❄️IKM UKE 52❄️

Hei alle fine babymakers :dummy::dummy1:

Tar meg den friheten å opprette IKM-gruppe for oss uke 52’ere :D

Skriv som følger:
Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM

Måtte liggene bli gode og frøene mange :smiley-angelic001

27.12:
Eppie - 37år - PP4 - B3 - EL 14.12 - IKM 27.12
Pidapida-pp17??-B2-el13.12-ikm27/12

28.12:
HCS - 33 - PP3 - B2 - EL ca. 13.12 - IKM 28.12

29.12:
Mamma til 3- - 32 - PP2 - B4 - EL ca 11-13.12 - IKM 29.12
Minilini - 27 år - pp2 etter ma - b1 - 14.12 - 29.12

30.12:
Karogalaro - 33år - PP6 - B3 - EL 17.12 - IKM 30.12
Tuva2004 - 31 - b2 - el ca 17/12 - ikm 30/12
Cornelialill - PP13 - 30 - B2 - EL 17.12 - IKM 30.12

31.12:
Augustspire - 28 - pp2- b1 - el ca 17.12 - ikm 31.12

01.01:
MIT90 - 31 - PP32 - B2 - EL ca 18.12 - IKM ca 01.01
...Baby one more time - 26 - PP4(3 etter SA) - B2 - EL ~ 18.12 - IKM ~ 01.01
Muumimamma - b2 - pp22 - el ca 18.12 - ikm ca 01.01
Emmine - 29 år - PP2 - B1 - EL 17.12 - IKM 01.01

02.01:

Gravid :dummy::dummy1::

Tante Rød :smiley-angry002:

Marsmamman - 31 år - PP2 - B3 - EL 18.12 - IKM 01.01

Håper på det beste for deg Pidapida!

Kanskje blødningen kan ha vært en tidlig EL, eller har du kontroll på når EL var`?

Skjønner at du blir bekymret, men er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente :dontknow

Takk for alle fine svar til syteinnlegget mitt i går fine damer! :Heartred

I dag har mannen levert sædprøve og den så helt fin ut! :dance011

Litt sårt at det evt er meg det står på, men veldig glad svømmerne hans er i orden! Vi har jo denne + 2pp til før vi evt går mot IVF. Jeg skal sannsynligvis måle progesteron ila neste uke når jeg er over i DPO-land, så får vi bare kjøre på og kose oss i helga! :)

9dpo i dag, og noe sier meg at EL ikke kommer før etter helga, men fortsetter å teste etter EL for å ikke miste peaken! Litt surt at mannen "kasta vekk" dagens dose til sjekk hos legen da men, så blir vel ingen aksjelegging før i morra :p
Er du 9 dpo i dag eller på cd9?

Håper på det beste for deg Pidapida!

Kanskje blødningen kan ha vært en tidlig EL, eller har du kontroll på når EL var`?

Skjønner at du blir bekymret, men er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente :dontknow
Kanskje, men testet etter el og fikk positiv 16nov, så da passet det fint med mens 29novmber… ja ja. Får bare vente å se.

Nå har jeg nok en SA, så da blir det feil ikm gruppe. Er såå lei meg. Trodde det var greit å ta en vannscanning siden jeg akkurat hadde hatt mens. Men det jeg trodde var mens må ha vært en svangerskapsblødning. Men nå har jeg begynt å blø på nytt og det er kanskje fordi jeg skylte det bort da jeg var på skanning. Bittert å gjøre denne feilen når jeg ble gravid etter 17mnd med prøving uten noen graviditet…
Men da melder jeg meg ihvertfall ut av denne ikm gruppen.

Nærmer seg el, tror du ikke mannen har funnet ut at han skal bli full i feber nå da?!

Nærmer seg el, tror du ikke mannen har funnet ut at han skal bli full i feber nå da?!
Det skjedde med oss første PP også, så føler med deg! Vi fikk lagt inn aksjer to ganger på 12 timer, men i og med at jeg ikke tester etter EL var det ganske håpløst - og det ble jo ikke noe heller..

Nå har jeg nok en SA, så da blir det feil ikm gruppe. Er såå lei meg. Trodde det var greit å ta en vannscanning siden jeg akkurat hadde hatt mens. Men det jeg trodde var mens må ha vært en svangerskapsblødning. Men nå har jeg begynt å blø på nytt og det er kanskje fordi jeg skylte det bort da jeg var på skanning. Bittert å gjøre denne feilen når jeg ble gravid etter 17mnd med prøving uten noen graviditet…

Å nei så fælt!

Du gjorde det du tenkte var rett, jeg hadde nok også gjort det samme om jeg fikk en blødning rundt IKM og ikke tenkt over evt graviditet :Heartred Krysser fingrene for deg og håper virkelig spira sitter fort!

CD10 i dag! Ingen stigning på eltester i går eller forrigårs, skal ta ny i ettermiddag. Litt slitsomt med de testene, for jeg stresser sånn med å ha relativt konsentrert urin så jeg drikker jo nesten ikke mellom frokost og testing, og prøver å vente 4t med å gå på do..

Ellers kunne mannen fortelle at gyn sa at mine prøver som jeg tok i forrige uke så fine ut, men han hadde ikke rukket å sende ut prøvesvaret ennå. Så da er det tydeligvis ikke noe galt med noen av oss og vi må bare fortsette å prøve. Hurra! :hello2Skulle gjerne prata med han angående progesteronstøte da siden jeg har så mye mellomblødninger og spotting mellom EL og IKM, får evt prøve å ringe han uti neste uke for å ta en prøve :dontknow

I dag økte el testen i styrke, selvom clearblue sier lav :oops: typisk at mannen er borte frem til søndag kveld. Får håpe testen bruker noen dager på å bli helt positiv.:shifty:

Tok en el-test nå og jeg må si, dette partiet fra babyplan som jeg kjøpte på black friday fra billige tester imponerer meg ikke akkurat. De har stappa så mange oppi posen at de ytterste testene er skikkelig bøyd, redd de har blitt ødelagt. Og den jeg tok i dag hadde veldig dårlig farge på kontrollstreken og bakgrunnen så rosa ut frem til 2mm før teststreken der bakgrunnen var kritthvit. Veldig vanskelig å ta bilde av, så måtte legge inn manuelt i premom. Teststreken var omtrent som den i går med 0,10, men i forhold til at kontrollstreken var så svak var det ikke like stor forskjell... Kanskje jeg burde tatt en ny i kveld? Typisk at jeg helte ut urinen før jeg sjekka testresultatet :banghead:

Jeg begynte så fint å teste etter el, men så går det i glemmeboken:rolleyes: jaja, prøver å forføre mannen minst annenhver dag iallefall:hilarious:

Å nei så fælt!

Du gjorde det du tenkte var rett, jeg hadde nok også gjort det samme om jeg fikk en blødning rundt IKM og ikke tenkt over evt graviditet :Heartred Krysser fingrene for deg og håper virkelig spira sitter fort!
Takk for det. Og det samme for deg<3

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Så trist og kjedelig kjære deg! Du har vært gjennom en lang prossess ser jeg, håper virkelig spira sitter for deg snart :Heartred

Ser ut som el kommer i morgen. Vi la inn aksjer torsdag kveld, tror dere vi har noen sjans? Får muligens lagt inn aksjer sent i morgen kveld og, men vet ikke om det er forsent? :nailbiting:

Back
Topp