Tussi20
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Gratulerer!..10dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!..10dpo
Gratulerer så masse..10dpo
Jeg også, du er ikke aleneJeg føler jeg kommer til å bli alene og forlatt til slutt Jeg vil også være gravid
Isåfall folkens, dette skyldes vitex. Ingen tvil. Kun de gangene med vitex har det klaffet …
Har prøvd siden september i fjor, sa i august og avvist offentlig fertilitetshjelp. Så neste er privat gynekolog på meg. Så du er ikke den eneste som føler at alle andre er/blir gravideJeg føler jeg kommer til å bli alene og forlatt til slutt Jeg vil også være gravid
Skjønte tegningen etter hvert, at vitex har nok hatt endel å si ja. Prøvde 3 doble letrozol kurer, for å booste el, ble ikke gravid. Prøvde så vitex i to sykluser og fikk positiv test nå i syklus to. Jeg tok 40 dråper vitex hver morgen i et halvt glass vann på tom mage tilogmed cd 10. har funnet ut at den funker best sånn. Så tar det noen dager så kommer el. Tror vitex er super for å bygge opp tykke nok slimhinner egget kan feste seg i, samt den booster lh (litt som letrozol) og gir bedre progesteron verdier etter el. Stabiliserer hormonene rett og slett.Woooow, så gøy! Gratulerer! Snodig at det er Vitex som gjorde utslaget, og ikke letrozol. Hvor mye vitex har du tatt?
Gratulerer!Okei, så kan jeg settes på gravid denne er tatt nå 16:00- så jeg er ikke i tvil
Gratulerer!! Jeg visste jeg så en strek!!Okei, så kan jeg settes på gravid denne er tatt nå 16:00- så jeg er ikke i tvil
Tusen takkGratulerer!
Tusen takkGratulerer!! Jeg visste jeg så en strek!!
Skjønte tegningen etter hvert, at vitex har nok hatt endel å si ja. Prøvde 3 doble letrozol kurer, for å booste el, ble ikke gravid. Prøvde så vitex i to sykluser og fikk positiv test nå i syklus to. Jeg tok 40 dråper vitex hver morgen i et halvt glass vann på tom mage tilogmed cd 10. har funnet ut at den funker best sånn. Så tar det noen dager så kommer el. Tror vitex er super for å bygge opp tykke nok slimhinner egget kan feste seg i, samt den booster lh (litt som letrozol) og gir bedre progesteron verdier etter el. Stabiliserer hormonene rett og slett.
Jeg valgte å ta den kun da men ser noen tar den hele syklusen. Har prøvd ulike varianter selv men hos meg blir ofte el forsinket og sen hvis jeg tar vitex for lenge. Så derfor prøvde jeg det sånn. El kom cd 16 da hos meg og det er fint for meg, jeg har ofte litt vel sene eggløsninger.Det er interessant! Så du tar Vitex cd 1-10 og ikke hele syklusen?
Samme tanke herSamme herKjente jeg ble litt stressa av at så mange har fått positiv test alleredeBlir liksom ikke plass til meg
Gratulerer så mye!Okei, så kan jeg settes på gravid denne er tatt nå 16:00- så jeg er ikke i tvil
Jeg valgte å ta den kun da men ser noen tar den hele syklusen. Har prøvd ulike varianter selv men hos meg blir ofte el forsinket og sen hvis jeg tar vitex for lenge. Så derfor prøvde jeg det sånn. El kom cd 16 da hos meg og det er fint for meg, jeg har ofte litt vel sene eggløsninger.