❄️ IKM UKE 48 ❄️

Bruker ikke å teste etter el som tidlig som cd9, men etter litt el symptomer i dag tok jeg en test.
Vanligvis får jeg el på cd12, ikke helt positiv men blir nok det morgen.
Mulig vi får til aksjeinnlegging i rett tid denne pp allikevel.

Ser helt lik ut som min dagen før postitivt test!
Satser på at den viser positivt i morgen ! :shy:
 
Denne PP har jeg hatt helt syke EL symptomer.
Vanskelig å forklare men prøver. Men kan hende det er vitaminene som har gjort det.
Men i dag har jeg hatt så sinnsyke EL-smerter på begge sider(mest venstre), nesten som mensenkramper. Hadde vansker med å sette meg enkelte ganger. Puppene er ømme som fy, mannen min fikk ikke ta på dem under økten en gang. Å har gått rundt med lykkerus i hele dag.
(Sry detaljer). Nå er jeg ømm på venstre side lyske, og klare ikke ha på meg BH.

Aldri opplevd noe lingnende før. Har hatt litt el smerter, men det er det.

Noen som har opplevd lignende ?
 
Denne PP har jeg hatt helt syke EL symptomer.
Vanskelig å forklare men prøver. Men kan hende det er vitaminene som har gjort det.
Men i dag har jeg hatt så sinnsyke EL-smerter på begge sider(mest venstre), nesten som mensenkramper. Hadde vansker med å sette meg enkelte ganger. Puppene er ømme som fy, mannen min fikk ikke ta på dem under økten en gang. Å har gått rundt med lykkerus i hele dag.
(Sry detaljer). Nå er jeg ømm på venstre side lyske, og klare ikke ha på meg BH.

Aldri opplevd noe lingnende før. Har hatt litt el smerter, men det er det.

Noen som har opplevd lignende ?


Nei, bare opplevd "mensensmerter" noen dager mer enn andre! Men veninna mi hadde det slik forrige el, kjempe ømme pupper! :happy:
 
Yes! Negativ el test i dag tidlig, og jeg er offisielt i dpo-land:dance011
 
Denne PP har jeg hatt helt syke EL symptomer.
Vanskelig å forklare men prøver. Men kan hende det er vitaminene som har gjort det.
Men i dag har jeg hatt så sinnsyke EL-smerter på begge sider(mest venstre), nesten som mensenkramper. Hadde vansker med å sette meg enkelte ganger. Puppene er ømme som fy, mannen min fikk ikke ta på dem under økten en gang. Å har gått rundt med lykkerus i hele dag.
(Sry detaljer). Nå er jeg ømm på venstre side lyske, og klare ikke ha på meg BH.

Aldri opplevd noe lingnende før. Har hatt litt el smerter, men det er det.

Noen som har opplevd lignende ?
Jeg får også av og til en del murringer i eggstokkene ved EL. Den ene siden murrer alltid mer en den andre. Spurte gynekologen om dette. Han sa det var på grunn av den eggstokken lå nærmere livmoren. Muligens lykkerus også, hver gang rundt EL ser jeg iallefall alltid mannen i "et nytt lys" han blir ekstra sexy....hahahaha
 
Håpefull123 - PP 4 - B1 - EL 12.11(?) - IKM 28.11 :smiley-angelic001

Lurer på hvordan dere ville tolket disse El-testene? Har ikke fått en skikkelig sterk strek, den sterkeste var nok 12.nov, kan hende jeg gikk glipp av toppen? :)
 

Vedlegg

  • IMG_20181114_102930.jpg
    IMG_20181114_102930.jpg
    221,2 KB · Visninger: 51
Håpefull123 - PP 4 - B1 - EL 12.11(?) - IKM 28.11 :smiley-angelic001

Lurer på hvordan dere ville tolket disse El-testene? Har ikke fått en skikkelig sterk strek, den sterkeste var nok 12.nov, kan hende jeg gikk glipp av toppen? :)
Hadde det vært mine hadde jeg ikke hatt el enda. Men kan jo være du har hatt fordiom:)
 
Hadde det vært mine hadde jeg ikke hatt el enda. Men kan jo være du har hatt fordiom:)

Er i tvil om jeg har hatt el selv enda, men har hatt så sterke El-smerter siste dagene, spesielt venstre side. :shy: Dette er foresten testen fra 12.11, er første PP jeg prøver disse testene så er ikke så erfaren med å analysere de:)
 

Vedlegg

  • IMG_20181114_104629.jpg
    IMG_20181114_104629.jpg
    588,9 KB · Visninger: 52
Er i tvil om jeg har hatt el selv enda, men har hatt så sterke El-smerter siste dagene, spesielt venstre side. :shy: Dette er foresten testen fra 12.11, er første PP jeg prøver disse testene så er ikke så erfaren med å analysere de:)
Sterkeste test er cd12 så du har nok hatt max på kvelden og har da eggløsning dagen etter når den falt, altså cd13 :)
 
Jeg har nok ikke el før 18-19/11, men tok en eltest igår, siden el kom tidligere forrige pp, men den var veldig negativ. Skal til gyn imorgen, så er veldig spent på hva hun sier :)
 
Hei damer

Fjernet spiralen i går jeg trodde el hadde vært men på gu i går så hun at el var rett rundt hjørne så da er det bare å kjøre på

87camilla- pp1- el ca.16/11- ikm ca.30/11

Skriver ca for jeg har egentlig ikke peiling.

Hun fant en cyste fylt med blod ny kontroll om en mnd. Hun sa ikke noe om å vente med prøvingen som er positivt for oss.
Noen som har hatt dette før?
 
Jeg får også av og til en del murringer i eggstokkene ved EL. Den ene siden murrer alltid mer en den andre. Spurte gynekologen om dette. Han sa det var på grunn av den eggstokken lå nærmere livmoren. Muligens lykkerus også, hver gang rundt EL ser jeg iallefall alltid mannen i "et nytt lys" han blir ekstra sexy....hahahaha

Hahah. Ja kan kjenne meg litt igjen der :p
Hm. Blitt bedre nå da mpt på smertene, men merker forsatt litt stikkinger. Fortsatt veldig godt humør om dagene. Veldig lykkelig, nesten som noen har gitt meg lykkepille :dance018
 
Her er det ingen EL i gården nei... :banghead: CD16 og ikke verken EL slim eller stigning på testene.. EL har jo vært på CD20 og CD26 de tosiste månedene så kanskje til helgen? Passer veldig dårlig da jeg ikke ser gubben fra fredag til søndag :dead:
 
Smerter etter el?
Ut ifra syklusen skulle el vært på mandag, jeg har ikke testet, men har hatt murringer av og på hele helgen. Dette avtok i går igjen, men nå ikveld har det tatt seg opp igjen.. Andre som har det slik? Kan det være forsinket en?
Etter syklusen min, som pleier å være ganske stabil, er jeg 2 dpo idag!
 
Smerter etter el?
Ut ifra syklusen skulle el vært på mandag, jeg har ikke testet, men har hatt murringer av og på hele helgen. Dette avtok i går igjen, men nå ikveld har det tatt seg opp igjen.. Andre som har det slik? Kan det være forsinket en?
Etter syklusen min, som pleier å være ganske stabil, er jeg 2 dpo idag!
Vel murringer kan komme før, ved og etter EL, kan være ulikt fra person til person. Så det er vanskelig å svare på hvis du ikke vet dette fra før, bruker EL tester. Det kan også bety at kroppen prøvte på eggløsning, fikk det ikke til og prøvte en gang til...
 
Hahah. Ja kan kjenne meg litt igjen der :p
Hm. Blitt bedre nå da mpt på smertene, men merker forsatt litt stikkinger. Fortsatt veldig godt humør om dagene. Veldig lykkelig, nesten som noen har gitt meg lykkepille :dance018
Ja men ingenting er vel bedre enn å føle d, nyt det max ;)
 
Hei damer

Fjernet spiralen i går jeg trodde el hadde vært men på gu i går så hun at el var rett rundt hjørne så da er det bare å kjøre på

87camilla- pp1- el ca.16/11- ikm ca.30/11

Skriver ca for jeg har egentlig ikke peiling.

Hun fant en cyste fylt med blod ny kontroll om en mnd. Hun sa ikke noe om å vente med prøvingen som er positivt for oss.
Noen som har hatt dette før?
Hvilken type spiral hadde du?
Cyster er svært vanlig og mesteparten er godartede men hun vil nok få med seg utviklingen av den. De kan forsvinne av seg selv, de kan også vokse og sprekke. Det gjør sykt vondt men er ikke farlig. Det skjedde med meg. Fikk intense smerter da den sprakk.
Les litt her
https://www.aleris.no/medisinsk-senter/gynekolog/cyster-eggstokkene/
 
Hvilken type spiral hadde du?
Cyster er svært vanlig og mesteparten er godartede men hun vil nok få med seg utviklingen av den. De kan forsvinne av seg selv, de kan også vokse og sprekke. Det gjør sykt vondt men er ikke farlig. Det skjedde med meg. Fikk intense smerter da den sprakk.
Les litt her
https://www.aleris.no/medisinsk-senter/gynekolog/cyster-eggstokkene/
Jeg hadde minera hormonspiral.
Takk for svar Håpe den er borte til neste kontroll Har hatt noen cystertidligere men de har det bare vært fylt med vann og ikke blod.
 
Jeg hadde minera hormonspiral.
Takk for svar Håpe den er borte til neste kontroll Har hatt noen cystertidligere men de har det bare vært fylt med vann og ikke blod.
Ok, kjekt at hun så eggløsning var på vei med hormonspiral da. For hormonspiral kan hindre at enkelte eggløsninger inntreffer så den var dere heldige med. Bare vær tålmodig hvis syklusen er litt rotete i starten og det tar litt tid å bli gravid.
 
Back
Topp