❄️ IKM uke 2 ❄️

Dere som kjenner på kvalme og andre symptomer: Stemmer det at om man har symptomer, så får man positiv test? Eller stemmer dette bare iblant? Er selv 8DPO nå og kjenner ingenting. :confused:
 
Dere som kjenner på kvalme og andre symptomer: Stemmer det at om man har symptomer, så får man positiv test? Eller stemmer dette bare iblant? Er selv 8DPO nå og kjenner ingenting. :confused:
Det varierer fra person til person og graviditet til graviditet. Selv om jeg kjenner på mange symptomer nå, kan det også være bivirkninger fra progesteronstøtten eller kjemisk eller bare pms.. Har kjent på symptomer i noen tidligere pp’er og fått negative tester
 
Dere som kjenner på kvalme og andre symptomer: Stemmer det at om man har symptomer, så får man positiv test? Eller stemmer dette bare iblant? Er selv 8DPO nå og kjenner ingenting. :confused:

Hos meg varierer symptomer både under og etter el veldig, det som er litt nytt for meg denne gangen er dagevis med murringer og at jeg er litt småuggen. Det gir forhåpninger, men jeg er også veldig innstilt på at det kan være ingenting eller at el ble forsinket. Ved forgje graviditet kjente jeg ikke stort og første symptom var bare tett nese.
 
Hos meg varierer symptomer både under og etter el veldig, det som er litt nytt for meg denne gangen er dagevis med murringer og at jeg er litt småuggen. Det gir forhåpninger, men jeg er også veldig innstilt på at det kan være ingenting eller at el ble forsinket. Ved forgje graviditet kjente jeg ikke stort og første symptom var bare tett nese.
Ok, skjønner. Ikke lett når det er så varierende. Håper du får positiv test om noen dager. :) Dessverre for meg har jeg egentlig aldri kjent særlig symptomer, annet enn i januar i fjor, da jeg tydelig tror jeg kjente festesmerter ca. 9DPO.
 
Ok, skjønner. Ikke lett når det er så varierende. Håper du får positiv test om noen dager. :) Dessverre for meg har jeg egentlig aldri kjent særlig symptomer, annet enn i januar i fjor, da jeg tydelig tror jeg kjente festesmerter ca. 9DPO.

Nei, som sagt ved forgje graviditet var det sparsommelig med symptomer. Og sånn var det egentlig hele veien, han er nå 3 år så lite symptomer betyr ikke nødvendigvis så mye :)

Krysser fingrene for oss :smiley-angelic001
 
Crazy drøm igjen. Våknet av at det kom tårer ut av øynene :p
 
Testa positivt igår Krysser fingrene
 

Vedlegg

  • 16728546118687690051708076756538.jpg
    16728546118687690051708076756538.jpg
    1,3 MB · Visninger: 72
Er nå 7 dpo og har merka litt forskjellig milde symptomer:
Kvalm 1 dpo
Murring omtrent hver kveld
Mild forstoppelse og litt oppblåst hele uka
Tåler ikke koffein (pulsen går opp til rundt 100 selv om jeg sitter helt i ro)
Litt mer slim enn vanlig

Så håper veldig at det er et lite frø inni der, men det kan også være ingenting :dontknow
 
Back
Topp