Oi! Spennende!! Gratulerer! <3Er det mitt lille hjerteplaster???
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Spennende!! Gratulerer! <3Er det mitt lille hjerteplaster???
Så fantastisk!! GratulererEr det mitt lille hjerteplaster???
Den grønne er tidligtest Den rosa er vanlig, fra Wondfo. Den har alltid vært mer sensitiv enn andre tester jeg har prøvd.Åååå så gøy Er dette tidligtester eller vanlige?
Tusen takk Håper den sitter hele veien og er friskOi! Spennende!! Gratulerer! <3
Tusen takk Helt uvirkelig! Ja, 7DPO i følge tempingen. Den grønne er tidligtest og den rosa er en veldig ålreit test fra Wondfo. Det er den mest sensitive testen jeg har vært borti, selvom det er en vanlig test Du har enda god tid til å få positiv testSå fantastisk!! Gratulerer
Du er vel 7DPO du og i dag? Hær er testene blenda, så neppe noe spire på meg
Er det mitt lille hjerteplaster???
Tusen takkGratulerer så mye
Eller det jaEller at du mest sannsynlig har blitt sjuk men ja, enig, over 36,8 bør indikere at el har vært sånn generelt utifra sånn det ser ut på grafer hos folk
Gøy!! Gratulerer Koselig å se deg i september-gruppaDen grønne er tidligtest Den rosa er vanlig, fra Wondfo. Den har alltid vært mer sensitiv enn andre tester jeg har prøvd.
Takk Føles litt skummelt å være der så tidlig Håper vi forblir der!Gøy!! Gratulerer Koselig å se deg i september-gruppa
Gratulerer så myeEr det mitt lille hjerteplaster???
Ja, jeg kjenner jo litt på det selv - er så redd for at det ikke skal gå bra - men man må prøve å kose seg og nyte tiden man er gravid uansett Det er bare dumt å bekymre seg for mye….Takk Føles litt skummelt å være der så tidlig Håper vi forblir der!
Tusen takkGratulerer så mye
Ja! Helt enig! Det prøver jeg å si til meg selvJa, jeg kjenner jo litt på det selv - er så redd for at det ikke skal gå bra - men man må prøve å kose seg og nyte tiden man er gravid uansett Det er bare dumt å bekymre seg for mye….
Gratulerer så mye altsåEr det mitt lille hjerteplaster???
Tusen takkGratulerer så mye altså
Er det mitt lille hjerteplaster???
Hihi, bare koselig det Tusen takk! Trodde aldri den skulle bli positiv så tidlig! Var veldig overraskende En hel uke til IKMHalloooo!
Sniker inn her for å si gratulerer!!
Så at du skrev i septemberforumet, så jeg måtte finne deg frem her
Det var tidlig positiv gitt! Også så sterk!!
Gratulerer!Er det mitt lille hjerteplaster???
Tusen takkGratulerer!
Gratulerer!!Er det mitt lille hjerteplaster???
Tusen takkGratulerer!!