Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du hatt noen symptomer?Tusen takk ja du kan sette meg på gravid
Veldig livlige drømmer og de virker veldig reelle, ømme bryst og hodepine de siste kveldeneHar du hatt noen symptomer?
Gratulerer så myeTesta positivt igår Krysser fingrene
Opplever det nesten alltid i dpo-land. Men det er typisk for min syklus så ikke noe jeg blir i ekstase over, men hvis du ikke er vant med det så kan det jo bety noe for deg denne gangen…Jeg har så vondt nederst på venstre side i magen.. nå er det så ille at jeg ikke kan le/hoste osv.. stikker veldig? Føles ut som jeg er støl på en måte?
Noen som har opplevd? 7/8dpo idag
Gratulerer så mye!Testa positivt igår Krysser fingrene
Tusen takkGratulerer så mye
Tusen takkGratulerer så mye!
Jeg er ikke vant til noen slike smerter foruten om i mens og tidvis når EL evt slår inn… tok en graviditetstest, klarte ikke vente lengre!!! Og jeg synes jeg så svaaaak positiv, samboer synes det samme velger å vente med ny test til imorgen tidlig- så jeg får morgenurin..Opplever det nesten alltid i dpo-land. Men det er typisk for min syklus så ikke noe jeg blir i ekstase over, men hvis du ikke er vant med det så kan det jo bety noe for deg denne gangen…
Så kos det hadde sammenheng med graviditet Jeg har også slike drømmer. Hatt det i hvert svangerskap. Håper det er pga graviditet denne gangen også. Redd det blir vanlig i DPO-dagene framover om jeg ikke er gravid!Veldig livlige drømmer og de virker veldig reelle, ømme bryst og hodepine de siste kveldene
Få seee daaa Elsker å tyde tester!Jeg er ikke vant til noen slike smerter foruten om i mens og tidvis når EL evt slår inn… tok en graviditetstest, klarte ikke vente lengre!!! Og jeg synes jeg så svaaaak positiv, samboer synes det samme velger å vente med ny test til imorgen tidlig- så jeg får morgenurin..
Jeg prøvde å ta bilder- men det ble så dårlig at jeg ser ikke streken på bildet men jeg ser folk redigere tester til annet lys, hvor gjør kan det?Få seee daaa Elsker å tyde tester!
Enig, elsker å tyde tester jeg har brukt appen pixrlJeg prøvde å ta bilder- men det ble så dårlig at jeg ser ikke streken på bildet men jeg ser folk redigere tester til annet lys, hvor gjør kan det?
Denne appen kan man bruke hvert fallJeg prøvde å ta bilder- men det ble så dårlig at jeg ser ikke streken på bildet men jeg ser folk redigere tester til annet lys, hvor gjør kan det?
Så teit, ganske så tydelig! Hvor mange DPO?Nei, nå gidder jeg ikke mer før til helgen. Får jo bare sånne tester
Er tidlig enda da, men lei av å disse skyggene. Aldri fått noe særlig skygger før, men nå er det visst en trend
Jeg er ikke vant til noen slike smerter foruten om i mens og tidvis når EL evt slår inn… tok en graviditetstest, klarte ikke vente lengre!!! Og jeg synes jeg så svaaaak positiv, samboer synes det samme velger å vente med ny test til imorgen tidlig- så jeg får morgenurin..