❄️ IKM uke 2 ❄️

7 DPO og fikk rosa på papiret etter sex. 5 dager til IKM. Krysser fingrene for festeblødning eller såre slimhinner og at det ikke er tidlig mensen :nailbiting:
 
Jeg har så vondt nederst på venstre side i magen.. nå er det så ille at jeg ikke kan le/hoste osv.. stikker veldig? o_O Føles ut som jeg er støl på en måte?
Noen som har opplevd? 7/8dpo idag
 
7 dpo, og puppene stikker plutselig innimellom. Også fikk jeg så ekstremt lyst på melk med oboy, noe jeg vanligvis ikke drikker da jeg blir kvalm av det. Sist jeg hadde lyst på det og drakk det uten å bli kvalm var i forrige svangerskap. :nailbiting: :smiley-angelic001
 
Jeg har så vondt nederst på venstre side i magen.. nå er det så ille at jeg ikke kan le/hoste osv.. stikker veldig? o_O Føles ut som jeg er støl på en måte?
Noen som har opplevd? 7/8dpo idag
Opplever det nesten alltid i dpo-land. Men det er typisk for min syklus så ikke noe jeg blir i ekstase over, men hvis du ikke er vant med det så kan det jo bety noe for deg denne gangen…:)
 
Opplever det nesten alltid i dpo-land. Men det er typisk for min syklus så ikke noe jeg blir i ekstase over, men hvis du ikke er vant med det så kan det jo bety noe for deg denne gangen…:)
Jeg er ikke vant til noen slike smerter foruten om i mens og tidvis når EL evt slår inn… :p tok en graviditetstest, klarte ikke vente lengre!!! Og jeg synes jeg så svaaaak positiv, samboer synes det samme:nailbiting: velger å vente med ny test til imorgen tidlig- så jeg får morgenurin..
 
Veldig livlige drømmer og de virker veldig reelle, ømme bryst og hodepine de siste kveldene :)
Så kos det hadde sammenheng med graviditet :love017 Jeg har også slike drømmer. Hatt det i hvert svangerskap. Håper det er pga graviditet denne gangen også. Redd det blir vanlig i DPO-dagene framover om jeg ikke er gravid!
 
Jeg er ikke vant til noen slike smerter foruten om i mens og tidvis når EL evt slår inn… :p tok en graviditetstest, klarte ikke vente lengre!!! Og jeg synes jeg så svaaaak positiv, samboer synes det samme:nailbiting: velger å vente med ny test til imorgen tidlig- så jeg får morgenurin..
Få seee daaa :excited001Elsker å tyde tester!
 
Jeg prøvde å ta bilder- men det ble så dårlig at jeg ser ikke streken på bildet:nailbiting: men jeg ser folk redigere tester til annet lys, hvor gjør kan det?:woot:
Enig, elsker å tyde tester :woot: jeg har brukt appen pixrl :happy:
 
Nei, nå gidder jeg ikke mer før til helgen. Får jo bare sånne tester:banghead:

Er tidlig enda da, men lei av å disse skyggene. Aldri fått noe særlig skygger før, men nå er det visst en trend:shifty:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230104_214021_Premom.jpg
    Screenshot_20230104_214021_Premom.jpg
    189,2 KB · Visninger: 116
Jeg prøvde å ta bilder- men det ble så dårlig at jeg ser ikke streken på bildet:nailbiting: men jeg ser folk redigere tester til annet lys, hvor gjør kan det?:woot:
Denne appen kan man bruke hvert fall :)
 

Vedlegg

  • 5D1CC0C0-2670-40FB-9CE1-CD72E7F3DFB3.jpeg
    5D1CC0C0-2670-40FB-9CE1-CD72E7F3DFB3.jpeg
    166,2 KB · Visninger: 76
  • F69F6A0B-65A4-4083-820E-8BDBBCD9F03A.jpeg
    F69F6A0B-65A4-4083-820E-8BDBBCD9F03A.jpeg
    109,8 KB · Visninger: 80
Nei, nå gidder jeg ikke mer før til helgen. Får jo bare sånne tester:banghead:

Er tidlig enda da, men lei av å disse skyggene. Aldri fått noe særlig skygger før, men nå er det visst en trend:shifty:
Så teit, ganske så tydelig! Hvor mange DPO?
 
Jeg er ikke vant til noen slike smerter foruten om i mens og tidvis når EL evt slår inn… :p tok en graviditetstest, klarte ikke vente lengre!!! Og jeg synes jeg så svaaaak positiv, samboer synes det samme:nailbiting: velger å vente med ny test til imorgen tidlig- så jeg får morgenurin..

Wiii, spennende :woot:
 
Back
Topp