Cornelialill
Elsker forumet
No hard feelingJa jeg er enig i at jeg kom veldig hard over. Var virkelig ikke intensjonen, ble veldig ensidig. Du har helt rett i at de «vanlige tannlege»-maskene ikke er dårlige, men da må alle bruke de. Og når man går på handel og ser at en selv + 3 andre av 120stk i butikken bærer en, så tenker man litt på hvorfor man gidder å gjøre slikt for andre. Jeg beskytter de jo mot min eventuelle smitte. For man er mest smittsom når man ikke er symptomatisk, kort tid før symptomene bryter ut. Dette har jeg også kilde på, men blir senere for nå er jeg bare på dosen førr en pause mellom juletrepyntinga. Ha ha.
Ja jeg kjenner det litt igjen fra forrige graviditet, men mulig det er ønsketenkning. Det er ikke surt eller ubehagelig, det er en spesiell lukt som nesten er behagelig. Ha ha ha! Men kanskje det er som enkelte som mener at egen fis er deilig?![]()
Haha, synes på en måte det lukter litt som sæd... Litt sånn søtt kanskje.
Bra det ikke lukter surt eller fisk da.

Her i byen er folk utrolig dårlige til å bruke munnbind dersom ikke det er påbud, og selv da er det kanskje 1/4 som ikke gidder. Folk altså! 

Leter etter kjennetegn som kan kobles med og være gravid
Har nada kjennetegn. Tanta kommer nok på besøk om 4 dager. Spotta veeeldig lite igår. Får se om det kommer mer idag. Har gått på dobbel Letrozol denne perioden så mulig luthealfasen er lengre enn den pleier, vi får se.

Men satt i perspektiv: graviditet og foreldrepermisjon er bare en liten tid av arbeidslivet. Arbeidsgivere er klar over dette når de ansetter personer i aldersgruppen 25-45 (som snitt) at det kan bli snakk om permisjoner, sykt barn dager osv. Det er en del av livet! Klart, de kan bli skuffa, og noen ganger sure, men de kan ikke si deg opp fordi du blir gravid. Da må det andre sterke grunner til. Livet er uforutsigbart. Kanskje må du si fra om noen uker at du er gravid (kommer an på type jobb og formen din), men satt på spissen kan en arbeidstaker bli akutt syk eller gå igjennom en livskrise som også betyr langvarig fravær fra jobb. Det er ingen som vet hvordan fremtiden blir.