Kan være hormonendringer i kroppen din som gjør det. Egget fester seg jo vanligvis mellom 5-7 dpoFikk plustelig en kvalme bølge nå, men er det mulig å få symptomer i 5 dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være hormonendringer i kroppen din som gjør det. Egget fester seg jo vanligvis mellom 5-7 dpoFikk plustelig en kvalme bølge nå, men er det mulig å få symptomer i 5 dpo?
Jeg hadde positiv el test 29 desember så er jo fult mulig jeg kastet opp også. Jeg vil bare ikke ha store forhåpningerKan være hormonendringer i kroppen din som gjør det. Egget fester seg jo vanligvis mellom 5-7 dpo
Alle ser den- så nå er jeg ikke i tvilSer svak strek på både redigert bilde og uredigert bilde!
Håper det ikke er omgangssyken da! Det er visst mye av det nå.. Krysser fingrene for hormoner og graviditetJeg hadde positiv el test 29 desember så er jo fult mulig jeg kastet opp også. Jeg vil bare ikke ha store forhåpninger
Håper virkelig ikke det datteren min fikk vannkopper idag og sønnen min har hatt det i 2 uker nå… lei sykdom!Håper det ikke er omgangssyken da! Det er visst mye av det nå.. Krysser fingrene for hormoner og graviditet
Håper det er en liten baby inni der istede for sykdomHåper det ikke er omgangssyken da! Det er visst mye av det nå.. Krysser fingrene for hormoner og graviditet
Åneiii, så kjedelig! Masse god bedring og klemmer sendes til degHåper virkelig ikke det datteren min fikk vannkopper idag og sønnen min har hatt det i 2 uker nå… lei sykdom!
Tusen takk for det Hun hadde det i 3-4 års alderen, men hun fikk det nå som 9 ogsåÅneiii, så kjedelig! Masse god bedring og klemmer sendes til deg
Jøss, visste ikke at det var mulig å få flere ganger Stakkars.. Håper det går over fortTusen takk for det Hun hadde det i 3-4 års alderen, men hun fikk det nå som 9 også
Gratulerer!!!Jeg kan settes på gravid Vis vedlegget 396070Vis vedlegget 396071
Har for øvrig bildeFørst mente FF at jeg hadde EL 28.12 pga tempen, men tok tester å den ble først positiv 31.12, da er den jeg følger?
Jeg reiste til London 28.12 på kvelden, så det bør vel ikke ha noe med telpen å gjøre?
Ikke jeg heller håper jeg ogsåJøss, visste ikke at det var mulig å få flere ganger Stakkars.. Håper det går over fort
Den er kjip både jeg og eldste min har hatt det 2 ganger. Han hadde første gang når han var 11mnd og andre gang når han var 9år vet ikke hvor gammel jeg avr første og andre gangen. Men har visst noe med hvor mange prikker man får osv.Tusen takk for det Hun hadde det i 3-4 års alderen, men hun fikk det nå som 9 også
TakkGratulerer!!!
Huff det er så kjipt men ja har lest det. Tusen takk for detDen er kjip både jeg og eldste min har hatt det 2 ganger. Han hadde første gang når han var 11mnd og andre gang når han var 9år vet ikke hvor gammel jeg avr første og andre gangen. Men har visst noe med hvor mange prikker man får osv.
God bedring i huset uansett
Jeg ser du har tempet til ulik tid hver dag (trekantene på grafen din), da vil heller ikke tempen bli helt riktig. Det kan se riktig ut at el var på cd 14Har for øvrig bilde
Hadde det på følelsen Gratulerer så mye!Jeg kan settes på gravid Vis vedlegget 396070Vis vedlegget 396071
Jeg også, men turte ikke å håpe for mye Takk!!Hadde det på følelsen Gratulerer så mye!