❄️ IKM UKE 48 ❄️

OBS!!!! Ekle detaljer, ikke for sarte sjeler!
Men føler jeg kan spørre og utdype her...


Begynte med brun spotting for snart 3 dager siden, og tenkte da at tr kom... dagen derpå var det litt mer, men det kom liksom ikke ned i bindet, bare hver gang jeg tørket meg, og da var det brun/rødt/oransje «friskt» blod. Og så i dag, da jeg var på jobb tenkte jeg at jeg ikke ville ha en plutselig evt gjennomblødning, og satt i en tampong, skiftet den 4 t etterpå, og da var den ikke fylt, men lå masse «utenpå» hvis jeg skal si det sånn..

Og nå mot kvelden har det avtatt enda mer.. spent på morgendagen, om det tar seg opp eller avtar.. noen fler som har hatt det sånn?? Vurderer snart en ny g.test hvis det avtar i morgen... noen som har opplevd? Eller vet om noen som har opplevd? Hva ble i så fall utfallet??
 
OBS!!!! Ekle detaljer, ikke for sarte sjeler!
Men føler jeg kan spørre og utdype her...


Begynte med brun spotting for snart 3 dager siden, og tenkte da at tr kom... dagen derpå var det litt mer, men det kom liksom ikke ned i bindet, bare hver gang jeg tørket meg, og da var det brun/rødt/oransje «friskt» blod. Og så i dag, da jeg var på jobb tenkte jeg at jeg ikke ville ha en plutselig evt gjennomblødning, og satt i en tampong, skiftet den 4 t etterpå, og da var den ikke fylt, men lå masse «utenpå» hvis jeg skal si det sånn..

Og nå mot kvelden har det avtatt enda mer.. spent på morgendagen, om det tar seg opp eller avtar.. noen fler som har hatt det sånn?? Vurderer snart en ny g.test hvis det avtar i morgen... noen som har opplevd? Eller vet om noen som har opplevd? Hva ble i så fall utfallet??

Tr startet på samme måten hos meg denne mnd.. Var sikker på at var festeblødning :facepalm: men etter tre dager så kom den for fullt! Men hadde absolutt tatt en test om jeg var deg :) jeg tok to stk for sikkerhetsskyld!
 
Igår tok jeg en vanlig graviditetstest hjemme, den var negativt. Så dro jeg til legen og tok blodprøve. Fikk hcg på 11. Dette er veldig lavt, så fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig har hatt en kjemisk men må tilbake på mandag og ta blodprøve for å se om det skjer en økning eller ikke. Så idag tok jeg en clear blue early og fikk en veldig svak strek. Så akkurat nå kaller jeg mini gravid. Tror nok at det ikke går men dette er det nærmeste jeg har vært gravid på 16år så egentlig bare glad for å se at kroppen min iallefall har prøvt. Motiverende for framtidige forsøk :)
 
I dag kom TR med eit brak her!! Skikkeleg dritt! Grattis til dei gravide og resten av gjengen ser eg kanskje i IKM veke 52-gruppa?

Lavendel81, kryssar fingrane for stigning hos deg! Uansett positivt at det skjer noko, som du seier. Stor klem til deg. ❤️
 
I dag kom TR med eit brak her!! Skikkeleg dritt! Grattis til dei gravide og resten av gjengen ser eg kanskje i IKM veke 52-gruppa?

Lavendel81, kryssar fingrane for stigning hos deg! Uansett positivt at det skjer noko, som du seier. Stor klem til deg. ❤️
Føles ut som tr er rett rundt hjørne. Men det går fint, innstilt på at det ikke gikk og skam klar for neste forsøk.
Men tror ikke det går før januar for tror ikke jeg når det i desember.
Masse lykke til videre til deg også :Heartred
 
I dag kom TR med eit brak her!! Skikkeleg dritt! Grattis til dei gravide og resten av gjengen ser eg kanskje i IKM veke 52-gruppa?

Lavendel81, kryssar fingrane for stigning hos deg! Uansett positivt at det skjer noko, som du seier. Stor klem til deg. ❤️
Skikkelig dritt ja! Lykke til neste PP :happy:
 
Hei! Jeg har ikke vært her inne på noen måneder da jeg tok en pause fra forum, så jeg står ikke på lista. Skulle egentlig hatt mens i går, men er fortsatt ikke antydning til mens. Har ikke test liggende hjemme, så blir en tur på apoteket i morgen. Blir spennende å se
 
20181202_211222.jpg

Lykkelig nå!
 
Back
Topp