❄️ IKM uke 2 ❄️

7dpo her og egentlig ingen symptomer (om man kan kalle det for det).

Eneste er at, TMI, jeg har skikkelig mye utflod :wideyed: Sånn drypper ut når jeg er på toalettet (beklager detaljer). Aldri hatt det før! Pleier å være veldig tørr på denne tiden. Men er vel for tidlig til at det kan være grunnet eventuell graviditet?
Det er jo et symptom! Jeg ville ikke sagt det var for tidlig for å være en graviditet på gang? Tror jeg... Jeg ville ha testet 9 dpo om jeg var deg! :smiley-bounce022
 
Nei, temper ikke og har ikke termometer med to desimaler. Må bare smøre meg med tålmodighet :playful:
Trenger ikke to desimaler, selv om det er best! 37,86 eller 37,8 vil jo uansett begge indikere at el mest sannsynligvis har vært (selv om det så klart kan være din temp før el også) Prøv å ta tempen i morgen hvert fall, om du vil, så skal jeg analysere:dance008
 
Trenger ikke to desimaler, selv om det er best! 37,86 eller 37,8 vil jo uansett begge indikere at el mest sannsynligvis har vært (selv om det så klart kan være din temp før el også) Prøv å ta tempen i morgen hvert fall, om du vil, så skal jeg analysere:dance008
Eller at du mest sannsynlig har blitt sjuk ;) men ja, enig, over 36,8 bør indikere at el har vært sånn generelt utifra sånn det ser ut på grafer hos folk :)
 
Lurer på noe her..
Vanligvis har jeg positiv ELtest to dager på rad. Da pleier jeg å telle 1 dpo på dagen jeg får negativ (altså to dager etter første positive test).

Denne syklusen hadde jeg kun positiv søndag, og så negativ mandag igjen. Teller jeg fortsatt 1 dpo på mandagen da, eller helt fra tirsdag?

Synes det virker feil i mitt hode egentlig, men..
Om du ikke temper for å finne el, sier man som regel at el er dagen etter første positiv test. Og da blir 1 dpo to dager etter første positive test ☺️ Så da blir 1 dpo på tirsdag mest sannsynlig
 
7dpo her og egentlig ingen symptomer (om man kan kalle det for det).

Eneste er at, TMI, jeg har skikkelig mye utflod :wideyed: Sånn drypper ut når jeg er på toalettet (beklager detaljer). Aldri hatt det før! Pleier å være veldig tørr på denne tiden. Men er vel for tidlig til at det kan være grunnet eventuell graviditet?
Jeg har hatt en del utflod nå siste dagene, og har jo positiv test..
 
Temper du? Om ikke så kan du eventuelt ta temp i morgen tidlig, blir jo ikke helt riktig siden du ikke vet hva du ligger på før/etter el, men om du er over 36,80 så kan man vel regne med at du har hatt el. Jeg ligger hvert fall på 36,20-36,50 før el og 36,70-37,20 etter el. Blir hvert fall en slags pekepinn
Det var høyt! Jeg ligger på 36,00-36,40 før el, og 36,30-36,70 etter el :p Var helt nede i 36,25 3 dpo denne syklusen:hilarious:
 
Vet jeg sa jeg ikke skulle teste før helgen, men klarte ikke la vær :bag:

Fra ny pakke syns jeg skimte noe, så håper det er starten på noe og ikke skygge eller øynene mine som lurer meg:hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230106_074142_Premom.jpg
    Screenshot_20230106_074142_Premom.jpg
    94,2 KB · Visninger: 137
Trenger ikke to desimaler, selv om det er best! 37,86 eller 37,8 vil jo uansett begge indikere at el mest sannsynligvis har vært (selv om det så klart kan være din temp før el også) Prøv å ta tempen i morgen hvert fall, om du vil, så skal jeg analysere:dance008

Det ble dessverre glemt, enda termometeret lå ved siden av meg :banghead: Er så trøtt og morgenen at alt går på autopilot:playful:
 
Vet jeg sa jeg ikke skulle teste før helgen, men klarte ikke la vær :bag:

Fra ny pakke syns jeg skimte noe, så håper det er starten på noe og ikke skygge eller øynene mine som lurer meg:hilarious:
Samme her! Synes også jeg så noe, men nei, er nok bare øynene som velger å se det de ønsker :p E4D56062-95E0-4431-B718-F86D2A0C5CCA.jpeg

Tidlig enda, så skal ikke miste håpet! Men man håper jo så mye!
 
De gangene jeg har blitt gravid, har jeg fått positiv 8 dpo kveld med tidlig-teststrimmel den ene gangen og 9 dpo kveld med vanlig test i andre svangerskap. Testet ikke tidligere enn 8 dpo første gang og 9 dpo andre gang. Så det er jo mulig! Men risikoen med testing så tidlig er jo høyere for å oppdage en økning av hCG, og så synker den kanskje igjen før mens dukker opp likevel :dead:
Jeg testet også ganske tidlig de med to forrige. Klarte ikke dy meg i går. Det var antydning til strek/skygge, men når den tørket, var den blenda. Rakk ikke ta på morgen idag, så da blir det en i morgen tidlig. I dag er jeg kvalm!
Det har jeg også hatt!!! Veldig merkelig, og sykt at jeg så du skrev det nå. Tenkte det bare er fordi jeg har sluttet på omeprazol, men dette sitter som du sier mye mer ned i magen. Kan jo håpe det er noe :D Men jeg er ikke mer enn 3-4 dpo da haha..
Det er jo lov å håpe! Krysser fingrene :)
 
Ultrasvak skygge på dagens test :hilarious: 10 dpo. Håper den utviklet seg til noe mer :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • FF7FDB68-B085-45AB-B63C-23219AC5EEB8.jpeg
    FF7FDB68-B085-45AB-B63C-23219AC5EEB8.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 141
  • CB2EBB76-2977-49C4-8281-BCF88EED3C91.jpeg
    CB2EBB76-2977-49C4-8281-BCF88EED3C91.jpeg
    425,6 KB · Visninger: 137
9 DPO og er nok negativ. Kan skimte en strek i virkeligheten, men hatt så mye skyggestreker at det er nok bare det :(
 

Vedlegg

  • 20230106_133047.jpg
    20230106_133047.jpg
    1,1 MB · Visninger: 82
  • Screenshot_20230106-133246_Pixlr.jpg
    Screenshot_20230106-133246_Pixlr.jpg
    1,2 MB · Visninger: 74
9 DPO og er nok negativ. Kan skimte en strek i virkeligheten, men hatt så mye skyggestreker at det er nok bare det :(
Jeg ser dessverre ikke noe på bildene :sorry: Babyplan er eksperter på skyggestreker, får det selv nesten hele tiden. Tror jeg må over på Make Sure igjen:happy119
 
Jeg ser dessverre ikke noe på bildene :sorry: Babyplan er eksperter på skyggestreker, får det selv nesten hele tiden. Tror jeg må over på Make Sure igjen:happy119
Nei, det var så svakt at jeg ikke fikk det fram på bildet. Har fått skyggestreker på makesure også.. de var nesten sterkere enn babyplan sine. o_O
 
Nei, det var så svakt at jeg ikke fikk det fram på bildet. Har fått skyggestreker på makesure også.. de var nesten sterkere enn babyplan sine. o_O
Det er så kjedelig med skygger… Tror vi alltid kommer til å slite med det, er vel umulig å lage testere uten at dette kommer med :shifty:
 
Back
Topp