❄️ IKM uke 2 ❄️

Hvis legekontoret ditt bruker Fürstpasient til å analysere prøven, så kan det hende du får svar på profilen din i løpet av dagen ☺️
Neida, skjønte hva du mente :joyful: Heller jeg som formulerte feil :hilarious: LilleVimsen oppklarer :happy:
Tror de/regner med de bruker nærmeste sykehus :) Hun på legekontoret sa at hun håpet svaret kom i morgen, men er ikke alltid de analyserer prøver osv. Legekontoret som får svar, ikke meg :)
 
Tror de/regner med de bruker nærmeste sykehus :) Hun på legekontoret sa at hun håpet svaret kom i morgen, men er ikke alltid de analyserer prøver osv. Legekontoret som får svar, ikke meg :)
Så kjedelig :shifty: Vel.. håper på i morgen da :shy:
 
Ja, krysser fingrene for oss :Heartred Jeg har ikke blødd i dag eller i går, og testene har også blitt sterkere siden fredag (da jeg blødde mest og hadde koagler). Er oppblåst, av og til litt strekking nedentil og periodevis litt uggen.
Fikk svar fra legen i dag, HCG var økt fra 150 13 dpo til 356 i dag 15 dpo
:Heartred
Legen mente dette var et kjempe godt tegn og at det mest sannsynlig er skjøre slimhinner som medfører spotting
:Heartpink
:happy:
Så nå krysser jeg fingrene for at også du får et positivt svar i morgen
:Heartpink
:Heartred
 
Fikk svar fra legen i dag, HCG var økt fra 150 13 dpo til 356 i dag 15 dpo
:Heartred
Legen mente dette var et kjempe godt tegn og at det mest sannsynlig er skjøre slimhinner som medfører spotting
:Heartpink
:happy:
Så nå krysser jeg fingrene for at også du får et positivt svar i morgen
:Heartpink
:Heartred
For en beroligende beskjed å få :Heartred Takk!
 
Back
Topp