❄️ IKM uke 2 ❄️

Vet ikke helt hvilken skygge dette er, om det er babyskygge eller bare dum skygge, men fortsatt noe på testen o_O :arghh: Kan nesten se ut som det er en hvit skygge, samtidig ikke?
1D9A4507-3A62-4C6C-BD15-441D7AEB6608.jpeg
BB3306E2-092B-466E-B60D-DCA70B7AD732.jpeg
 
Last edited:
Her kom TR, så stålsetter meg for neste runde og håper det klaffer da :smiley-angelic001

Lykke til til alle! Veldig kjekt å se at det er kommet flere babystreker allerede :Heartred
 
IKM er i morgen, testet negativt på lørdag. I går kveld kom det bittelitt blod da jeg tørket meg. Var 12 eller 13DPO i går, så det er vel uansett for sent for festeblødning? Er ikke normalt for meg å få en eneste dråpe blod før mensdagen, men kanskje det er sånn denne syklusen. Kan det i så fall tyde på for lavt progesteron?
 
Ny test i dag tidlig. Ville dere sagt at dette er mulig babystrek eller skygge? I dag var den synlig uten at jeg måtte myse og se på den i forskjellig lys, men er så usikker! Vil ikke få for høye forventninger heller, men aldri fått skygge på testene før så håper litt. 10 dpo idag
 

Vedlegg

  • 8CACB7E3-AFB7-4A0C-8462-DE30992E49C5.jpeg
    8CACB7E3-AFB7-4A0C-8462-DE30992E49C5.jpeg
    262,1 KB · Visninger: 124
  • A9402BBB-ED94-442A-B941-7F3B2371AD60.jpeg
    A9402BBB-ED94-442A-B941-7F3B2371AD60.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 129
Ny test i dag tidlig. Ville dere sagt at dette er mulig babystrek eller skygge? I dag var den synlig uten at jeg måtte myse og se på den i forskjellig lys, men er så usikker! Vil ikke få for høye forventninger heller, men aldri fått skygge på testene før så håper litt. 10 dpo idag
Jeg ser den, men vanskelig å si om det er skygge eller baby.
 
Jeg hadde ca 7dpo veldig våt og tyntflytende utflod og deretter ble den litt tykkere men fremdeles endel utflod. Nå 15dpo har jeg ikke sånn veldig mye ekstra utflod. Testet positivt 10dpo. :)
Jeg har veldig sparsommelig med utflod i forhold til vanlig nå, så da tar jeg det som et dårlig tegn i forhold til å få noe positiv test. Er 8 eller 9 dpo, men har ikke testet enda.

Har heller ingen spesielle symptomer annet enn murring her og der i dpo-land og kvalme i hytt og pine, men det ser ut som er et mønster for meg i hver dpo-land jeg er hver måned.
 
Hei! Jeg er ny her, har sneket litt de siste dagene.

Mammanetti92 - B4 - PP3 - EL 27/28.12 - IKM 14.01.

Jeg har ikke testet før idag, men har kjent på symptomer i noen dager. Lurer på om dere ser streken? Jeg har ikke hatt skyggestrek de andre prøveperiodene, og kjenner på et veldig håp nå

Har vært så interessant å sniklese her inne de siste dagene! Og gratulerer til alle som har fått positiv test ❤️
Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • 5C1D5E62-B1D6-4A75-88D3-19BFE9A5F400.jpeg
    5C1D5E62-B1D6-4A75-88D3-19BFE9A5F400.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 141
Hei! Jeg er ny her, har sneket litt de siste dagene.

Mammanetti92 - B4 - PP3 - EL 27/28.12 - IKM 14.01.

Jeg har ikke testet før idag, men har kjent på symptomer i noen dager. Lurer på om dere ser streken? Jeg har ikke hatt skyggestrek de andre prøveperiodene, og kjenner på et veldig håp nå

Har vært så interessant å sniklese her inne de siste dagene! Og gratulerer til alle som har fått positiv test ❤️
Hva tenker dere?
Graviiid!! :D Skal jeg føre deg opp på gravidlista?
 
Jeg har veldig sparsommelig med utflod i forhold til vanlig nå, så da tar jeg det som et dårlig tegn i forhold til å få noe positiv test. Er 8 eller 9 dpo, men har ikke testet enda.

Har heller ingen spesielle symptomer annet enn murring her og der i dpo-land og kvalme i hytt og pine, men det ser ut som er et mønster for meg i hver dpo-land jeg er hver måned.
Jeg hadde mindre utflod enn vanlig de gangene jeg var gravid. Men utfloden var mer tynnflytende, men kom ikke før etter ikm. Så tror det varierer veldig :angelic:
 
Ja, jeg er også sånn :p Og testet denne gangen veldig tidlig til å aldri ha fått positiv test før etter ikm :hilarious:
Det er ikke så lett å la være! Jeg kjenner på litt mulige tegn, i dag kjenner jeg det i korsryggen, og har en litt merkelig murring innimellom. Puppene er derimot mindre ømme nå, men synes jeg kjenner meg småkvalm :eek: Innbiller meg at dette er tegn, så jeg er like håpefull hver morgen! Får se om jeg klarer å la være i morgen tidlig :p

Pulsen min har også gått opp opp opp etter antatt eggløsning. Ser ut til å ha stabilisere seg nå.
 
Jeg har veldig sparsommelig med utflod i forhold til vanlig nå, så da tar jeg det som et dårlig tegn i forhold til å få noe positiv test. Er 8 eller 9 dpo, men har ikke testet enda.

Har heller ingen spesielle symptomer annet enn murring her og der i dpo-land og kvalme i hytt og pine, men det ser ut som er et mønster for meg i hver dpo-land jeg er hver måned.
Forrige gang jeg var gravid merket jeg ikke noe vdr utflod så tror ikke nødvendigvis det er noe must altså :)
 
Det er ikke så lett å la være! Jeg kjenner på litt mulige tegn, i dag kjenner jeg det i korsryggen, og har en litt merkelig murring innimellom. Puppene er derimot mindre ømme nå, men synes jeg kjenner meg småkvalm :eek: Innbiller meg at dette er tegn, så jeg er like håpefull hver morgen! Får se om jeg klarer å la være i morgen tidlig :p

Pulsen min har også gått opp opp opp etter antatt eggløsning. Ser ut til å ha stabilisere seg nå.

Spennende :D
 
CD 26 idag, har som regel sykluser på 26dager så regnet med å våkne i en blodpøl i dag. På vei til badet når jeg stod opp idag kjente jeg(TMI) at det rant væske, og regnet med at det var blod...men det var det ikke, var bare veldig rennende utflod :nailbiting: Kjenner mye murringer og går ofte på do for å sjekke, men ingen tr enda! (Og tr kommer alltid om morgen/evnt før 12).. Gir meg jo et ørlite håp. En plass mellom 11-7Dpo idag:angelic: Test eller tr i morgen:nailbiting:
 
Back
Topp