Tussi20
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Gratulerer!Okei, så kan jeg settes på gravid denne er tatt nå 16:00- så jeg er ikke i tvil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Okei, så kan jeg settes på gravid denne er tatt nå 16:00- så jeg er ikke i tvil
Det kan ikke være festeblødning da?Lille jordbær - 34 - B2 - PP3 etter sa - EL1,2 eller 3 januar - IKM13/1
Har ikke eksakt dato på EL da vi var på juleferie og jeg ikke hadde med eggløsningstester.
Sorry for tmi. I dag hadde jeg litt spotting(brun utflod). Er enda 8 dager til IKM. Kjenner jeg veldig fort blir veldig negativ. Er det andre som har opplevd dette?
8 dpo er ikke vits, tror jeg. Jeg testet morgen 8dpo og den var blenda. 10dpo på 2 gangs urin var det strekJeg har så lyst til å teste, men å teste på kveldsurin 8/9 DPO er vel ikke vits. Får se om jeg klarer å vente til i morgen eller lørdag...
Jeg føler meg "sur" i magen (nesten som ved halsbrann, men det sitter liksom mer i magesekken). Det var første symptomet med begge de to andre. Er også oppblåst, med murringer nede i magen...
Det håper jeg alltid på men siden jeg tror det bare er noen dager siden eggløsning så tviler jegDet kan ikke være festeblødning da?
Sniker! Sist jeg ble gravid hadde jeg det akuratt sånn! Og det begynte ca en uke før jeg fikk positiv test. Kan jo ha vært tilfeldig selvfølgelig, men det var det eneste tegnet jeg fikk så tidlig. Det neste tegnet var høy puls og annpustenhet noen dager før positiv test.7dpo her og egentlig ingen symptomer (om man kan kalle det for det).
Eneste er at, TMI, jeg har skikkelig mye utflod Sånn drypper ut når jeg er på toalettet (beklager detaljer). Aldri hatt det før! Pleier å være veldig tørr på denne tiden. Men er vel for tidlig til at det kan være grunnet eventuell graviditet?
Håper det betyr det samme for meg da! Husker ikke hvordan det var i sommer da jeg ble gravid.Sniker! Sist jeg ble gravid hadde jeg det akuratt sånn! Og det begynte ca en uke før jeg fikk positiv test. Kan jo ha vært tilfeldig selvfølgelig, men det var det eneste tegnet jeg fikk så tidlig. Det neste tegnet var høy puls og annpustenhet noen dager før positiv test.
Jeg krysser også fingrene for deg!Håper det betyr det samme for meg da! Husker ikke hvordan det var i sommer da jeg ble gravid.
Pulsen min går opp hver måned, så synker når mensen kommer (og stiger enda mer ved graviditet), men vet ikke det før etter ikm.
Får krysse fingrene for meg selv
De gangene jeg har blitt gravid, har jeg fått positiv 8 dpo kveld med tidlig-teststrimmel den ene gangen og 9 dpo kveld med vanlig test i andre svangerskap. Testet ikke tidligere enn 8 dpo første gang og 9 dpo andre gang. Så det er jo mulig! Men risikoen med testing så tidlig er jo høyere for å oppdage en økning av hCG, og så synker den kanskje igjen før mens dukker opp likevelJeg har så lyst til å teste, men å teste på kveldsurin 8/9 DPO er vel ikke vits. Får se om jeg klarer å vente til i morgen eller lørdag...
Jeg føler meg "sur" i magen (nesten som ved halsbrann, men det sitter liksom mer i magesekken). Det var første symptomet med begge de to andre. Er også oppblåst, med murringer nede i magen...
7dpo her og egentlig ingen symptomer (om man kan kalle det for det).
Eneste er at, TMI, jeg har skikkelig mye utflod Sånn drypper ut når jeg er på toalettet (beklager detaljer). Aldri hatt det før! Pleier å være veldig tørr på denne tiden. Men er vel for tidlig til at det kan være grunnet eventuell graviditet?
Det har jeg også hatt!!! Veldig merkelig, og sykt at jeg så du skrev det nå. Tenkte det bare er fordi jeg har sluttet på omeprazol, men dette sitter som du sier mye mer ned i magen. Kan jo håpe det er noe Men jeg er ikke mer enn 3-4 dpo da haha..Jeg har så lyst til å teste, men å teste på kveldsurin 8/9 DPO er vel ikke vits. Får se om jeg klarer å vente til i morgen eller lørdag...
Jeg pleier å ha to dager med veldig sterk positiv, regner el som dagen etter høyeste score på premom, som gjerne er dager nummer to. Så el to dager etter første sterke positive.Lurer på noe her..
Vanligvis har jeg positiv ELtest to dager på rad. Da pleier jeg å telle 1 dpo på dagen jeg får negativ (altså to dager etter første positive test).
Denne syklusen hadde jeg kun positiv søndag, og så negativ mandag igjen. Teller jeg fortsatt 1 dpo på mandagen da, eller helt fra tirsdag?
Synes det virker feil i mitt hode egentlig, men..
Temper du? Om ikke så kan du eventuelt ta temp i morgen tidlig, blir jo ikke helt riktig siden du ikke vet hva du ligger på før/etter el, men om du er over 36,80 så kan man vel regne med at du har hatt el. Jeg ligger hvert fall på 36,20-36,50 før el og 36,70-37,20 etter el. Blir hvert fall en slags pekepinnSånn er det her å, og jeg begynner virkelig å lure på om jeg hadde el, om el er nå, eller hva alt dette greiene er
Temper du? Om ikke så kan du eventuelt ta temp i morgen tidlig, blir jo ikke helt riktig siden du ikke vet hva du ligger på før/etter el, men om du er over 36,80 så kan man vel regne med at du har hatt el. Jeg ligger hvert fall på 36,20-36,50 før el og 36,70-37,20 etter el. Blir hvert fall en slags pekepinn