❄️ IKM uke 2 ❄️

Øynene mine fester seg på noe der også :joyful: Håper det blir mer tydelig i morgen. 9DPO er ganske tidlig, så masse håp igjen:Heartred
Tok enda en :hilarious: Er fortsatt «noe», men om det er noe mere enn tullestrek vet jeg ikke. Ikke vits å ta flere for i morgen uansett:bag:
6F1E7552-5D17-4C2F-9CE7-C8E4F6ADB38E.jpeg
4258E54D-27E8-41F0-AFD7-019F10E1E0CC.jpeg
21A94978-52C1-4193-8F9B-AB01671D109F.jpeg
 
Jeg skal teste i morgen. Jeg prøver å være chill og tenke at det ikke er krise om vi prøver noen måneder til. Samtidig har det mye å si om det klaffer eller ikke (innen kort tid) pgs logistikk med studiet jeg går fordi jeg kun kan hoppe inn igjen på høsten etter mammapermisjon. Og jeg har ikke jobb å gå til om jeg ikke blir ferdig med mammaperm akkurat når pappaen skal overta, noe jeg er nødt til for at han skal få permisjon. Helt idiotisk, I know! Men sånn er det. En desemberbaby passer dessverre også dårlig nå som jeg er student og ikke har råd til 9 mnd ekstra hjemme, hehh...

Dette er så teit, for jeg vet så veldig godt at man ikke kan bestille en baby akkurat når man ønsker seg. Jeg har tidligere erfart det selv med 4 PP, 22 ukers svangerskap som endte med senabort og 7 PP før vi endelig fikk barnet vi har fått. Likevel tør jeg å drømme og ønske at ting skal klaffe :dead:

Kjenner litt på presset selv denne gangen selv, så forstår deg godt❤️
 
Forventet mens i morgen, da er jeg på Cd 25. Jeg har oftest syklus på 25/26dager. Veldig spennende da jeg virkelig ikke aner når el var denne gang! Ikke testet og pulsen/tappen/kroppen har vert veldig vanskelig å tyde el etter denne gang. Jeg hadde el smerter 30/12, så kan være 9Dpo. Men hadde også el smerter 3/1...så kan også være 5Dpo. Eller midt i mellom, hvem vet denne gang..

Mye øm rundt livmor, ofte plutselige stikninger i brystene, stikninger i bekken. Puls er stigende, trøtt, hodeverk. Spennende å se om de er tr symtomer eller annet. Har ikke tatt noe test enda så burde fått premie!:joyful:(Frøken testegal..:facepalm:) Siden det kan være mulig at jeg bare er 5dpo kommer jeg ikke til å teste før tidligst onsdag!(og fordi jeg ikke har handlet inn tester denne pp for jeg har så lite tro på at det har gått..)
 
det jeg og føler. Håper såklart, men er så redd det er en streifer eller en tilleskygge :arghh:
Hadde vært så fantastisk!! Termin hadde blitt på dagen til frøkna som vet vi prøver og som håper på ei lillesøster denne gangen❤️

Hadde foresten ett raseriutbrudd på gubben nettopp o_O endte opp med at jeg gikk sinna oppi senga:angelic:
Så om det ikke er en spire, så er det heftig PMS her nå:arghh:
 
Testene som er tatt i dag :nailbiting: Tok just en test og gøy å se strek uten å måtte studere seg halt ihjel:smiley-angelic006 Kan ikke helt innse det jeg ser, og håper streken blir sterkere og sterkere de neste dagene. IKM er 5-7 dager til.

Så et veldig dumt spørsmål:facepalm: Noen som har fortalt kommende besteforeldre før IKM? Jeg står mamma veldig nært og hun ser på meg med en gang det er noe som jeg tenker på. I tillegg er det evt. første gang hun blir bestemor.

C337464C-0FBA-4157-84F6-637C6ED2E749.jpeg
FDC36F08-3E2D-4B35-BAA5-2ADB72B57F5C.jpeg
 
Testene som er tatt i dag :nailbiting: Tok just en test og gøy å se strek uten å måtte studere seg halt ihjel:smiley-angelic006 Kan ikke helt innse det jeg ser, og håper streken blir sterkere og sterkere de neste dagene. IKM er 5-7 dager til.

Så et veldig dumt spørsmål:facepalm: Noen som har fortalt kommende besteforeldre før IKM? Jeg står mamma veldig nært og hun ser på meg med en gang det er noe som jeg tenker på. I tillegg er det evt. første gang hun blir bestemor.

Vis vedlegget 396293Vis vedlegget 396294
Jeg fortalte det til mamma på morgenen 10 dpo. Da hadde jeg testet ekstremt svakt positivt kvelden før. Jeg sa jeg hadde fått en svak test og at det var håp, så det var jo ikke en annonsering av en sikker graviditet sånn sett. Men baby ble det!

Gratulerer med det som ser ut som positiv test :Heartred
 
Jeg fortalte det til mamma på morgenen 10 dpo. Da hadde jeg testet ekstremt svakt positivt kvelden før. Jeg sa jeg hadde fått en svak test og at det var håp, så det var jo ikke en annonsering av en sikker graviditet sånn sett. Men baby ble det!

Gratulerer med det som ser ut som positiv test :Heartred
Tusen takk :Heartred
 
Denne syklusen bruker jeg ikke wild yam. Brukte de de 2 forrige men sist syklus ble det kluss og bare 25 dager, har stort sett alltid 28-29 dager, så ville prøve en uten. Så denne gangen har jeg iiiingen symptomer. Kanskje bittelitt stikking i livmora hvis jeg legger godviljen til. Hadde eggløsningssmerter 31.12 & 1.1, og slim fra 31.1-3.1. Så eggløsning var inni dær en plass, men hadde ingen eggløsningstest da vi var på juleferie.
Noen andre som har erfaring med å prøve wild yam og så ikke bruke det i en syklus?
 
Du fikk i hvert fall noe der, da, så fortsatt håp? Men lurer på hva det er med disse skyggene.

Fortsatt håp, har ikm på fredag men historikk med sene positive tester. Nå har også mensensmertene meldt sin ankomst, så håpet er mindre enn for noen dager siden. Men, fortsatt håp :)

Aner ikke, aldri vært borti så mye skygger før:banghead:
 
Du fikk i hvert fall noe der, da, så fortsatt håp? Men lurer på hva det er med disse skyggene.
BP er kjent for skygger.. Og jeg har fått falske streker på MS tidlig før…
Ikke-gravide har under 10 mlu/ml, så hvis man har noe hcg i kroppen som ikke-gravid, kanskje det kan gi skygger? :confused005
Håper skyggene deres er babystreker ❤️❤️❤️ :smiley-angelic001
 
Back
Topp