❄️ IKM uke 2 ❄️

Jeg skjønner ingen ting.. Det gir jo ikke mening at den skal bli svakere når jeg ikke har hatt EL?
 

Vedlegg

  • 3534A813-BF98-4FDE-9A39-E8C27E3833D5.png
    3534A813-BF98-4FDE-9A39-E8C27E3833D5.png
    1,4 MB · Visninger: 65
Aksjer lagt og cd16. Flo mente el var cd 19 sist, først estimert til CD 23. Nå mener den el er cd20. Hååååper den har bommet med et par dager denne gangen også, og at vi har truffet. Symptomene de siste to dagene har hvertfall vært på plass.

Vi reiser på hyttetur med hele jækla slekta i morgen dersom alle er feberfri og friske, så enten må vi prøve oss på en runde til før avreise eller så blir det ikke noe før søndag. Kjenner jeg mannen rett, blir det ikke noe før søndag :bag:
Du el tester ikke?
 
Kom nettopp på at feber kan gjøre sædkvaliteten dårlige:banghead: Noen som vet  hvor mye dårligere den blir? Er det ikke noe poeng å prøve ved sykdom?
Kan jo ikke gi opp og prøve for man kan aldri vite Hvor mye den Evt svekkes. Skikkelig feber KAN i verste fall gi skikkelig nedsatt kvalitet og minuset er at det da tar tre måneder før den er fornyet og bra igjen. Men du vet jo ikke så man må jo nesten bare fortsette å prøve.
 
Kan jo ikke gi opp og prøve for man kan aldri vite Hvor mye den Evt svekkes. Skikkelig feber KAN i verste fall gi skikkelig nedsatt kvalitet og minuset er at det da tar tre måneder før den er fornyet og bra igjen. Men du vet jo ikke så man må jo nesten bare fortsette å prøve.

Ja, han har ikke akkurat vært dausjuk, så satser på at det ikke har gjort noe :)
 
Ser ut som jeg mista peaken fra i går kveld til i mårrest, men vil da håpe at den skulle vært i natt en gang :bookworm:
FB22EFE7-09A6-4F6F-B004-D0ABCAD90185.jpeg
 
Last edited:
Krysser fingrene :shy: Temper du i tillegg?
Nei, gubben ba meg slutte :hilarious: han sa jeg ble så voldsomt negativ og skuffa når TR var på veio_O
Men fortalt han at jeg blir å måle ved neste syklus:hilarious:
Skal da prøve salvie te fra cd 4-12 for å se om den kommer tidligere:angelic:

Men måler puls med fitbit, har hatt en sykt økende puls den siste uka, med bitteliten dupp i dag. Hvis den dupper litt mere og så stiger igjen vet jeg at EL er forbi :bookworm:
 
Hei! Helt ny på forumet, fant det gjennom babyverden-appen. Vi har akkurat startet å prøve så er helt n00b på alt. Har googlet meg til alle forkortelser men tror dette blir rett:

QueenOfFire - 34 - B1 - PP1 - EL 28/12 - IKM 13/1

Velkommen skal du være! :)
 
Nei, gubben ba meg slutte :hilarious: han sa jeg ble så voldsomt negativ og skuffa når TR var på veio_O
Men fortalt han at jeg blir å måle ved neste syklus:hilarious:
Skal da prøve salvie te fra cd 4-12 for å se om den kommer tidligere:angelic:

Men måler puls med fitbit, har hatt en sykt økende puls den siste uka, med bitteliten dupp i dag. Hvis den dupper litt mere og så stiger igjen vet jeg at EL er forbi :bookworm:
Haha :hilarious: Godt du har andre ting som kan bekrefte el i det minste :angelic:
 
Nå skjønner jeg hvertfall ikke noe. Virker som kroppen sliter med å slippe egget? Får se på monitoren etter jobb hva den sier :hilarious: o_O
F013C719-CC2A-44C3-AB16-BEBB513278C9.jpeg
 
Hmja her var det mye lh… hvordan var testene før dag 23? Har de vært mer negative enn dag 23? Hvor lange pleier syklusene dine være før denne ?
testet kun med monitor før cd23 :banghead:
men hadde influensa og tok en del ibux fra cd13-16, så tror jeg utsatte EL mere enn jeg skulle ønsket.
har ustabil syklus, men normale blodprøver så ikke pco lengre. ser i januar hadde jeg like lenge "høy" med blinkende smiley på sånn enkelpakke med tester før den endelig slo ut med maksimal på cd30 og el på cd32 med bekreftelse på temp.
nå har monitoren vist "høy" siden cd10 og enda ikke fått maksimal. men er og første syklusen med monitor.

men det er først dem siste 2-3 dagene jeg virkelig har hatt mengder med EL slim. så kan være det er en tullesyklus denne gangen.
synes egentlig bare TR kan komme nå slik at jeg kan starte på en ny syklus igjen. for var så sykt fornøyd med forrige syklus hvor jeg hadde en 31 dages syklus med en lutealfase på 13 dager :bag:
 
Last edited:
Back
Topp