❄️ IKM UKE 48 ❄️

CD 12 idag og allerede litt EL slim! Aksjer lagt inn idag, spontant fra mannens side ;) Merket slimet når jeg tørka meg på do! Det er veldig tidlig i forhold til de andre syklusene mine? Snakker vi stabilisering? :gen014
 
CD 12 idag og allerede litt EL slim! Aksjer lagt inn idag, spontant fra mannens side ;) Merket slimet når jeg tørka meg på do! Det er veldig tidlig i forhold til de andre syklusene mine? Snakker vi stabilisering? :gen014

Så kjekt da! :shy:
Kjekt å kunne starte tidlig, da kan det testes tidlig også :woot:
Kanskje ikke så god på slik, men har du tatt noe spesielt eller bare lev som vanlig:oops:

Har selv hatt tegn til snart EL, har el smerter begge sider, har litt fallende temperatur, og økning i EL testene. Så håper kanskje EL kommer på søndag eller mandag.
 
CD 12 idag og allerede litt EL slim! Aksjer lagt inn idag, spontant fra mannens side ;) Merket slimet når jeg tørka meg på do! Det er veldig tidlig i forhold til de andre syklusene mine? Snakker vi stabilisering? :gen014
Så spennende:) akkurat nå hørtes det kjekkere ut med prøving på den naturlige måten. Smule kjekkere med humping som kaniner istedenfor spre beina og la hele det medisinske personellet styre på!!! Sist innsett var mannen der og 5 andre mens jeg spriket beina. Alle sto der spent og følge med:laughing021:laughing021
 
Tror jeg skal være med her. Etter å ha mistet veldig tidlig to ganger trengte jeg en liten pause, men vil gjerne være med nå!

Tok tid for kroppen å få til eggløsning nå, men var veldig nær positiv eggløsningstest nå, så tipper el er på mandag. I såfall blir det:

Mikaela89 - PP 8 - B1 - EL 12.11 - IKM 28.11
 
Melder meg inn her etter 2 MA i år (oppdaget juni og september).Håper vi blir fort gravide igjen, og at denne sitter hele veien :smiley-angelic001

Luna94 - PP1 - B1 - El 12/11 - IKM 26/11
 
Woho! Nå tror jeg det nærmer seg positiv test. Lagt inn aksjer i går og i dag! Og blir nok noe de neste dagene fremover også !
Krysse krysse !

Så hyggelig å se at så mange som prøver denne mnd! Håper vi alle sammen holder en positiv test, og at spiren klamrer seg fast ♥️
372B84EB-2F84-494E-85EA-92D17D100DE1.jpeg
 
Så kjekt da! :shy:
Kjekt å kunne starte tidlig, da kan det testes tidlig også :woot:
Kanskje ikke så god på slik, men har du tatt noe spesielt eller bare lev som vanlig:oops:

Er nok en stund til EL enda men håper å slippe å vente helt til CD 20++ :hilarious: Nei bare levd som jeg har gjort siden jeg begynte å prøve ;)

Så spennende:) akkurat nå hørtes det kjekkere ut med prøving på den naturlige måten. Smule kjekkere med humping som kaniner istedenfor spre beina og la hele det medisinske personellet styre på!!! Sist innsett var mannen der og 5 andre mens jeg spriket beina. Alle sto der spent og følge med:laughing021:laughing021

Er ganske lei av å humper som ei kanin da, "ha sex annenhver dag" sier folk, ja men det funker dårlig når du skal gjøre det mer enn i 3 uker, hvertfall ikke i 7 måneder som vi har gjort nå :hilarious:
 
Woho! Nå tror jeg det nærmer seg positiv test. Lagt inn aksjer i går og i dag! Og blir nok noe de neste dagene fremover også !
Krysse krysse !

Så hyggelig å se at så mange som prøver denne mnd! Håper vi alle sammen holder en positiv test, og at spiren klamrer seg fast ♥️
Vis vedlegget 280253
Oi ja her er det bare å kjøre på! :gen014
 
Kjenner jeg er glad jeg fikk mannen min med i går, vi så ikke hverandre før langt på kveld i går, å var egentlig veldig trøtt. Da har jeg egentlig IKM mandag 26.
Snart i DPO land. Kjenner det kribler litt etter begynne å teste, men når den tid kommer så skal jeg klare å vente til DPO 10-11.

Andre som har begynt å teste etter EL nå? ☺️
441C6EFB-53D6-4763-B9AA-2B80FED9A4B1.jpeg
 
Kjenner jeg er glad jeg fikk mannen min med i går, vi så ikke hverandre før langt på kveld i går, å var egentlig veldig trøtt. Da har jeg egentlig IKM mandag 26.
Snart i DPO land. Kjenner det kribler litt etter begynne å teste, men når den tid kommer så skal jeg klare å vente til DPO 10-11.

Andre som har begynt å teste etter EL nå? ☺️
Vis vedlegget 280309
Nei men jeg skal på UL idag og sjekke tykkelsen på livmor slimhinnen. Så nå blir dato for innsett satt. Gleder meg til d :)
 
Temperaturen gikk opp i dag. Satser på EL i dag da, slik som antatt :)

Fikk lagt inn aksjer torsdag, lørdag og søndag. Usikker på om vi orker i dag. Er det helt nødvendig, tror dere?:angelic:
 
Kjenner jeg er glad jeg fikk mannen min med i går, vi så ikke hverandre før langt på kveld i går, å var egentlig veldig trøtt. Da har jeg egentlig IKM mandag 26.
Snart i DPO land. Kjenner det kribler litt etter begynne å teste, men når den tid kommer så skal jeg klare å vente til DPO 10-11.

Andre som har begynt å teste etter EL nå? ☺️
Vis vedlegget 280309


Kan jeg spørre hva den maskina er? :smiley-ashamed008
 
Skulle begynne testinga i dag, for å være sikker på å få med stigning hvor antatt el er på torsdag. Men så er den knall positiv gitt:angelic: El før tiden gjør ingenting det altså, hvis ikke den er positiv helt til torsdag da:p
 
Kan jeg spørre hva den maskina er? :smiley-ashamed008
Det er en fertilitets monitor :)

Her er det fremdeles ingen tegn PÅ EL så den syklusen jeg sa kanskje hadde normalisert seg? Bare tullaaaaaaaa.... :hilarious: CD14 og ingen tegn til økning i LH på testene.... :banghead:
 
Skulle begynne testinga i dag, for å være sikker på å få med stigning hvor antatt el er på torsdag. Men så er den knall positiv gitt:angelic: El før tiden gjør ingenting det altså, hvis ikke den er positiv helt til torsdag da:p

Happy humping
:smiley-bounce016
 
Kan jeg spørre hva den maskina er? :smiley-ashamed008

Det er ferilitetsmonitor. Den viser de dagene du har best sjanse for å bli gravid, pluss at etter hvert som mnd går, blir den «kjent med syklusene dine» slik at den viser hvor tid du skal begynne å test etter El. Den tester også på Østrogen og ikke bare LH.
 
Bruker ikke å teste etter el som tidlig som cd9, men etter litt el symptomer i dag tok jeg en test.
Vanligvis får jeg el på cd12, ikke helt positiv men blir nok det morgen.
Mulig vi får til aksjeinnlegging i rett tid denne pp allikevel.
 

Vedlegg

  • 20181112_215059.jpg
    20181112_215059.jpg
    949,9 KB · Visninger: 35
Back
Topp