❄️ IKM UKE 48 ❄️

Fra2til3 - PP (detti ut av tellingen, men første ordentlig pp etter SA nr 3) - El 16-17 nov - IKM 30 nov
 
Endelig i gang igjen! Etter mye ‘’styr’’ kan vi endelig ta fatt i prøvingen nok en gang. Er midt i utredning, men vi fortsetter å teste etter eggløsning og prøver selv om utredning ikke er helt ferdig.
Har nylig vært igjennom en konisering, så har gått litt ekstra med tid etter sist SA før vi har fått prøvd noe mer. Så nå er vi KLARE begge to[emoji1]
 
Endelig i gang igjen! Etter mye ‘’styr’’ kan vi endelig ta fatt i prøvingen nok en gang. Er midt i utredning, men vi fortsetter å teste etter eggløsning og prøver selv om utredning ikke er helt ferdig.
Har nylig vært igjennom en konisering, så har gått litt ekstra med tid etter sist SA før vi har fått prøvd noe mer. Så nå er vi KLARE begge to[emoji1]
Så kjekt:) lykke til:)
 
Jeg kommer til å hoppe over prøving denne runden, ser allikevel ut til at el blir midt oppi celleprøve (har celleforandringer) og jobbreise. Så blir med her bare for å ha litt selskap
 
Jeg er klar for å teste etter EL jeg og men er vanskelig å tenke på det når jeg er på niende syklus dag og tanten fortsatt er her...:banghead:
10 dager forrige pp så håper hu sier hadet før helgen.... :angelic: Legen min ble bekymret når jeg fortalte at syklusene mine med EL var på 26 dager med 7 dager mellom EL og mens og mens som varte så lenge... :hungover: Er neste måned lik vil han henvise meg til gyn for eventuell PCOS utredning... Har operert brystene for cyster 4 ganger så han sa "da kan du jo kanskje ha cyster der nede også?" jeg digger legen min altså, han kjenner meg så godt og er veldig positivt innstilt! :rolleyes:
 
Noen som har erfaring med blødninger før el? Er på dag 13 og forventer el neste helg men idag blør jeg. Ikke like mye som ved mensen men nok til at man ser det er blod og trusen måtte byttes pga det. Aldri opplevd dette tidligere.
 
Noen som har erfaring med blødninger før el? Er på dag 13 og forventer el neste helg men idag blør jeg. Ikke like mye som ved mensen men nok til at man ser det er blod og trusen måtte byttes pga det. Aldri opplevd dette tidligere.

Jeg har blødd noen ganger før el, men da har det vært noen dager før eggløsning. Og kun så jeg har fått litt på papiret. Litt mer sånn slimblod:) Har hørt at det kan bety at man er ekstra fruktbar:)
 
Noen som har erfaring med blødninger før el? Er på dag 13 og forventer el neste helg men idag blør jeg. Ikke like mye som ved mensen men nok til at man ser det er blod og trusen måtte byttes pga det. Aldri opplevd dette tidligere.
Jeg fikk blødninger noen dager før forventet el for noen pp siden. Men da fikk jeg aldri positiv el test, så antar det var en ny mensen midt i. Var hvertfall innmari kjedelig å bli snytt for en pp, så håper du får sterke fine tester om du tester for el:happy:
 
Jeg prøver Bidro nå:) Flere her som tar det?
Jeg gjør:cat: Det og slimløsende tabletter. Om det har noen effekt er ikke godt å si, men nå er jeg i 8. prøveperiode og får ro i sjela av å hvertfall prøve:rolleyes:
 
Skal hjelpe til å gjøre deg mer fruktbar visstnok:)
Ok :) ja fått med meg flere prøver mye forskjellig. Jeg tar bare folsyre jeg. Gynekologen mente jeg ikke trengte noe annet. Har hatt blodprøve og sjekket hvordan ting ligger ann med vitaminer og mye annet. Tror jeg er testet for det meste.
 
Ok :) ja fått med meg flere prøver mye forskjellig. Jeg tar bare folsyre jeg. Gynekologen mente jeg ikke trengte noe annet. Har hatt blodprøve og sjekket hvordan ting ligger ann med vitaminer og mye annet. Tror jeg er testet for det meste.

Ja jeg har også tatt blodprøver, men jeg får litt mer ro om jeg føler jeg prøver det bittelille ekstra[emoji28] Er jo uendelig med ting som liksom skal hjelpe. Jeg var innom helsekosten og spurte hva hun anbefalte. Hele disken ble full av ting som skulle være bra[emoji85]
 
Jeg hadde sykt mye utflod med blod i(ikke rødt men at man ser det er litt farget) igår mens idag er det ingenting og tempen har steget. Får se de neste dagene hva som skjer. Aldri fått el så tidlig før evt.
 
Jeg hadde sykt mye utflod med blod i(ikke rødt men at man ser det er litt farget) igår mens idag er det ingenting og tempen har steget. Får se de neste dagene hva som skjer. Aldri fått el så tidlig før evt.

Høres jo veldig eggløsningsaktig ut da[emoji1]
 
Ja jeg har også tatt blodprøver, men jeg får litt mer ro om jeg føler jeg prøver det bittelille ekstra[emoji28] Er jo uendelig med ting som liksom skal hjelpe. Jeg var innom helsekosten og spurte hva hun anbefalte. Hele disken ble full av ting som skulle være bra[emoji85]
Hehe fort gjort. Kunne fint funnet på det selv men klart å styrt meg så langt
 
Back
Topp