❄️ IKM uke 2 ❄️

Åh, som jeg hater dpo dagene. De går så sakte, og alt jeg gjør er og tenke og overanalysere alle mulige ting :bag: I grunn glad det er jobb igjen i morgen, da går kanskje litt fortere:playful:
 
Åh, som jeg hater dpo dagene. De går så sakte, og alt jeg gjør er og tenke og overanalysere alle mulige ting :bag: I grunn glad det er jobb igjen i morgen, da går kanskje litt fortere:playful:
Føler’n!!! Imorgen er jeg 7dpo om jeg regner fra siste dagen i EL og ikke mandag 26, hvor jeg hadde positiv test på kvelden :dance018
Jeg skal prøve å være flink og vente lengst mulig, da samboer vil ha mest mulig klart svaro_O tror dessverre ikke jeg får til det:D
 
Jeg er så syyykt øm i livmoren! Stikker og murrer godt der nede. Kjent på det i hele natt og nå i dag. Merkelig følelse, som ikke er lik el-smerter eller mensmurringer. Også har jeg skikkelig ømme bryster. Håper det er et godt tegn :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 09AA0832-C34D-43E7-8132-2E988997EFD9.jpeg
    09AA0832-C34D-43E7-8132-2E988997EFD9.jpeg
    742 KB · Visninger: 41
Jeg er så syyykt øm i livmoren! Stikker og murrer godt der nede. Kjent på det i hele natt og nå i dag. Merkelig følelse, som ikke er lik el-smerter eller mensmurringer. Også har jeg skikkelig ømme bryster. Håper det er et godt tegn :smiley-angelic001
Føler med deg- virkelig! Gøy å høre at det er flere med spennende symptomer..:D
 
Føler’n!!! Imorgen er jeg 7dpo om jeg regner fra siste dagen i EL og ikke mandag 26, hvor jeg hadde positiv test på kvelden :dance018
Jeg skal prøve å være flink og vente lengst mulig, da samboer vil ha mest mulig klart svaro_O tror dessverre ikke jeg får til det:D

Jeg kommer aldri verden til å klare å vente kjempelenge :bag: :hilarious: Og nå har jeg hatt så innmari mye murringer/strekk/ømhet i magen at jeg blir helt forvirret:bored:
 
6 dpo allerede :joyful: Den siste uka har jeg vært så opptatt at uka har gått så fort. Jeg skal prøve å vente til 10 dpo før jeg tester:hilarious: Første syklus med Letrozol og Wild Yam. Skal begynne å trappe ned WY fra i morgen. Gleder meg til vi alle er i gang med testing, klarer nesten ikke vente:nailbiting::nailbiting:
 

Vedlegg

  • 3F9C1B12-33B2-4D3C-96B6-6DFE10E8E046.jpeg
    3F9C1B12-33B2-4D3C-96B6-6DFE10E8E046.jpeg
    978,5 KB · Visninger: 35
3DPO i følge tempen. 5DPO i følge FF-charten. Men den vil endre seg ved neste temp-måling. 4DPO i følge premom og el-tester. Jeg har ikke trua denne PP’en :(
 

Vedlegg

  • 04731534-DB21-4928-85A6-4E737D848503.png
    04731534-DB21-4928-85A6-4E737D848503.png
    378,4 KB · Visninger: 43
  • 21CBBCF5-891A-45B6-BCF9-6CB9E40DBE01.png
    21CBBCF5-891A-45B6-BCF9-6CB9E40DBE01.png
    39,4 KB · Visninger: 51
Nå vet jeg jaggu ikke hva som skjer med kroppen om dagen. Usikker på om el har vert alikevell. Pulsen som steg har synket til vanlig puls før el igjen(har aldri skjedd i dpo land før vertfall) og tappen kjennes veldig myk og åpen ut igjen..? Hvorfor tuller kroppen bare når jeg ikke tester?:banghead: Er ikke syk, men mannen er jo syk så kan være jeg brygger på noe som kommer snart? Denne pp'n er vertfall heeelt på kjøret.
 
Jeg er så syyykt øm i livmoren! Stikker og murrer godt der nede. Kjent på det i hele natt og nå i dag. Merkelig følelse, som ikke er lik el-smerter eller mensmurringer. Også har jeg skikkelig ømme bryster. Håper det er et godt tegn :smiley-angelic001

Samme her! Kan ikke huske, eller se at jeg har loggført dette tidligere, samtidig er det altfor tidlig for noesomhelst. Håper bare ikke det er el som kom supersent, for da har vi virkelig bommet denne gangen.

Har også veldig vondt i hoftene og ene lysken, men det tror jeg er et resultat av å sovet på steinhard madrass nyttårshelgen :hilarious:
 
Samme her! Kan ikke huske, eller se at jeg har loggført dette tidligere, samtidig er det altfor tidlig for noesomhelst. Håper bare ikke det er el som kom supersent, for da har vi virkelig bommet denne gangen.

Har også veldig vondt i hoftene og ene lysken, men det tror jeg er et resultat av å sovet på steinhard madrass nyttårshelgen :hilarious:
Hvor mange dpo er du?
Husker jeg hadde skikkelig ømme bryster og murringer i livmoren ved forrige graviditet, så jeg håper det er det samme nå, og ikke noe tull :p
 
4DPO. Jeg har begynt å drømme på «gravidmåten» :hilarious:
 
Hva drømmer du? :D

Murrer og murrer her! Til og med kvalm tidlig i dag, men er nok av helt andre grunner det da.
Sånne drømmer man drømmer når man er gravid :hilarious: Veldig virkelige drømmer, og de er veldig intense, det skjer alltid så mye rart. Jeg husker ikke drømmene mine til vanlig, kun når jeg er gravid. Men leste noe om at drømmene kan komme pga progesteronstigning, så det gjenstår å se om drømmene henger sammen med en graviditet denne gangen :hungry:
 
Hvor mange dpo er du?
Husker jeg hadde skikkelig ømme bryster og murringer i livmoren ved forrige graviditet, så jeg håper det er det samme nå, og ikke noe tull :p

Jeg tror kanskje 5, men har ikke testet. Hadde det samme, og det gir så forhåpninger. Så driver med sånn sinnatale til meg selv flere ganger om dagen; "slapp av, det er tidlig, betyr sikkert ingenting, sikkert ikke hatt eggløsning denne runden en gang: osv :hilarious:
 
Jeg tror kanskje 5, men har ikke testet. Hadde det samme, og det gir så forhåpninger. Så driver med sånn sinnatale til meg selv flere ganger om dagen; "slapp av, det er tidlig, betyr sikkert ingenting, sikkert ikke hatt eggløsning denne runden en gang: osv :hilarious:
Åja. Haha! Jaa, jeg prøver å si til meg selv at det sikkert bare er progesteronstøtten som gir meg disse symptomene/bivirkningene, og at jeg ikke skal ha for høye forhåpninger. Men jeg hadde jo ingen bivirkninger/symptomer forrige pp med prog.støtte (første syklus med prog.støtte), så jeg blir jo litt mer optimistisk nå :p Og kvalmen meldte sin ankomst i går etter lunsj! Kommer spesielt etter jeg har spist. Er mer sensitiv på lukter og får lettere brekninger. Men så lurer jeg på om noe kan være psykisk også, fordi jeg tror/håper jeg er gravid:hilarious:
 
Åja. Haha! Jaa, jeg prøver å si til meg selv at det sikkert bare er progesteronstøtten som gir meg disse symptomene/bivirkningene, og at jeg ikke skal ha for høye forhåpninger. Men jeg hadde jo ingen bivirkninger/symptomer forrige pp med prog.støtte (første syklus med prog.støtte), så jeg blir jo litt mer optimistisk nå :p Og kvalmen meldte sin ankomst i går etter lunsj! Kommer spesielt etter jeg har spist. Er mer sensitiv på lukter og får lettere brekninger. Men så lurer jeg på om noe kan være psykisk også, fordi jeg tror/håper jeg er gravid:hilarious:

Er også redd jeg blir påvirket psykisk :p Håper så veldig det klaffet denne gangen at jeg karer nesten ikke tenke på annet :bag:
 
Back
Topp