❄️ IKM uke 2 ❄️

9dpo:
Tok en billigtest tidligere i dag, kom en svak svak svak strek opp! Så svak at den ikke kom med på bilder, men var jo noe der, så måtte bruke en av de gode testene nå i kveld :smiley-angelic006

Vis vedlegget 396247
Svak strek! Men den er da positiv??:nailbiting:

Er såpass svak at jeg venter til 11dpo med å ta en til, vil ikke kaste bort siste frer i morgen om den skal være mer eller mindre like svak!

Den hadde jeg ansett som positiv ja:love017
 
9dpo:
Tok en billigtest tidligere i dag, kom en svak svak svak strek opp! Så svak at den ikke kom med på bilder, men var jo noe der, så måtte bruke en av de gode testene nå i kveld :smiley-angelic006

Vis vedlegget 396247
Svak strek! Men den er da positiv??:nailbiting:

Er såpass svak at jeg venter til 11dpo med å ta en til, vil ikke kaste bort siste frer i morgen om den skal være mer eller mindre like svak!
Ser strek :)
 
9dpo og helt blenda, så nå er det bare å vente på TR❤️ ville hatt positiv i går om jeg var gravid, så tenkte kanskje EL var litt forsinket.
B9CE095D-E23B-4309-95C9-1CDDBB4D501F.jpeg
 
Prøvde å ta en ny, men vet ikke om jeg ser noe? Tenker det bare et en dum skygge :hilarious: fikk no en hvit stripe i går der teststreken skulle være, så er nok bare dårlig batchVis vedlegget 396267
Øynene mine fester seg på noe der også :joyful: Håper det blir mer tydelig i morgen. 9DPO er ganske tidlig, så masse håp igjen:Heartred
 
Så gøy, blir en spennende uke vi går inn i! Skal prøve å ikke teste i morgen, kjedelig om det bare er «skygge».
 
Jeg tørr ikke teste enda, selv om jeg er 9-10 dpo. Er så redd for at det ikke går nå heller. Hadde en SA i slutten av august, som første graviditet etter nesten 1 års prøving… føler jeg har noen symptomer (ømme bryster, kvalm til tider, stikking i magen, murringer, god luktesans), men tørr ikke å finne det ut enda. Redd for å bli skuffet.
 
Jeg er håpløs, jeg vet det :bag: I løpet av ettermiddagen har jeg blitt tett i nesa, dette var første symptom som ikke kan forveksles med tr sist. Så. Jeg tok en test:hilarious: Ettersom jeg og tidlig testene har fått et litt anstrengt forhold, tok jeg en vanlig test fra BP.

Er der vanlig med skygger på disse også? :confused004
 
Jeg er håpløs, jeg vet det :bag: I løpet av ettermiddagen har jeg blitt tett i nesa, dette var første symptom som ikke kan forveksles med tr sist. Så. Jeg tok en test:hilarious: Ettersom jeg og tidlig testene har fått et litt anstrengt forhold, tok jeg en vanlig test fra BP.

Er der vanlig med skygger på disse også? :confused004
Jeg har også vært tettere i nesa/dårligere luktesans, men bare tenkt at det er en start på en forkjølelse (jobber i barneskolen, så mye sykdom som går der). Jeg har fått veldig veldig svak positiv. Jeg har tidligtest fra babyplan (strimmel). Har du bildet? :)
 
Back
Topp