❄️ IKM uke 2 ❄️

Gratulere så mye!! :Heartred
Har du noen symptomer?
Tusen takk :Heartred Tok en kopi fra dagboken min:
Har ikke hatt veldig tydelige symptomer disse dagene. Men jeg har begynt å drømme på gravidmåten igjen. 2DPO hadde jeg litt verking på høyre side av magen på kvelden. Venstre side ved midnatt. 4DPO hadde jeg verking på høyre side på kvelden. Og det var rundt 4DPO jeg begynte med drømmene mine. Jeg har sovet mange lurer den siste tiden, så har drømt både dag og natt. Den ene gangen våknet jeg av at jeg gråt :wacky: Jeg er mye trøtt og har mye utflod, som begynte for noen dager siden. I går, 6DPO hadde jeg en doven følelse nederst i magen. I dag tidlig verket det litt på høyre side igjen. Hadde litt stikking oppi dåsa på ettermiddagen i dag. Ellers er jeg visstnok litt hissig :hilarious:
 
De rare symptomene jeg hadde før positiv test denne gang var en slags stråling nedover framsiden av lårene. Denne var mest utbredt og uvant for meg.
Denne syklusen har jeg ikke hatt noe særlig ømme pupper etter el og er gravid.
Jeg hadde også murring i magen som startet ca 9dpo. Eller sent på kvelden 8dpo. Formiddagen 10 dpo da jeg hadde vært på do om morgenen og stod og strøk klær kjente jeg murringene igjen. Da plutselig fikk jeg følelsen: jeg er gravid. gikk da og testet, ca 4-5 timer etter forrige urin. Fikk strek.
Nå 11dpo er jeg veldig trøtt.
Hadde også endel kviser i dpo land.
 
Er 8 eller 9 DPO i dag. Hatt små murringer spesielt på kveldstid hele uka. Brystene er også blitt litt ømme på kveldstid, eller hvis jeg går uten BH kan jeg kjenne litt. Jeg har blitt fortere sur enn til vanlig de siste dagene. Kan ha litt PMS før mensen, men PMSen pleier ikke å starte så tidlig. Kanskje det er psykisk eller veldig ønsketenkning, eller synsbedrag, men føler jeg kan så vidt skinte bittelitt på den testen jeg tok i dag morges:facepalm: Blir spennende å se de neste dagene, enda tidlig. Så prøver å ikke få noen forhåpninger.
490A110D-39A3-46EB-8C42-46E8AFDD04EC.jpeg
1F9290BE-750D-4CE0-9C13-7EC885FED983.png
15E21CC5-A93C-46DB-B3E5-32219CABF051.png
 
Er 8 eller 9 DPO i dag. Hatt små murringer spesielt på kveldstid hele uka. Brystene er også blitt litt ømme på kveldstid, eller hvis jeg går uten BH kan jeg kjenne litt. Jeg har blitt fortere sur enn til vanlig de siste dagene. Kan ha litt PMS før mensen, men PMSen pleier ikke å starte så tidlig. Kanskje det er psykisk eller veldig ønsketenkning, eller synsbedrag, men føler jeg kan så vidt skinte bittelitt på den testen jeg tok i dag morges:facepalm: Blir spennende å se de neste dagene, enda tidlig. Så prøver å ikke få noen forhåpninger.Vis vedlegget 396207Vis vedlegget 396208Vis vedlegget 396209
:talk020
Har egentlig aldri skjønt meg på alle disse filtero, ser jo streken godt og tydelig på orginalbildet :) ofte ser eg den mykje bedre på originalbilde enn dei redigerte :)
Håper den utvikler seg godt! :love017
 
Da tror jeg denne prøveperioden er over for meg. Jeg er ca 10 DPO, og har IKM ca 11/1, men våknet til ganske kraftige blødninger i dag. Redd det er TR som kommer tidlig... Det er jo selvfølgelig kjedelig, selv om jeg egentlig ikke forventet full klaff allerede i PP1.
 
Syns fremdeles jeg ser noe på strimmelen. Denne fra i dag tidlig. Mulig jeg har hatt skikkelig uflaks med pakkene fra både makesure og BP for så mange tester med skygger på har jeg aldri fått før.
 

Vedlegg

  • 20230107_105309.jpg
    20230107_105309.jpg
    1 MB · Visninger: 101
  • Screenshot_20230107_105433_Pixlr.jpg
    Screenshot_20230107_105433_Pixlr.jpg
    128 KB · Visninger: 104
Er 8 eller 9 DPO i dag. Hatt små murringer spesielt på kveldstid hele uka. Brystene er også blitt litt ømme på kveldstid, eller hvis jeg går uten BH kan jeg kjenne litt. Jeg har blitt fortere sur enn til vanlig de siste dagene. Kan ha litt PMS før mensen, men PMSen pleier ikke å starte så tidlig. Kanskje det er psykisk eller veldig ønsketenkning, eller synsbedrag, men føler jeg kan så vidt skinte bittelitt på den testen jeg tok i dag morges:facepalm: Blir spennende å se de neste dagene, enda tidlig. Så prøver å ikke få noen forhåpninger.Vis vedlegget 396207Vis vedlegget 396208Vis vedlegget 396209

Jeg syns også jeg skimter noe her :) Håper den blir sterkere :love017
 
Da tror jeg denne prøveperioden er over for meg. Jeg er ca 10 DPO, og har IKM ca 11/1, men våknet til ganske kraftige blødninger i dag. Redd det er TR som kommer tidlig... Det er jo selvfølgelig kjedelig, selv om jeg egentlig ikke forventet full klaff allerede i PP1.

Likevel lov å føle seg skuffet❤️ Masse lykke til i neste pp :)
 
Negativ i dag, 9/10 dpo.. Fortsatt tidlig, men mister fort troen.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 67
Negativ i dag, 9/10 dpo.. Fortsatt tidlig, men mister fort troen.
Sånn er det her også. Er 9dpo i dag og blenda test. Tenker at det ikke er håp denne pp, selv om jeg ikke testet positivt før etter 9dpo i mine tidligere graviditeter
 
Back
Topp