❄️ IKM uke 2 ❄️

Mannen begynner å bli syk igjen. For første gang i hele vårt liv sammen så var det nesten så han ikke klarte å komme :nailbiting: Vi måtte ta en pause.. da gikk jeg og fant meg sexy undertøy, gikk tilbake til han og vips fikk han fullført jobben sin:happy093

Spent på tempen i morgentimene :smiley-angelic001 Vi har i hvert fall hatt nok sex om eggløsningen er i dag(hatt sex der hvor det er hjerte).
 

Vedlegg

  • F1C22723-346B-4383-A5C9-9CAE02FFC265.png
    F1C22723-346B-4383-A5C9-9CAE02FFC265.png
    400,2 KB · Visninger: 104
Janei, den ser jeg. Jeg tester alltid tidlig, men er også veldig forberedt på både skygger og blanda tester. Jeg bare.. klarer ikke å la det være :hilarious:
Ja, ser den :p Er bare lei av at tidligtestene ser sånn her ut. Forrige gang testet jeg fra 9 dpo. Skal i hvert fall prøve å holde meg litt lengre, selv om jeg gjerne skulle hatt resultatet på nyttårsaften:hilarious: men er da bare 6 dpo, så er altfor tidlig å teste :hilarious:
 

Vedlegg

  • B5DE5BC3-7E2F-4B9D-B10D-67DF4E9F7204.jpeg
    B5DE5BC3-7E2F-4B9D-B10D-67DF4E9F7204.jpeg
    621,9 KB · Visninger: 54
  • 67C2679A-86E7-4648-AAA1-00272F83B9E8.jpeg
    67C2679A-86E7-4648-AAA1-00272F83B9E8.jpeg
    660,1 KB · Visninger: 50
  • D7C743DB-D876-471F-B043-D1ECABACDB67.jpeg
    D7C743DB-D876-471F-B043-D1ECABACDB67.jpeg
    541,6 KB · Visninger: 50
Bør være 3/4dpo nå, mest sannsynlig 4dpo :nailbiting:
Har kjent noen rare stikninger på venstre side nå i kveld?? Synes det kanskje bør være litt tidlig? Eller er jeg helt på jordet?:sick009
Man blir helt i tåka av disse PP’ene, og glemmer egentlig alt som har blitt sagt..
 
Ja, ser den :p Er bare lei av at tidligtestene ser sånn her ut. Forrige gang testet jeg fra 9 dpo. Skal i hvert fall prøve å holde meg litt lengre, selv om jeg gjerne skulle hatt resultatet på nyttårsaften:hilarious: men er da bare 6 dpo, så er altfor tidlig å teste :hilarious:

Oi, ja, den første der hadde lurt meg litt. Aldri fått sånne steker, men et par gråe.

Ja, jeg har ikke testet etter el så følger bare flo. Den har satt el 01.01, men i de andre syklusene satte den også el en helg og når jeg fikk tr byttet den til midt i uka. Så, jeg prøver å gå litt ut fra symptomer denne gangen, el slim, murringer osv og trooor kanskje el var i går eller i dag. Har mindre el slim og litt mindre murringer i dag.

Blir å skyte i blinde, men da har jeg hvertfall et lite estimat på dpo :hilarious:
 
Bør være 3/4dpo nå, mest sannsynlig 4dpo :nailbiting:
Har kjent noen rare stikninger på venstre side nå i kveld?? Synes det kanskje bør være litt tidlig? Eller er jeg helt på jordet?:sick009
Man blir helt i tåka av disse PP’ene, og glemmer egentlig alt som har blitt sagt..

Jeg kjenner på altmuligmann rart i fertiledager og dagene etter. Er usikker på om hode lurer meg, eller om det faktisk er sånn at jeg kjenner på diverse :p Prøver å notere hver syklus hva jeg kjenner på, og går tilbake for å se om det er noe nytt eller ol der var sånn sist også. Om det er noe nytt, skriver jeg merknad på det istedenfor å logge.

Jeg må prøve å ha ett eller annet system, eller så er jeg redd får sånn innbilt svangerskap:laughing002
 
Jeg kjenner på altmuligmann rart i fertiledager og dagene etter. Er usikker på om hode lurer meg, eller om det faktisk er sånn at jeg kjenner på diverse :p Prøver å notere hver syklus hva jeg kjenner på, og går tilbake for å se om det er noe nytt eller ol der var sånn sist også. Om det er noe nytt, skriver jeg merknad på det istedenfor å logge.

Jeg må prøve å ha ett eller annet system, eller så er jeg redd får sånn innbilt svangerskap:laughing002
Tror innbilt svangerskap er ekstremt sjeldent, så tror ikke du trenger å tenke på det. ;)
 
Hei!
Tar mitt første steg ut i forumet etter å ha vært en litt aktiv snikkikker. Første gang jeg testet etter eggløsning. Fikk denne testen på onsdag 28.12. Kl. 13.00. Dumme meg som trodde prøvingen skulle sitte på første forsøk og som har blitt skuffet over tidligere negative graviditetstester. Relativt sårt når ønske om barn er så sterkt og flere rundt oss får barn nummer 2 og 3. Samtidig vet jeg at det kan ta tid, men utålmodige meg

Håper virkelig at det sitter nå. Tidligere så tror jeg vi ikke har klart å treffe på eggløsning da mannen er på reisejobb.

Kjærringa96 - 26 - B1 - PP3 - EL 28./29.12 - IKM 13.1
 

Vedlegg

  • 2661EA24-DAE7-4B83-B6DE-237A6649ED30.jpeg
    2661EA24-DAE7-4B83-B6DE-237A6649ED30.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 56
Tempen skuffet meg i dag tidlig. Hadde håpet på et kraftig hopp i dag, med tanke på at jeg har hatt positive eggløsningstester. Men nei… kanskje i morgen da :smiley-angelic001 Hadde kraftige stikk nederst i magen i går ettermiddag. I dag er det ømt.
 

Vedlegg

  • 6ECE8133-CE75-4A8D-9CB5-45E38CA08591.png
    6ECE8133-CE75-4A8D-9CB5-45E38CA08591.png
    41,4 KB · Visninger: 56
  • 0A4BAFF4-1C60-41F5-9B70-3A7D10CBCF01.png
    0A4BAFF4-1C60-41F5-9B70-3A7D10CBCF01.png
    1,1 MB · Visninger: 52
Jeg var egentlig i ikm uke 1 gruppa. Men plutselig fikk jeg masse EL-slim og symptomer på EL i går:arghh::wtf: Trodde vi var klar for å ta gravidtester snart etter å ha aksjelagt helt perfekt til det jeg  trodde var EL. Men jeg fant liksom aldri helt ut av når det vart, og jeg pleier jo å kjenne når det kommer. Ble bare sååå skuffa. Tror da at jeg hører til i denne hvis EL kommer før denne uka er omme. Vi satser på at EL ikke har vært iallfall! Er på CD 22 i dag.

Ballerina- 32 - B3 - PP1 - EL ca 31/12 - ikm ca 15/1

Håper jeg kan henge her med dere selv om jeg ikke har styr på datoer what so ever:wacky: Syklusen er bare tull!
 
Jeg var egentlig i ikm uke 1 gruppa. Men plutselig fikk jeg masse EL-slim og symptomer på EL i går:arghh::wtf: Trodde vi var klar for å ta gravidtester snart etter å ha aksjelagt helt perfekt til det jeg  trodde var EL. Men jeg fant liksom aldri helt ut av når det vart, og jeg pleier jo å kjenne når det kommer. Ble bare sååå skuffa. Tror da at jeg hører til i denne hvis EL kommer før denne uka er omme. Vi satser på at EL ikke har vært iallfall! Er på CD 22 i dag.

Ballerina- 32 - B3 - PP1 - EL ca 31/12 - ikm ca 15/1

Håper jeg kan henge her med dere selv om jeg ikke har styr på datoer what so ever:wacky: Syklusen er bare tull!
Kjedelig å begynne helt på nytt igjen :yuck: Du er velkommen hit i hvert fall :smug:
 
Frøken_nellik - 30 - B2 - PP4 etter SA i august - EL 30.12.22 - IKM 13.01.23
Melder meg inn her også, da EL ser ut til å ha kommet 5-6 dager før tiden. Har de siste syklusene hatt 33 dager lenge sykluser, men fikk høyt utslag på Clareblue digital test i dag. Håper det sitter nå :smiley-angelic001
 
Først syke barn, så syk mann... Lite akjser for å si det slik. Jeg pleier å ha el rundt cd 16, men nå lurer jeg på om jeg hadde el igår/idag cd 13/14..kjentes sånn på kroppen og tappen,puls begynner å stige.. Da har vi isåfall ingen sjans denne gang da mannen er skikkelig manflu..så frustrerende å gå glipp av pp :arghh: Er jeg heldig klarer jeg å få han med idag, kanskje det ikke er forsent..:arghh: Mistet vertfall alt håp nå
 
Først syke barn, så syk mann... Lite akjser for å si det slik. Jeg pleier å ha el rundt cd 16, men nå lurer jeg på om jeg hadde el igår/idag cd 13/14..kjentes sånn på kroppen og tappen,puls begynner å stige.. Da har vi isåfall ingen sjans denne gang da mannen er skikkelig manflu..så frustrerende å gå glipp av pp :arghh: Er jeg heldig klarer jeg å få han med idag, kanskje det ikke er forsent..:arghh: Mistet vertfall alt håp nå
Ååh :arghh: På med sexy undertøy og sett deg oppå han :angelic:
 
Hei!
Tar mitt første steg ut i forumet etter å ha vært en litt aktiv snikkikker. Første gang jeg testet etter eggløsning. Fikk denne testen på onsdag 28.12. Kl. 13.00. Dumme meg som trodde prøvingen skulle sitte på første forsøk og som har blitt skuffet over tidligere negative graviditetstester. Relativt sårt når ønske om barn er så sterkt og flere rundt oss får barn nummer 2 og 3. Samtidig vet jeg at det kan ta tid, men utålmodige meg

Håper virkelig at det sitter nå. Tidligere så tror jeg vi ikke har klart å treffe på eggløsning da mannen er på reisejobb.

Kjærringa96 - 26 - B1 - PP3 - EL 28./29.12 - IKM 13.1
Skjønner skuffelsen! Jeg tok ut spiralen i starten av september og var helt sikker på at jeg skulle være gravid før 2023, men her sitter jeg altså :bored: Er også på PP3, men føles ut som det har gått minst 6mnd..
Men plutselig sitter den, håper vi blir mange i september gruppen:D
 
CD 21 i dag, og venter fremdeles på el.. Lagt inn aksjer hele uken, da jeg har hatt blinkende smiley på CB digital siden 25/12. Fremdeles blinkende smiley i dag, og negativ strimmel. El slim begynte å komme ordentlig i går. Håper på positiv el test i morgen :love017
 
Hei!
Tar mitt første steg ut i forumet etter å ha vært en litt aktiv snikkikker. Første gang jeg testet etter eggløsning. Fikk denne testen på onsdag 28.12. Kl. 13.00. Dumme meg som trodde prøvingen skulle sitte på første forsøk og som har blitt skuffet over tidligere negative graviditetstester. Relativt sårt når ønske om barn er så sterkt og flere rundt oss får barn nummer 2 og 3. Samtidig vet jeg at det kan ta tid, men utålmodige meg

Håper virkelig at det sitter nå. Tidligere så tror jeg vi ikke har klart å treffe på eggløsning da mannen er på reisejobb.

Kjærringa96 - 26 - B1 - PP3 - EL 28./29.12 - IKM 13.1
Skjønner skuffelsen! Jeg tok ut spiralen i starten av september og var helt sikker på at jeg skulle være gravid før 2023, men her sitter jeg altså :bored: Er også på PP3, men føles ut som det har gått minst 6mnd..
Men plutselig sitter den, håper vi blir mange i september gruppen:D
Føler så med dere! Rart med det, hvor sent tiden begynner å gå, når en først har bestemt seg for å prøve, men det ikke går med det første ❤️ håper det blir mange spirer denne måneden ja :happy:
 
Back
Topp