❄️ IKM UKE 48 ❄️

Ok, kjekt at hun så eggløsning var på vei med hormonspiral da. For hormonspiral kan hindre at enkelte eggløsninger inntreffer så den var dere heldige med. Bare vær tålmodig hvis syklusen er litt rotete i starten og det tar litt tid å bli gravid.
Jeg har hatt normale sykluser med spiralen. 26-28 dager. Så jeg mistet ikke tr, men blødde bare litt mindre. Tolmodig her er en fin ting. Hehe. Jeg vet at det kan ta litt tid og planen var å bruke kondom en stund, men det ble vist ikke noe av så vi bare kjører på siden det kan ta litt tid;)
 
Vært på UL idag og fått klar signal :)
Så i i teorien blir "eggløsningdag" idag. Innsett på tirsdag av et 5 dagers befruktet egg :) Håper virkelig dette forsøket funker :)
 
Eltesten min er litt sterkere i dag, så jeg krysser alt jeg har for at syklusen min ikke tuller seg til igjen, og at el faktisk kommer i morgen eller hvertfall ila helgen.
 
Her har tr kommet for fult så min beregning var helt feil. Min ikm er i uke 50, men godt tr har kommet og jeg har kontroll igjen over syklusen min igjen masse lykke til damer❤ håper på mange 2 streker
 
I går og idag har jeg plutselig fått hivd over meg uggeenhet/små kvalme.....
Er bare 4 dpo, så kan umulig være symptomer på noe så tidlig! Men går jo å håper:hilarious:
 
Last edited:
Fremdeles ingen EL på meg :sorry: Har testet 2 ganger daglig siden CD 12 og er nå CD18... Ingen økning i det hele tatt... Venter venter venter :banghead::hilarious:

EDIT; var på do nå og da var det en del EL slim! Aksjer ble lagt inn på CD 11, 13, 15 og 17!men nå ser jeg ikke mannen før søndag :sorry: Håper det holder!
 
CD 17 og negativ eltest. Håper den blir positiv ila helgen. Er så lei av å vente på el[emoji85]
 
Usikker på om jeg må forlate dere jeg og. Foreløpig ingen el. Forventet egentlig el imorgen men det ser dårlig ut
 
Vi er veldig mange med sen EL denne perioden! :hilarious:
Mens jeg fikk el en dag før normalt, på cd 11.
Lurer på om eggene rekker å modneso_O
Aksjer kun på cd 11 og på cd 9.
 
Jeg er usikker når jeg vil denne gang. Blir i dårlig humør starter jeg for tidlig og får negativt. Tror jeg skal holde meg til 12dpo.
Sant. Jeg tror jeg er 5 dpo nå. Men jeg vet ikke. Har hatt skikkelig murringer i magen siden. Og mye løs mage. Så sikkert det som murrer.
 
Mens jeg fikk el en dag før normalt, på cd 11.
Lurer på om eggene rekker å modneso_O
Aksjer kun på cd 11 og på cd 9.
Hmm! Håper eggene ble modne i rekordtid!

Jeg har testa etter EL siden CD 12 og dette er bildene, skikkelig dårlig kvalitet men gjør ingenting for det er ingenting å se på dem.
Screenshot_20181116_191313_com.glow.android.jpg

Deter svake streker på alle, men ingen økning. Idag begynte EL slim og jeg ble brått veldig grinete og kvalm :hilarious: Men ingen økning enda... Testet nå og jeg ser nesten ikke streken en gang, skal holde meg 2-3 timer nå også prøve igjen i kveld.. :wtf:
 
Back
Topp