❄️ IKM uke 2 ❄️

CD16! Foreløpig ser det bra ut! Positiv eggløsningstest i går. I dag er den negativ :woot:

De to første bildene er fra i går. Nederste fra i dag :cool:

C7EC0694-D086-42FF-9C21-4EF48EC039A7.jpeg


Da håper jeg tempen gjør et kraftig hopp i morgen!!

8F43F7AE-1F2A-491D-80A6-9FC2D99B72E1.png
 
testet kun med monitor før cd23 :banghead:
men hadde influensa og tok en del ibux fra cd13-16, så tror jeg utsatte EL mere enn jeg skulle ønsket.
har ustabil syklus, men normale blodprøver så ikke pco lengre. ser i januar hadde jeg like lenge "høy" med blinkende smiley på sånn enkelpakke med tester før den endelig slo ut med maksimal på cd30 og el på cd32 med bekreftelse på temp.
nå har monitoren vist "høy" siden cd10 og enda ikke fått maksimal. men er og første syklusen med monitor.

men det er først dem siste 2-3 dagene jeg virkelig har hatt mengder med EL slim. så kan være det er en tullesyklus denne gangen.
synes egentlig bare TR kan komme nå slik at jeg kan starte på en ny syklus igjen. for var så sykt fornøyd med forrige syklus hvor jeg hadde en 31 dages syklus med en lutealfase på 13 dager :bag:
Kanskje teste ut vitex neste syklus? Den har hjulpet på å regulere mine. :)
 
Gleder meg til testegalskapen begynner i denne tråden :woot: Samla testene mine i går for å se, har liggende 10 vanlige tester fra BP, 5 tidlig tester fra BP, 1 supertidlig fra CB og 1 digital. Troooor jeg må kjøpe en digital til. Eller to:hilarious:
 
Gleder meg til testegalskapen begynner i denne tråden :woot: Samla testene mine i går for å se, har liggende 10 vanlige tester fra BP, 5 tidlig tester fra BP, 1 supertidlig fra CB og 1 digital. Troooor jeg må kjøpe en digital til. Eller to:hilarious:
Ja!!! :laughing002 Jeg har 2 digitale fra CB, 2 vanlige fra CB, 9 fra Makesure, 20 fra Wondfo og 7 fra Onestep. Enda så vurderer jeg å bestille flere :bored:
 
Gleder meg til testegalskapen begynner i denne tråden :woot: Samla testene mine i går for å se, har liggende 10 vanlige tester fra BP, 5 tidlig tester fra BP, 1 supertidlig fra CB og 1 digital. Troooor jeg må kjøpe en digital til. Eller to:hilarious:
Ja!!! :laughing002 Jeg har 2 digitale fra CB, 2 vanlige fra CB, 9 fra Makesure, 20 fra Wondfo og 7 fra Onestep. Enda så vurderer jeg å bestille flere :bored:
Har en del tester liggende jeg også :hilarious: Men skal prøve å vente til 15 dpo med å teste:p
93FE3950-F5A4-4C8F-884A-EE40401D15B0.jpeg
 
Ja!!! :laughing002 Jeg har 2 digitale fra CB, 2 vanlige fra CB, 9 fra Makesure, 20 fra Wondfo og 7 fra Onestep. Enda så vurderer jeg å bestille flere :bored:
Bestilte 20 strimler til jeg :bag: Fra Valmed. Artig å teste forskjellige :hilarious: Har ikke prøvd strimlene før. Har bare prøvd stavene.
 
Melder meg forsiktig inn da vi har lagt inn aksjer en gang, og det blir nok ikke flere denne gangen. Blir mer forsiktig prøving ved at det som skjer, det skjer.
Jeg har vært klar for å prøve på nr 2 en stund, mens sambo har holdt litt igjen. Men plutselig kom han inni meg når han viste jeg hadde EL rundt denne tiden. :Heartred
Usikker på kvaliteten da jeg var syk i midten av mnd, og sambo uken før jul. :nailbiting:

Tussi20 - 28 - PP1 - B2 - EL 28/12 - IKM 12/01
 
Ja!!! :laughing002 Jeg har 2 digitale fra CB, 2 vanlige fra CB, 9 fra Makesure, 20 fra Wondfo og 7 fra Onestep. Enda så vurderer jeg å bestille flere :bored:

Jeg tenker at det aldri kan bli for mye :hilarious: Og kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å starte testingen tidlig allerede neste uke. Gjerne både morgen og kveld. Og da går det jo en del tester:bag::laughing002
 
Klarer du å vente så lenge? :nailbiting: Jeg har så lite selvkontroll at jeg kommer sikkert til å begynne tidlig neste uke:laughing002
Altså jeg vil jo gjerne vite så fort som mulig om jeg er gravid eller ikke, men jeg gidder ikke å få falsk positiv en fjerde gang :p Er så lei av å få falske forhåpninger, og skal uansett gå på progesterontilskudd til 15 dpo:rolleyes: Men mulig jeg ryker på en test et par dager tidligere
 
Altså jeg vil jo gjerne vite så fort som mulig om jeg er gravid eller ikke, men jeg gidder ikke å få falsk positiv en fjerde gang :p Er så lei av å få falske forhåpninger, og skal uansett gå på progesterontilskudd til 15 dpo:rolleyes: Men mulig jeg ryker på en test et par dager tidligere

Janei, den ser jeg. Jeg tester alltid tidlig, men er også veldig forberedt på både skygger og blanda tester. Jeg bare.. klarer ikke å la det være :hilarious:
 
Henger meg på her! Er ikke helt sikker på IKM, men ganske sikker på EL.

Klumpen2018-33-PP1-B3-EL 28/12-IKM 11/1
 
Last edited:
Ganske sikker på at EL var i går og at jeg er i dpo land. Fikk lagt inn aksjer på morgenen i går, men føler meg ganske pessimistisk denne runden. Har hatt veldig lite el-slim de to siste syklusene, redd for at det påvirker svømmerne..
 
Back
Topp