❄️ IKM uke 2 ❄️

Noen som har fått skygger på makesure før?
 
Nå er jeg så forvirra. Denne er fra i dag tidlig. Ser premom har negativ filter, og der ser jeg jo plutselig noe greier. Vises det noe med det filteret om det  ikke er noe på testen? Gir den også utslag på skygger?

Jeg har ikke brukt premom før, så tenkte bare teste ut å legge inn en test for å se hvordan det fungerte :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230103_144837_Premom.jpg
    Screenshot_20230103_144837_Premom.jpg
    703,8 KB · Visninger: 120

Vedlegg

  • 583F0E20-6C88-48EA-A688-19718EC56969.jpeg
    583F0E20-6C88-48EA-A688-19718EC56969.jpeg
    660,1 KB · Visninger: 46
  • D5D071FB-9823-4EC4-B952-F6ACA01AA705.jpeg
    D5D071FB-9823-4EC4-B952-F6ACA01AA705.jpeg
    621,9 KB · Visninger: 50
  • BDE110F4-46CF-44F8-8E93-9CAE3AE81EFC.jpeg
    BDE110F4-46CF-44F8-8E93-9CAE3AE81EFC.jpeg
    541,6 KB · Visninger: 48
Ja, jeg regnet med det var en greie:wacky:
Kjedelig. Synes jeg ser noe, men det er jo svakt så kanskje best å vente noen dager.

Omg, er fire dpo eller noe, og kjemper på testetrangen allerede! Tok en eggløsningstest bare for å se, og den var igjen bare svak, så det er vel bra.
 
Kjedelig. Synes jeg ser noe, men det er jo svakt så kanskje best å vente noen dager.

Omg, er fire dpo eller noe, og kjemper på testetrangen allerede! Tok en eggløsningstest bare for å se, og den var igjen bare svak, så det er vel bra.

Ja, er ikke mange dpo jeg heller så regnet ikke med å få noe. Men ble litt overrasket da den reagerte på filteret :)

Testetrangen er så slitsom :bag: :playful:
 
Hei.
Jeg har aldri hatt skygge på de førutom en gang, men da mistenker jeg kjemisk grunnet symptomer. Aldri ellers.

Takk for svar :) Jeg har heller ikke får skygge på de før, men har ikke brukt de så mye før så lite erfaring. Gikk stort sett i BP og rfsu sist. Kan egentlig ikke huske å ha fått skygge annet enn en gang på BP og CB early. Men, det er også lenge siden jeg har holdt på dette så det kan ha gått i glemmeboka :p
 
Er også redd jeg blir påvirket psykisk :p Håper så veldig det klaffet denne gangen at jeg karer nesten ikke tenke på annet :bag:
Åh, godt vi er flere! Jeg har vært overbevist om at jeg er gravid de to pp vi har prøvd, og denne er ingen unntak! 6 dpo med murringer i livmor...
 
Åh, godt vi er flere! Jeg har vært overbevist om at jeg er gravid de to pp vi har prøvd, og denne er ingen unntak! 6 dpo med murringer i livmor...

Liker godt at vi er flere i samme båt :playful: Håper denne uka går fort, så jeg kan teste mer til helgen:hilarious:
 
Selv om det er alt for tidlig har jeg allerede gått på smellen med å teste etter graviditet:greet025 Er vel ca. 5/6 DPO. Små murringer spesielt på kvelden og kjenner jeg godt etter så er det en liten tanke ømhet i brystene, men kan godt være psyken spiller meg et puss. Blir spennende å se:nailbiting:
 
Da jeg ble gravid med mitt første barn var jeg helt sikker på at jeg var gravid før jeg fikk positiv test 12 dpo. Opplevde noen dager før testen blødende tannkjøtt ved tannpussen og et tilfelle av sure oppstøt, noe jeg omentrent aldri hadde hatt før. I dag har jeg både hatt surt oppstøt (dog ikke like uvanlig som for 6år siden) og lett neseblod!! Håperhåper det betyr noe, selv om det er tidlig å skulle få symptomer. 6 dpo i dag.
 
Jeg tok eltest i går og i dag, den var sterk både i går og i dag, hvis den er svakere i mårra, betyr det at jeg hadde el i dag?
Usikker på om du har fått svar allerede? Men jeg har lest at egget slippes 12-24 timer etter at testen først ble positiv, altså peak. Enkelte steder på nett står det helt opptil 48 timer. Personlig regner jeg det som dagen etter at testen har blitt positiv, slik at 1 dpo er to dager etter at testen ble positiv.

Jeg har brukt tempemetoden tidligere, som er årsaken til at jeg vet at eggene mine pleier å slippe dagen etter positiv test
 
10 dpo - i dag våknet jeg med kvalme:wideyed: presset i meg frokosten, for det hadde jeg ikke særlig lyst på i dag.. nå er ikke kvalmen der kun etter jeg har spist. Jeg vurderte å ta en test i dag, men jeg turte ikke. Redd for å få falsk negativ fordi det er for tidlig å teste :sorry:

E656AC38-37CC-4AC0-B835-E58B12F73585.jpeg
 
10 dpo - i dag våknet jeg med kvalme:wideyed: presset i meg frokosten, for det hadde jeg ikke særlig lyst på i dag.. nå er ikke kvalmen der kun etter jeg har spist. Jeg vurderte å ta en test i dag, men jeg turte ikke. Redd for å få falsk negativ fordi det er for tidlig å teste :sorry:

Vis vedlegget 396003

Håperhåperhåper:smiley-angelic001
 
Småuggen og har fortsatt murringer. Er så spent denne gangen på om vi om har truffet eller ikke og kjenner forhåpningene er store:shy:
 
Back
Topp