❄️ IKM uke 2 ❄️

Dere som virkelig har kjent etter eller lagt merke til symptomer i DPO-tiden, hvor tidlig er det egentlig mulig å merke symptomer som ikke bare er ønsketenkning?
 
Dere som virkelig har kjent etter eller lagt merke til symptomer i DPO-tiden, hvor tidlig er det egentlig mulig å merke symptomer som ikke bare er ønsketenkning?
Forrige gang, barn nr 4:
1DPO dirring nederst i magen på kvelden

2DPO dirring/romstering nederst i magen på dagen

3DPO ikke noe

4DPO stikninger på venstre side og midt på. Ubehag innimellom. Trøtt

5DPO stikk venstre side. Trøtt

6DPO verking venstre side. Kvalm

7DPO stikk i løpet av ettermiddag og kveld

8DPO Ubehag nederst i magen på ettermiddagen og kvelden, venstre side

9DPO ingen fysiske tegn. Strek på testen

10DPO(3+3) sterkere strek og ble sikker på at testen var positiv

11DPO positiv digital 1-2

13DPO økt utflod

14DPO 4+0 digital 2-3. Hissig

Barn nr 3:
5DPO ubehag i livmorområdet store deler av dagen. Lurer på om det var festesmerter

6DPO murringer venstre side

8DPO vondt i ryggen

9DPO antydning til strek. Murringer på kvelden

10DPO svak strek som ble sterkere på ettermiddagen. Leamus i livmorområdet på kvelden

12DPO(3+5) murringer venstre side. Positiv digital 1-2

13DPO støt/tok tak i livmorområdet i det jeg skulle ta beina under meg. Ømhet etter det. Økt utflod

14DPO kvalmerier litt her og der i løpet av dagen.

Da jeg hadde kjemisk/tidlig SA før barn nr 3:
4DPO murringer av og på hele dagen. Stikninger midt på dagen. Vondt nederst i ryggen, delvis symfysen. Samt epiduralsåret.

5DPO stikninger på venstre siden

8 eller 9DPO kvalm på morgenen, stikninger i livmorområdet, vondt i korsryggen

9 eller 10DPO antyding til strek

10 eller 11DPO positiv test. Murringer i bekkenet/symfysen. Vondt i korsryggen. Murringer
 
Dere som virkelig har kjent etter eller lagt merke til symptomer i DPO-tiden, hvor tidlig er det egentlig mulig å merke symptomer som ikke bare er ønsketenkning?
Sist jeg var gravid, hadde jeg symptomer fra 6 dpo. Skikkelig ømme bryster, litt murringer og strekninger i livmoren og lysken
 
Last edited:
Forrige gang, barn nr 4:
1DPO dirring nederst i magen på kvelden

2DPO dirring/romstering nederst i magen på dagen

3DPO ikke noe

4DPO stikninger på venstre side og midt på. Ubehag innimellom. Trøtt

5DPO stikk venstre side. Trøtt

6DPO verking venstre side. Kvalm

7DPO stikk i løpet av ettermiddag og kveld

8DPO Ubehag nederst i magen på ettermiddagen og kvelden, venstre side

9DPO ingen fysiske tegn. Strek på testen

10DPO(3+3) sterkere strek og ble sikker på at testen var positiv

11DPO positiv digital 1-2

13DPO økt utflod

14DPO 4+0 digital 2-3. Hissig

Barn nr 3:
5DPO ubehag i livmorområdet store deler av dagen. Lurer på om det var festesmerter

6DPO murringer venstre side

8DPO vondt i ryggen

9DPO antydning til strek. Murringer på kvelden

10DPO svak strek som ble sterkere på ettermiddagen. Leamus i livmorområdet på kvelden

12DPO(3+5) murringer venstre side. Positiv digital 1-2

13DPO støt/tok tak i livmorområdet i det jeg skulle ta beina under meg. Ømhet etter det. Økt utflod

14DPO kvalmerier litt her og der i løpet av dagen.

Da jeg hadde kjemisk/tidlig SA før barn nr 3:
4DPO murringer av og på hele dagen. Stikninger midt på dagen. Vondt nederst i ryggen, delvis symfysen. Samt epiduralsåret.

5DPO stikninger på venstre siden

8 eller 9DPO kvalm på morgenen, stikninger i livmorområdet, vondt i korsryggen

9 eller 10DPO antyding til strek

10 eller 11DPO positiv test. Murringer i bekkenet/symfysen. Vondt i korsryggen. Murringer
Wow! Veldig utfyllende svar her, takk. :)Du har jo tydeligvis kjent noe veldig tidlig flere ganger og at det stemte.
 
Arkimedes - 29 - B2 - PP2 - EL 31/12 - IKM 13/1

Denne gangen blir det enkelt å holde oversikt over dpo! 1. januar blir 1 DPO :laughing002
 
Ååh :arghh: På med sexy undertøy og sett deg oppå han :angelic:
Gikk forsåvidt det, men er redd vi var litt sent ute denne gang.. Ettersom jeg ikke tester etter el denne gang så er det jo ikke sikkert, men føler jeg begynner å kjenne kroppen litt nå. Gubben gav beskjed at det holdt med idag frem til han var frisk igjen, og da er vertfall el forbi. Siden dette ble en ræva prøverunde skal jeg holde meg i skinnet å ikke kjøpe flere g-tester. Har 2stk, så målet er å ikke teste før ikm/10dpo :angelic: Heier på alle andre da! (Og 1%av meg sier at det er jo mulighet for at en supersvømmer har nådd målet mens resten har gidd opp:arghh:)
 
Dere som har teste mye med teststrimler før, jeg har liten erfaring med dette, hvordan leser dere dette? EL fredag kveld?
 

Vedlegg

  • 01EC6942-2066-4C12-9873-B848E48DC7F6.jpeg
    01EC6942-2066-4C12-9873-B848E48DC7F6.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 84
Blenda - 32-B1 - PP3- EL 31/12 - IKM 14/1

Melder meg inn her. Positiv EL test i går og regner derfor EL i dag.
 
Last edited:
Dere som har teste mye med teststrimler før, jeg har liten erfaring med dette, hvordan leser dere dette? EL fredag kveld?
Hadde du ventet lenge nok før du gikk på do fredag kveld? Konsentrasjonen i urinen kan jo også påvirke. Jeg hadde nok antatt peak natt til lørdag, og at egget slipper 12-24 timer etter. Du kan jo fortsette å teste et par ganger til i tilfelle det plutselig øker igjen. Og ha samleie i dag og de to-tre neste dagene :happy:
 
Skjønner skuffelsen! Jeg tok ut spiralen i starten av september og var helt sikker på at jeg skulle være gravid før 2023, men her sitter jeg altså :bored: Er også på PP3, men føles ut som det har gått minst 6mnd..
Men plutselig sitter den, håper vi blir mange i september gruppen:D
Ja, helt sant! Jeg sluttet på prevensjon for 2 år siden da jeg ikke tåler det. Blir dårlig i psyken, skikkelige humørsvingninger og irritert av ingenting. Krysser fingrene for septemberbarn ja
 
Denne gangen her har jeg hatt mer murringer enn de andre gangene, lurer på om egget i det hele tatt har sluppet:bored:
 
Jeg tok eltest i går og i dag, den var sterk både i går og i dag, hvis den er svakere i mårra, betyr det at jeg hadde el i dag?
 
1 dpo dag idag. Jeg har jo flere rundt meg som håper mer enn meg, for vet det kan ta tid når jeg har gått p-sprøyta i 3 år uten mensen før oktober. Er spent selv merker jeg :nailbiting:
 
Back
Topp