Krysser fingreneSmåuggen og har fortsatt murringer. Er så spent denne gangen på om vi om har truffet eller ikke og kjenner forhåpningene er store
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreneSmåuggen og har fortsatt murringer. Er så spent denne gangen på om vi om har truffet eller ikke og kjenner forhåpningene er store
Det varierer fra person til person og graviditet til graviditet. Selv om jeg kjenner på mange symptomer nå, kan det også være bivirkninger fra progesteronstøtten eller kjemisk eller bare pms.. Har kjent på symptomer i noen tidligere pp’er og fått negative testerDere som kjenner på kvalme og andre symptomer: Stemmer det at om man har symptomer, så får man positiv test? Eller stemmer dette bare iblant? Er selv 8DPO nå og kjenner ingenting.
Dere som kjenner på kvalme og andre symptomer: Stemmer det at om man har symptomer, så får man positiv test? Eller stemmer dette bare iblant? Er selv 8DPO nå og kjenner ingenting.
Ok, skjønner. Ikke lett når det er så varierende. Håper du får positiv test om noen dager. Dessverre for meg har jeg egentlig aldri kjent særlig symptomer, annet enn i januar i fjor, da jeg tydelig tror jeg kjente festesmerter ca. 9DPO.Hos meg varierer symptomer både under og etter el veldig, det som er litt nytt for meg denne gangen er dagevis med murringer og at jeg er litt småuggen. Det gir forhåpninger, men jeg er også veldig innstilt på at det kan være ingenting eller at el ble forsinket. Ved forgje graviditet kjente jeg ikke stort og første symptom var bare tett nese.
Ok, skjønner. Ikke lett når det er så varierende. Håper du får positiv test om noen dager. Dessverre for meg har jeg egentlig aldri kjent særlig symptomer, annet enn i januar i fjor, da jeg tydelig tror jeg kjente festesmerter ca. 9DPO.
Cd 5 har jeg fortsatt tr som regel Varierer mellom 3-5 dager, og litt spotting et par dager etter. Denne syklusen var tr bare 3 dager. Hvor mange dager har du tr vanligvis?Cd5 og bittelitt spotting i dag, aldri opplevd før
Skulle stå 5dpoCd 5 har jeg fortsatt tr som regel Varierer mellom 3-5 dager, og litt spotting et par dager etter. Denne syklusen var tr bare 3 dager. Hvor mange dager har du tr vanligvis?
Skulle være 5dpo migrene kom også nå, men den er standar midt i dpo landCd5 og bittelitt spotting i dag, aldri opplevd før
Ah Hahah! Festeblødning?Skulle være 5dpo migrene kom også nå, men den er standar midt i dpo land
Hurra! GratulererTesta positivt igår Krysser fingrene
Tusen takkHurra! Gratulerer
Gratulerer så myeTesta positivt igår Krysser fingrene
Tusen takkGratulerer så mye
Omg omg Den første med positiv test! Gratulerer så mye! Skal jeg sette deg på gravid?Testa positivt igår Krysser fingrene
Tusen takk ja du kan sette meg på gravidOmg omg Den første med positiv test! Gratulerer så mye! Skal jeg sette deg på gravid?