Iben
Blir kjent med forumet
Gratulere så mye!!Er det mitt lille hjerteplaster???
Har du noen symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere så mye!!Er det mitt lille hjerteplaster???
Tusen takk Tok en kopi fra dagboken min:Gratulere så mye!!
Har du noen symptomer?
Ååååå så gøy!! Gratulerer! Det unner jeg deg skikkkelig <3 Håper det blir positiv test på meg også! Er 7dpo idag, men venter til 10 dpo med å teste tror jeg. Gratulerer!Er det mitt lille hjerteplaster???
Hvor mange dpo er du? Jeg tror jeg er 11dpo i dag, negativ test med babyplan vanlig strimmeltest.Negativ cb ultra tidlig i dag Fortsatt tidlig da, så mister ikke håpet helt enda
Hvor mange dpo er du? Jeg tror jeg er 11dpo i dag, negativ test med babyplan vanlig strimmeltest.
Tusen takk Ja, håper med deg og krysser fingrene!Ååååå så gøy!! Gratulerer! Det unner jeg deg skikkkelig <3 Håper det blir positiv test på meg også! Er 7dpo idag, men venter til 10 dpo med å teste tror jeg. Gratulerer!
Er 8 eller 9 DPO i dag. Hatt små murringer spesielt på kveldstid hele uka. Brystene er også blitt litt ømme på kveldstid, eller hvis jeg går uten BH kan jeg kjenne litt. Jeg har blitt fortere sur enn til vanlig de siste dagene. Kan ha litt PMS før mensen, men PMSen pleier ikke å starte så tidlig. Kanskje det er psykisk eller veldig ønsketenkning, eller synsbedrag, men føler jeg kan så vidt skinte bittelitt på den testen jeg tok i dag morges Blir spennende å se de neste dagene, enda tidlig. Så prøver å ikke få noen forhåpninger.Vis vedlegget 396207Vis vedlegget 396208Vis vedlegget 396209
Streken til høyre er kontrollstreken, hvis det er den du tenker på
Har egentlig aldri skjønt meg på alle disse filtero, ser jo streken godt og tydelig på orginalbildet ofte ser eg den mykje bedre på originalbilde enn dei redigerte
Håper den utvikler seg godt!
Teststreken vises godt uten filter også, tror jeg var det hun mente. Og støtter at jeg ser steken godt uten filter ogStreken til høyre er kontrollstreken, hvis det er den du tenker på
Er 8 eller 9 DPO i dag. Hatt små murringer spesielt på kveldstid hele uka. Brystene er også blitt litt ømme på kveldstid, eller hvis jeg går uten BH kan jeg kjenne litt. Jeg har blitt fortere sur enn til vanlig de siste dagene. Kan ha litt PMS før mensen, men PMSen pleier ikke å starte så tidlig. Kanskje det er psykisk eller veldig ønsketenkning, eller synsbedrag, men føler jeg kan så vidt skinte bittelitt på den testen jeg tok i dag morges Blir spennende å se de neste dagene, enda tidlig. Så prøver å ikke få noen forhåpninger.Vis vedlegget 396207Vis vedlegget 396208Vis vedlegget 396209
Da tror jeg denne prøveperioden er over for meg. Jeg er ca 10 DPO, og har IKM ca 11/1, men våknet til ganske kraftige blødninger i dag. Redd det er TR som kommer tidlig... Det er jo selvfølgelig kjedelig, selv om jeg egentlig ikke forventet full klaff allerede i PP1.
Wæææ, blir spennende å se de neste dageneJeg syns også jeg skimter noe her Håper den blir sterkere
Sånn er det her også. Er 9dpo i dag og blenda test. Tenker at det ikke er håp denne pp, selv om jeg ikke testet positivt før etter 9dpo i mine tidligere graviditeterNegativ i dag, 9/10 dpo.. Fortsatt tidlig, men mister fort troen.