❄️ IKM uke 2 ❄️

Sånn er det her også. Er 9dpo i dag og blenda test. Tenker at det ikke er håp denne pp, selv om jeg ikke testet positivt før etter 9dpo i mine tidligere graviditeter
Jeg testet også seint positivt begge mine tidligere svangerskap. Rart hvor skuffen man likevel blir av negative tidligere tester :dead:
 
9dpo i dag, skulle egentlig teste, men så glemte jeg det helt. :dead: Drikker for mye i løpet av dagen til at det er noe poeng å teste! Får prøve i morgen, ikke helt happy med testene jeg har her hjemme nå, så har egentlig ikke noe håp før de ville vært veldig positive med andre tester. :bored: Men sparer de gode testene til jeg ser en liten strek da
 
Hvilke tester anbefaler dere? Ute etter noen som ikke gir skyggestreker :hilarious:
 
Hvis du ikke vil ha skygger, bør du teste med vanlige tester (ikke tidligtester), og vente til ikm/dagen etter ikm. Da får du sikrere svar, selv om det er vanskelig å vente :p❤️

Jeg fryktet at jeg ville få det svaret :p

Gikk igjennom notatene mine fra de to forgje graviditetene, og jeg har ikke testet positivt tidligere enn ca 14 dager etter samleie :bag: :hilarious:
 
Hvilke tester anbefaler dere? Ute etter noen som ikke gir skyggestreker :hilarious:
Jeg har brukt easy@home testene før. Synes de var gode, aldri fått noen skyggestreker! Vet ikke hvor tidlig du får strek der, jeg brukte de omvendt (for å se at hcg forsvant fra kroppen). Når de ble negative var det aldri noen skyggestrek eller falsk positiv.
 
9dpo:
Tok en billigtest tidligere i dag, kom en svak svak svak strek opp! Så svak at den ikke kom med på bilder, men var jo noe der, så måtte bruke en av de gode testene nå i kveld :smiley-angelic006

20230107_155123.jpg

Svak strek! Men den er da positiv??:nailbiting:

Er såpass svak at jeg venter til 11dpo med å ta en til, vil ikke kaste bort siste frer i morgen om den skal være mer eller mindre like svak!
 
9dpo:
Tok en billigtest tidligere i dag, kom en svak svak svak strek opp! Så svak at den ikke kom med på bilder, men var jo noe der, så måtte bruke en av de gode testene nå i kveld :smiley-angelic006

Vis vedlegget 396247
Svak strek! Men den er da positiv??:nailbiting:

Er såpass svak at jeg venter til 11dpo med å ta en til, vil ikke kaste bort siste frer i morgen om den skal være mer eller mindre like svak!
Ganske tydelig:excited001
 
Er 8 eller 9 DPO i dag. Hatt små murringer spesielt på kveldstid hele uka. Brystene er også blitt litt ømme på kveldstid, eller hvis jeg går uten BH kan jeg kjenne litt. Jeg har blitt fortere sur enn til vanlig de siste dagene. Kan ha litt PMS før mensen, men PMSen pleier ikke å starte så tidlig. Kanskje det er psykisk eller veldig ønsketenkning, eller synsbedrag, men føler jeg kan så vidt skinte bittelitt på den testen jeg tok i dag morges:facepalm: Blir spennende å se de neste dagene, enda tidlig. Så prøver å ikke få noen forhåpninger.Vis vedlegget 396207Vis vedlegget 396208Vis vedlegget 396209
Ser streken :D
 
Er nå 7 dpo og har merka litt forskjellig milde symptomer:
Kvalm 1 dpo
Murring omtrent hver kveld
Mild forstoppelse og litt oppblåst hele uka
Tåler ikke koffein (pulsen går opp til rundt 100 selv om jeg sitter helt i ro)
Litt mer slim enn vanlig

Så håper veldig at det er et lite frø inni der, men det kan også være ingenting :dontknow
Nå har jeg også hatt ømme brystvorter i et par dager. Fortsatt 5 dager til IKM så venter noen dager til med å teste.
 
9dpo:
Tok en billigtest tidligere i dag, kom en svak svak svak strek opp! Så svak at den ikke kom med på bilder, men var jo noe der, så måtte bruke en av de gode testene nå i kveld :smiley-angelic006

Vis vedlegget 396247
Svak strek! Men den er da positiv??:nailbiting:

Er såpass svak at jeg venter til 11dpo med å ta en til, vil ikke kaste bort siste frer i morgen om den skal være mer eller mindre like svak!
Her tror jeg du er gravid ja :)
 
Ømme bryster, murringer, ubehag i hofter og korsrygg er fremdeles til stede. Jeg leste igjennom notatene mine fra forgje graviditet og det virker ganske likt. De 2 gangene jeg har blitt gravid har vi fått til å legge aksjer bare en gang og jeg fikk positiv test ca 14 dager etter dette. Denne gangen fikk vi også lagt aksjer bare en gang pga familie overalt:hilarious: Så tenker at jeg tar en testepause og venter til det er gått 14 dager. Er dog veldig forberedt på at det også kan bety tr, så blir spennende å se om det blir test eller tr :playful:
 
Back
Topp