Så teit, ganske så tydelig! Hvor mange DPO?
6 tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så teit, ganske så tydelig! Hvor mange DPO?
Jeg klarte ikke få streken frem på vanlig bilde, men jeg synes jeg ser en svaaak lys en på redigeringenEnig, elsker å tyde tester jeg har brukt appen pixrl
Jaa- det er super spennende!Wiii, spennende
Jeg ser en veldig svak strek på vanlig bilde også!! SpennendeJeg klarte ikke få streken frem på vanlig bilde, men jeg synes jeg ser en svaaak lys en på redigeringen
Da er det ikke bare meg- jeg føøøler jeg ser en svak strek på bilde, men føler også at jeg lurer meg selvJeg ser en veldig svak strek på vanlig bilde også!! Spennende
Så spennende, jeg ser også noeJeg klarte ikke få streken frem på vanlig bilde, men jeg synes jeg ser en svaaak lys en på redigeringen
Gratulerer så myeTesta positivt igår Krysser fingrene
Å herregud, jeg kommer ikke til å få sove inattSå spennende, jeg ser også noe
Så spennende!! Jeg håper og krysser fingre for deg Jeg er bare 3 dpo så jeg får smøre meg med litt tålmodighet tilJeg er ikke vant til noen slike smerter foruten om i mens og tidvis når EL evt slår inn… tok en graviditetstest, klarte ikke vente lengre!!! Og jeg synes jeg så svaaaak positiv, samboer synes det samme velger å vente med ny test til imorgen tidlig- så jeg får morgenurin..
Den der synes jeg er positiv! Om du er litt lenger unna EL, f.eks 8 dpo, kan det stemme utrolig godt med slik testene min me har vært når jeg har blitt skikkelig gravid! Krysser fingrene for deg! Jeg ville tolket det som at noe uten tvil er på gang. Den er jo rosa?Nei, nå gidder jeg ikke mer før til helgen. Får jo bare sånne tester
Er tidlig enda da, men lei av å disse skyggene. Aldri fått noe særlig skygger før, men nå er det visst en trend
Og så har de vært sånn i noen dager?6 tror jeg
Gratulerer!Testa positivt igår Krysser fingrene
Og så har de vært sånn i noen dager?
Lov å håpeAh Hahah! Festeblødning?
Gratulerer!!Testa positivt igår Krysser fingrene
Sniker meg ett gratulererJeg ser nå tydelig strek her tørr ikke heelt å tro på det
GratulererJeg kan settes på gravid Vis vedlegget 396070Vis vedlegget 396071