❄️ IKM UKE 48 ❄️

Jeg kjøpte salvie på life forje uke. Kostet litt men, vert det. Hørt noen sier det ikke smaker så godt, men synes det går fint, blandet med litt annen te, også brukt i mat i går. Ananasjuice drakk jeg forje PP, smaker godt, så skal prøve denne PP også. Hahah ja eg sa det samme til mannen min. Vi jobber så forskjellige vakter for tiden. Så det blir lite kose tid uten om El fortiden merker jeg.

Min syklus har også vært noe mer ustabil siste mnd, kom etter SA i sommer. Varierende mellom 27-34 dager. Har vanligvis hatt en syklus på presist 31 dager. Så litt vanskelig mpt EL. Men skal begynne å tempe også denne PP. Kanskje litt letter å klaffe på EL
Da skal jeg få tak i sånn te jeg og:) Håper syklusen din stabiliserer seg nå!:)
 
Oi, så flott! Litt sånn bullet journal?:)
Ja det blir vell det. Thihi. Elsker å lage slike ting. Då kan eg være litt i min egen boble
I dag fikk jeg pakken med temperaturmåler, så da skal det tempes fremover ! Å lager meg g tester og el tester :angelic:

Slik har jeg begynt å lage den

C3770398-910F-459B-90C3-638CCDC2471B.jpeg
 
Last edited:
Da fikk jeg negativ blodprøve idag. Driver på med prøverør. Men fikk lov til å prøve nå i neste syklus med et av egga jeg har på frys. Venter på tr men den kommer nok ca på lørdag.
Så sett meg opp på følgende:
Lavendel81- 1#FER-1#ICSI- B2 (første felles) - EL ca 17.11- IKM 01.12
 
Da fikk jeg negativ blodprøve idag. Driver på med prøverør. Men fikk lov til å prøve nå i neste syklus med et av egga jeg har på frys. Venter på tr men den kommer nok ca på lørdag.
Så sett meg opp på følgende:
Lavendel81- 1#FER-1#ICSI- B2 (første felles) - EL ca 17.11- IKM 01.12
Åh, så kjipt at det ikke gikk!!:(

Krysser alt jeg har for deg denne mnd!!
 
Jeg søker litt på nettet for å se om det er noe som kan hjelpe mannen sine svømmere litt (elv har jeg kjøpt EL tester og fructus femina).
Og kom over dette utsagnet i en artikkel: :hilarious:
"Ikke ha sex som kaniner i eggløsningsperioden. Spar sæd i noen dager. Da er sjansen større for å lykkes."
:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021
Jeg har en mann med dårlige svømmere han ble satt på Complete mann og Bio Qion Active Q10 :) bedret kvaliteten en del :) fikk denne anbefalingen fra en fertilitetsklinikk. Mangel på D vitamin kan også påvirke fertiliteten til en mann. Så det er viktig å være obs på i dette landet. Så få i mannen masse fisk og kjøp melken som er tilsatt d vitamin.
 
Last edited:
Da fikk jeg negativ blodprøve idag. Driver på med prøverør. Men fikk lov til å prøve nå i neste syklus med et av egga jeg har på frys. Venter på tr men den kommer nok ca på lørdag.
Så sett meg opp på følgende:
Lavendel81- 1#FER-1#ICSI- B2 (første felles) - EL ca 17.11- IKM 01.12

Så dumt å høre. Ønsker dere masse lykke til denne PP.
Skal bli spennende å følge deg fremover! Å krysse alt for det er denne gang dere lykkes ❤️
 
Jeg og har lest at man ikke bør ha sex hele tiden og at det er bedre å ha sex annenhver dag slik at kvaliteten på det som kommer et bedre.
Jeg fikk beskjed av fertilitetdklinikken at det som var viktig var å ha sex de 2 dagene før eggløsning, på eggløsning og dagen etter. Da hadde du full dekning.
 
Irriterer meg litt at det ikke finnes redigeringsmuligheter på innleggene jeg poster.. det gikk da før..? Har en tendens til å poste innleggene før jeg er helt sikker på at jeg er ferdig:hilarious:

Skulle føye til at jeg vil prøve å få tak i salvie-te på helsekosten, såg etter det i matbutikk men de hadde ikke.. leste også at ananas etter EL er bra, Rema1000 selger ananasjuice for 25kr literen så jeg i kveld Synes det er ganske godt, så kjøpte en flaske. Er sikkert ikke «farlig» å drikke før EL heller, eller..?:bag:

Ellers har jeg sagt til sambo at han får «nappe løken» litt oftere enn vi har sex, for sædkvalitetens skyld. Det der å ligge jevnt gjennom hele PP funker ikke, han er ikke spesielt seksuell av seg, så vi har ikke mer babydans enn vi «må», hehe..
Redigeringsknapp forsvant hos meg også en gang. Sett det skjedd med flere. Da kontakter du en moderator, Steffen pleier å vær rask å hjelpe. Så får du den tilbake :)
 
Da kom Tr i natt, vekte meg kl 04 og sa hallo. Så vært våken siden da. Så da er endelig cd1 og super klar for neste forsøk.
 
Jeg har en mann med dårlige svømmere han ble satt på Complete mann og Bio Qion Active Q10 :) bedret kvaliteten en del :) fikk denne anbefalingen fra en fertilitetsklinikk. Mangel på D vitamin kan også påvirke fertiliteten til en mann. Så det er viktig å være obs på i dette landet. Så få i mannen masse fisk og kjøp melken som er tilsatt d vitamin.
Han tar D vitaminer hver fall, for det hadde han krise lavt nivå på. Men kanskje prøve de Komplett mann også da ;) Tusen takk for gode tips
 
Jeg vil være med her:woot:
MiloLilo - PP8 - B2 - EL 15/11 - IKM 1/12
 
Tipper jeg kan skrive meg inn her, tenker tr kommer i morgen og PP 30 blir et faktum.
Venter på svar fra IVF henvisning, men prøver litt mens en venter. Ikke gitt helt opp enda.
 
Kattedama! - PP7 - B1 - EL? - IKM 27.11
Her vil jeg være med! :joyful:

Har hatt sen EL begge sykluser hvor EL faktisk har skjedd men har da også hatt tidlig mens begge ganger.. Forrige luteal fase var på hele 7 dager, er nå på CD CD7 men mens enda.. :dead:
 
Vett det er tidlig, men noen av dere som har begynt å teste for EL? ♥️ Klarte ikke å vente i dag, måtte bare begynne.. haha.. kribler i fingren mine for å ta sikkelig fatt på aksje legging denne mnd.
Sefølgelig svak test, men sist mnd kom EL tidligere enn forventet..
 
Vett det er tidlig, men noen av dere som har begynt å teste for EL? ♥️ Klarte ikke å vente i dag, måtte bare begynne.. haha.. kribler i fingren mine for å ta sikkelig fatt på aksje legging denne mnd.
Sefølgelig svak test, men sist mnd kom EL tidligere enn forventet..
Kun cd6 her så alt for tidlig. Men nå har jeg styrt syklus så slipper å teste denne måneden
 
Back
Topp