❄️ IKM uke 2 ❄️

Er dette den berømte skyggestreken? 12 dpo (2 dager til ikm) ser dere den?
Syns eg ser ein rosa strek her, kan det stemme? Ser den rosa ut på ekta? Var så langt ute liksom, vanskelig å veta om det er der den skal være :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230109-222609_Chrome.jpg
    Screenshot_20230109-222609_Chrome.jpg
    210,2 KB · Visninger: 99
Ingen Tr idag, så morgendagen blir veldig spennende :Heartred Mannen kommenterte at jeg måtte tisse så ofte idag, men det er også vanlig for meg rett før tr sånn sett. Tappen kjennes helt lukket ut enda vertfall, og pulsen er vertfall ikke synket men synes den enda er lav. Kjenner testetøsa får prøvd seg hardt nå.... Første test ryker onsdag(da er jeg en plass mellom 8-12Dpo):nailbiting:
 
Dere som har vært/er gravide, opplever dere økt utflod? Har liksom lest at det er et typisk tidlig tegn på graviditet, men jeg har meget sparsommelig med utflod nå. Så bare lurer på om det taler for eller i mot at jeg kan være gravid.

Er forsåvidt bare 7 eller 8 dpo. Når eventuelt kom dette symptomet hos dere?
 
Dere som har vært/er gravide, opplever dere økt utflod? Har liksom lest at det er et typisk tidlig tegn på graviditet, men jeg har meget sparsommelig med utflod nå. Så bare lurer på om det taler for eller i mot at jeg kan være gravid.

Er forsåvidt bare 7 eller 8 dpo. Når eventuelt kom dette symptomet hos dere?
Ja, kom rundt 5-6DPO denne gangen. De andre gangene har jeg opplevd det rundt 13DPO :shy:
 
Jeg er på besøk hos foreldrene mine og har ikke fått testet.

Nå er jeg 10 dpo, og i går kjente jeg et litt strammende "belte" nederst i magen, følelse av noe som stikkes mot kanten av skjedeåpningen, anelse øm i brystvortene om jeg legger god godvilje til. I tillegg spiste vi terte med bær i går og var den eneste som syntes det var kvalmende! Og i natt plukket jeg opp ungen og la i senga vår. Da følte jeg meg så kvalm at jeg fikk vann i munnen :wideyed:

Hater å ikke kunne teste! Med test kan jeg i det minste drepe forventningene som har bygget seg opp nå :smiley-ashamed004
 
Last edited:
Dere som har vært/er gravide, opplever dere økt utflod? Har liksom lest at det er et typisk tidlig tegn på graviditet, men jeg har meget sparsommelig med utflod nå. Så bare lurer på om det taler for eller i mot at jeg kan være gravid.

Er forsåvidt bare 7 eller 8 dpo. Når eventuelt kom dette symptomet hos dere?
Jeg har mindre utflod nå enn til vanlig, føler jeg. Jeg er nå ca. 11 DPO :)
 
Dere som har vært/er gravide, opplever dere økt utflod? Har liksom lest at det er et typisk tidlig tegn på graviditet, men jeg har meget sparsommelig med utflod nå. Så bare lurer på om det taler for eller i mot at jeg kan være gravid.

Er forsåvidt bare 7 eller 8 dpo. Når eventuelt kom dette symptomet hos dere?
Jeg hadde ca 7dpo veldig våt og tyntflytende utflod og deretter ble den litt tykkere men fremdeles endel utflod. Nå 15dpo har jeg ikke sånn veldig mye ekstra utflod. Testet positivt 10dpo. :)
 
Back
Topp