Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan gå opp og ned i styrke hele syklusenJeg skjønner ingen ting.. Det gir jo ikke mening at den skal bli svakere når jeg ikke har hatt EL?
Du el tester ikke?Aksjer lagt og cd16. Flo mente el var cd 19 sist, først estimert til CD 23. Nå mener den el er cd20. Hååååper den har bommet med et par dager denne gangen også, og at vi har truffet. Symptomene de siste to dagene har hvertfall vært på plass.
Vi reiser på hyttetur med hele jækla slekta i morgen dersom alle er feberfri og friske, så enten må vi prøve oss på en runde til før avreise eller så blir det ikke noe før søndag. Kjenner jeg mannen rett, blir det ikke noe før søndag
Joda helt normalt at lh svinger både litt opp og ned før de blir positive, er bare et fåtall som har jevnt stigende eltester.Jeg skjønner ingen ting.. Det gir jo ikke mening at den skal bli svakere når jeg ikke har hatt EL?
Kan jo ikke gi opp og prøve for man kan aldri vite Hvor mye den Evt svekkes. Skikkelig feber KAN i verste fall gi skikkelig nedsatt kvalitet og minuset er at det da tar tre måneder før den er fornyet og bra igjen. Men du vet jo ikke så man må jo nesten bare fortsette å prøve.Kom nettopp på at feber kan gjøre sædkvaliteten dårlige Noen som vet hvor mye dårligere den blir? Er det ikke noe poeng å prøve ved sykdom?
Glemte å si at om du gir mannen «selen» vitamin har det positiv innvirkning på svømmerneKom nettopp på at feber kan gjøre sædkvaliteten dårlige Noen som vet hvor mye dårligere den blir? Er det ikke noe poeng å prøve ved sykdom?
Takk for oppklaring! Jeg hadde fått det for meg at den burde stige jevntJoda helt normalt at lh svinger både litt opp og ned før de blir positive, er bare et fåtall som har jevnt stigende eltester.
Du el tester ikke?
Kan jo ikke gi opp og prøve for man kan aldri vite Hvor mye den Evt svekkes. Skikkelig feber KAN i verste fall gi skikkelig nedsatt kvalitet og minuset er at det da tar tre måneder før den er fornyet og bra igjen. Men du vet jo ikke så man må jo nesten bare fortsette å prøve.
Krysser fingrene Temper du i tillegg?Ser ut som jeg mista peaken fra i går kveld til i mårrest, men vil da håpe at den skulle vært i natt en gang Vis vedlegget 395559
Nei, gubben ba meg slutte han sa jeg ble så voldsomt negativ og skuffa når TR var på veiKrysser fingrene Temper du i tillegg?
Hei! Helt ny på forumet, fant det gjennom babyverden-appen. Vi har akkurat startet å prøve så er helt n00b på alt. Har googlet meg til alle forkortelser men tror dette blir rett:
QueenOfFire - 34 - B1 - PP1 - EL 28/12 - IKM 13/1
Haha Godt du har andre ting som kan bekrefte el i det minsteNei, gubben ba meg slutte han sa jeg ble så voldsomt negativ og skuffa når TR var på vei
Men fortalt han at jeg blir å måle ved neste syklus
Skal da prøve salvie te fra cd 4-12 for å se om den kommer tidligere
Men måler puls med fitbit, har hatt en sykt økende puls den siste uka, med bitteliten dupp i dag. Hvis den dupper litt mere og så stiger igjen vet jeg at EL er forbi
VelkommenHei! Helt ny på forumet, fant det gjennom babyverden-appen. Vi har akkurat startet å prøve så er helt n00b på alt. Har googlet meg til alle forkortelser men tror dette blir rett:
QueenOfFire - 34 - B1 - PP1 - EL 28/12 - IKM 13/1
Haha, jaHaha Godt du har andre ting som kan bekrefte el i det minste
Hmja her var det mye lh… hvordan var testene før dag 23? Har de vært mer negative enn dag 23? Hvor lange pleier syklusene dine være før denne ?Nå skjønner jeg hvertfall ikke noe. Virker som kroppen sliter med å slippe egget? Får se på monitoren etter jobb hva den sier
Vis vedlegget 395589
testet kun med monitor før cd23Hmja her var det mye lh… hvordan var testene før dag 23? Har de vært mer negative enn dag 23? Hvor lange pleier syklusene dine være før denne ?