke så godt frem på bildet men.

Så kjedelig altså! Man får jo et håp om man ser en strek, da er det utrolig kjipt om det bare er en skygge. Er det tidligtest eller vanligtest?

Så kjedelig altså! Man får jo et håp om man ser en strek, da er det utrolig kjipt om det bare er en skygge. Er det tidligtest eller vanligtest?
Jeg visste jo at jeg ikke var gravid, venter på el, skulle bare sjekke for moro skyld nå :rolleyes: Men hadde blitt lettere oppgitt om jeg faktisk trodde jeg var gravid. Dette er en vanlig test.

Jeg visste jo at jeg ikke var gravid, venter på el, skulle bare sjekke for moro skyld nå :rolleyes: Men hadde blitt lettere oppgitt om jeg faktisk trodde jeg var gravid. Dette er en vanlig test.

Joda jeg skjønte det, bare tenkte sånn generelt at det er kjipt med skygge på tester :)

High eggløsningstest nå, så da spørs det om peak kommer i løpet av dagen! Får legge inn litt flere aksjer i kveld :smug: Tipper eggløsning er i morgen, så da er vi plutselig snart i dpo-land igjen!

På en måte er det litt mer oppløftende nå når vi vet at det ikke er noe galt med noen av prøvene våre (bortsett fra evt progesteron for min del), men kjenner likevel jeg er litt pessimistisk. Hvorfor skulle det plutselig klaffe nå liksom?

Dagens siste test, antar den siste der blir peak! Skal teste igjen i morra tidlig og håper den har sunket til da!

Fasinerende å se hvorvidt testene varierer fra syklus til syklus! Forrige måned fikk jeg ikke sterkere enn 0,8 og gangen før var rundt 1, mens nå er den på 1,3!

Da gjenstår det å følge med på temperaturen og se når den stiger for å få bekreftet eggløsning.

Nå skal vi legge inn aksjer :dance018

Vedlegg

• Screenshot_20211212-202208.png
    Screenshot_20211212-202208.png
    639 KB · Visninger: 68
Hvilke batch nr er det på de testene som skal være dårlige? Har en pakke med 10 vanlige tester her, spent på om de er dårlige..

High eggløsningstest nå, så da spørs det om peak kommer i løpet av dagen! Får legge inn litt flere aksjer i kveld :smug: Tipper eggløsning er i morgen, så da er vi plutselig snart i dpo-land igjen!

På en måte er det litt mer oppløftende nå når vi vet at det ikke er noe galt med noen av prøvene våre (bortsett fra evt progesteron for min del), men kjenner likevel jeg er litt pessimistisk. Hvorfor skulle det plutselig klaffe nå liksom?
Jeg hadde også de tankene når vi prøvde på nr 1, hvorfor skulle det plutselig gå. Men en eller gang gang går det jo, så hvorfor ikke nå?

Når det klaffet for oss etter 10 måneder med prøving gjorde vi ikke noe annerledes, jeg hadde ikke noe "mer" eggløsning enn alle de andre gangene. Og for alle de man ser blir gravide her inne så er jo det deres "nå".

Blir spennende å se da. Prosessen er så slitsom mtp at tiden går så sakter når man venter, men så lenge man tar prosessen for det det er så blir det plutselig litt mer spennende enn slitsomt :D

Jeg hadde også de tankene når vi prøvde på nr 1, hvorfor skulle det plutselig gå. Men en eller gang gang går det jo, så hvorfor ikke nå?

Når det klaffet for oss etter 10 måneder med prøving gjorde vi ikke noe annerledes, jeg hadde ikke noe "mer" eggløsning enn alle de andre gangene. Og for alle de man ser blir gravide her inne så er jo det deres "nå".

Blir spennende å se da. Prosessen er så slitsom mtp at tiden går så sakter når man venter, men så lenge man tar prosessen for det det er så blir det plutselig litt mer spennende enn slitsomt :D

Du har jo helt rett, takk for oppløftende ord :Heartred Har liksom ikke tenkt på den måten før, at dette er de andres "nå". Vet jo egentlig at det er vanlig å prøve i flere måneder, men siden det alltid har gått på første forsøk før ble jeg litt lei meg da det ikke ble sånn denne gangen. Vi får bare fortsette å prøve og i mellomtiden spiser jeg (litt for mye) fenalår :rolleyes:

Hvilke batch nr er det på de testene som skal være dårlige? Har en pakke med 10 vanlige tester her, spent på om de er dårlige..

Disse to hvertfall!

W00110362
W00110354

Ser jeg også har fått W00110362 sist jeg bestilte, så er spent på om det blir skygge på disse

Hadde skikkelig el-smerter i går kveld men lav temperatur fortsatt i dag tidlig. Fortsatt litt høy eggløsningstest da.

Satser på at testen blir svakere ila dagen og temperaturen stiger i morgen!

Vedlegg

• Screenshot_20211213-085504.png
    Screenshot_20211213-085504.png
    634,5 KB · Visninger: 58
  • Screenshot_20211213-085430~2.png
    Screenshot_20211213-085430~2.png
    80,8 KB · Visninger: 56
Disse to hvertfall!

W00110362
W00110354

Ser jeg også har fått W00110362 sist jeg bestilte, så er spent på om det blir skygge på disse
Den 362 er den jeg også har :wideyed: men har noen snakket med babyplan om dette? Eller er det «bare» pga andre har fått masse skygger på de ?er jo veldig rart da.. er de liksom feil produsert da?

Disse to hvertfall!

W00110362
W00110354

Jeg tok en nå, bare for å sjekke om det kom skygge (er bare 6 dpo så kan ikke få positivt resultat enda) og ser ingen skygge på min iallefall?

Vedlegg

• 82ADF2DA-8892-4FE5-8DE5-6A97E02D1AA3.jpeg
    82ADF2DA-8892-4FE5-8DE5-6A97E02D1AA3.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 62
Den 362 er den jeg også har :wideyed: men har noen snakket med babyplan om dette? Eller er det «bare» pga andre har fått masse skygger på de ?er jo veldig rart da.. er de liksom feil produsert da?

Jeg vet ikke om noen har snakket med eller meldt inn til babyplan, men det var visst mange i forrige ikm-gruppa mi som fikk skygge på disse testene (Uke 48)

Jeg vet ikke om noen har snakket med eller meldt inn til babyplan, men det var visst mange i forrige ikm-gruppa mi som fikk skygge på disse testene (Uke 48)
Så rart.. og alle har vel ikke hatt kjemisk heller. Jeg ser tydelig den linjen fargen skal oppi på en måte, ser man lenge nok så kan det se ut som skygge. Men nå vet vi jo om det iallefall, og får tenke at streken skal ha rosa i seg om den er svak positiv. Selv om det er sykt kjipt med disse skyggestrekene da:banghead:

Back
Topp