Cornelialill
Elsker forumet
No hard feeling Synes det er fint du engasjerer deg. Det har jeg også lest.Ja jeg er enig i at jeg kom veldig hard over. Var virkelig ikke intensjonen, ble veldig ensidig. Du har helt rett i at de «vanlige tannlege»-maskene ikke er dårlige, men da må alle bruke de. Og når man går på handel og ser at en selv + 3 andre av 120stk i butikken bærer en, så tenker man litt på hvorfor man gidder å gjøre slikt for andre. Jeg beskytter de jo mot min eventuelle smitte. For man er mest smittsom når man ikke er symptomatisk, kort tid før symptomene bryter ut. Dette har jeg også kilde på, men blir senere for nå er jeg bare på dosen førr en pause mellom juletrepyntinga. Ha ha.
Ja jeg kjenner det litt igjen fra forrige graviditet, men mulig det er ønsketenkning. Det er ikke surt eller ubehagelig, det er en spesiell lukt som nesten er behagelig. Ha ha ha! Men kanskje det er som enkelte som mener at egen fis er deilig?
Haha, synes på en måte det lukter litt som sæd... Litt sånn søtt kanskje. Bra det ikke lukter surt eller fisk da.