❄️ IKM uke 2 ❄️

CD 26 idag, har som regel sykluser på 26dager så regnet med å våkne i en blodpøl i dag. På vei til badet når jeg stod opp idag kjente jeg(TMI) at det rant væske, og regnet med at det var blod...men det var det ikke, var bare veldig rennende utflod :nailbiting: Kjenner mye murringer og går ofte på do for å sjekke, men ingen tr enda! (Og tr kommer alltid om morgen/evnt før 12).. Gir meg jo et ørlite håp. En plass mellom 11-7Dpo idag:angelic: Test eller tr i morgen:nailbiting:
Sånn hadde jeg det i første graviditet. Det rann. Ble helt blaut. Det var på 14dpo
 
Jeg har veldig sparsommelig med utflod i forhold til vanlig nå, så da tar jeg det som et dårlig tegn i forhold til å få noe positiv test. Er 8 eller 9 dpo, men har ikke testet enda.

Har heller ingen spesielle symptomer annet enn murring her og der i dpo-land og kvalme i hytt og pine, men det ser ut som er et mønster for meg i hver dpo-land jeg er hver måned.
Jeg hadde ett tonn med utflod rundt 5dpo frem til 9dpo, etter det tørket det opp og ble helt knusktørt! Er 12dpo nå. Så kan tydeligvis gå begge veier, så ikke mist håpet helt!

Testet positivt 9dpo med tudlig test (10miu)
 
Tok en test nå i ettermiddag, 11 dpo, som var helt blendahvit. Tenker dere at alt håpe er ute? Eller har noen erfaring med sen positiv test?
 
Jeg hadde ett tonn med utflod rundt 5dpo frem til 9dpo, etter det tørket det opp og ble helt knusktørt! Er 12dpo nå. Så kan tydeligvis gå begge veier, så ikke mist håpet helt!

Testet positivt 9dpo med tudlig test (10miu)
Har du testet noe mer etter 9 dpo? Med vanlig test også, eller bare tidlig?
 
CD 26 idag, har som regel sykluser på 26dager så regnet med å våkne i en blodpøl i dag. På vei til badet når jeg stod opp idag kjente jeg(TMI) at det rant væske, og regnet med at det var blod...men det var det ikke, var bare veldig rennende utflod :nailbiting: Kjenner mye murringer og går ofte på do for å sjekke, men ingen tr enda! (Og tr kommer alltid om morgen/evnt før 12).. Gir meg jo et ørlite håp. En plass mellom 11-7Dpo idag:angelic: Test eller tr i morgen:nailbiting:
Spennende :)
 
Har du testet noe mer etter 9 dpo? Med vanlig test også, eller bare tidlig?
Denne er fra i dag:
20230110_094037.jpg
Er tidlig test da, men har blitt veldig mye sterkere :happy093

Fikk også 1-2 på cb i går!
 
Så fantastisk det må være å få se de to strekene:Heartred Gleder meg til det blir min tur!
Håper det er din tur snart ❤

Med nr1 prøvde vi i nesten 2 år og trengte hjelp, så veldig takknemlig for at det ser ut til å gå litt raskere denne gangen!
 
Tok en test nå i ettermiddag, 11 dpo, som var helt blendahvit. Tenker dere at alt håpe er ute? Eller har noen erfaring med sen positiv test?

Vet ikke om du tester etter el eller temper?

Jeg gjør ingen av delene, følger flo og prøver å tyde kroppen. Flo har satt el 01.01, jeg tror kanskje den var tidligere i romjulen. Har hatt tulletester hele uka. Om el faktisk var 0101, er jeg plutselig bare 9 dpo. Jeg har ustabile sykluser.

Sist jeg ble gravid trodde jeg ikm var i slutten av juli/begynnelsen av august, fikk positiv test i midten av august. Så, håpet er absolutt ikke over før tr kommer :)
 
Jeg hadde ett tonn med utflod rundt 5dpo frem til 9dpo, etter det tørket det opp og ble helt knusktørt! Er 12dpo nå. Så kan tydeligvis gå begge veier, så ikke mist håpet helt!

Testet positivt 9dpo med tudlig test (10miu)
Akkurat samme her :) 15dpo her.
 
Vet ikke om du tester etter el eller temper?

Jeg gjør ingen av delene, følger flo og prøver å tyde kroppen. Flo har satt el 01.01, jeg tror kanskje den var tidligere i romjulen. Har hatt tulletester hele uka. Om el faktisk var 0101, er jeg plutselig bare 9 dpo. Jeg har ustabile sykluser.

Sist jeg ble gravid trodde jeg ikm var i slutten av juli/begynnelsen av august, fikk positiv test i midten av august. Så, håpet er absolutt ikke over før tr kommer :)
Godt å høre at det lan komme positiv test sent også! Testet etter EL både med strimler og Clareblue digital eggløsningstest. Så tror jeg har ganske god oversikt denne PP.
 
Godt å høre at det lan komme positiv test sent også! Testet etter EL både med strimler og Clareblue digital eggløsningstest. Så tror jeg har ganske god oversikt denne PP.

Lurer på om jeg må prøve å teste igjen. Har gjort der før, men enten ikke funnet el eller bare blitt superstressa av det. Men kjenner meg stressa nå også, så om jeg stresser før el,etter el eller begge deler har sikkert ikke så mye å si :p
 
Håper det er din tur snart ❤

Med nr1 prøvde vi i nesten 2 år og trengte hjelp, så veldig takknemlig for at det ser ut til å gå litt raskere denne gangen!
Wow, det må ha vært en krevende periode. Kjenner jeg mister motet allerede, og vi er på PP3 ca denne måneden.

Krysser fingrene for deg!❤️
 
Blandahvit test i kveld til tross for det jeg trodde var flere symptomer på graviditet.

Ble visst mer skuffa enn jeg trodde. Har en dermoid cyste som jeg tror må fjernes, og jeg vil rekke å finne ut om jeg vil ha enda et barn etter neste svangerskap før jeg opereres :sad010

Bare å sette meg på TR, jeg orker ikke styre mer denne syklusen :(
 
Back
Topp