❄️ IKM uke 2 ❄️

Da jeg var på do i dag morges så var det bittelitt lyserødt blod :nailbiting: leser jo at det er normalt, men kan også være tegn på spontanabort. Mengden med blod har ikke økt og var mer snakk om utflod med litt blod.

Går det an å ha festeblødning etter positiv test?
Det er vanlig med litt spotting, tror ikke det er festeblødning, men så lenge det ikke øker så hadde jeg følgt litt med. Om du blir usikker kan du jo sjekke hcg hos legen for å se stigning :Heartpink Krysser fingrene for deg!
 
Da jeg var på do i dag morges så var det bittelitt lyserødt blod :nailbiting: leser jo at det er normalt, men kan også være tegn på spontanabort. Mengden med blod har ikke økt og var mer snakk om utflod med litt blod.

Går det an å ha festeblødning etter positiv test?
Det er nok ikke festeblødning. Man kan spotte litt rundt ikm pga hormoner. Hvis blødningene tar seg opp, kan du kontakte legen din ❤
 
9 dpo
Babyplan
Hadde akkurat tissa så dette var litt på «måfå»-urin. Ble ikke nok til å dekke max-streken engang, så måtte helle litt på plastkoppen.

Er dette de beryktede skyggestrekene til BP, ser jeg noe ingen andre ser eller kan det være begynnelsen på en soon to be positiv test?
33A7AB58-8A2A-491C-BE46-982616D201DC.jpeg
 
9 dpo
Babyplan
Hadde akkurat tissa så dette var litt på «måfå»-urin. Ble ikke nok til å dekke max-streken engang, så måtte helle litt på plastkoppen.

Er dette de beryktede skyggestrekene til BP, ser jeg noe ingen andre ser eller kan det være begynnelsen på en soon to be positiv test?
Vis vedlegget 396490
Her har jeg redigert kontrast og lysstyrke for de som eventuelt ikke klarte å se noe på den uredigerte.

Har aldri fått skyggestrek før de andre PP, men da har jeg også brukt Metode eller MakeSure sine tester såå…
Orker ikke få forventninger, men orker ikke miste håpet heller :(
806F7B05-4E42-4222-861C-783D1702F72C.jpeg
 
9 dpo
Babyplan
Hadde akkurat tissa så dette var litt på «måfå»-urin. Ble ikke nok til å dekke max-streken engang, så måtte helle litt på plastkoppen.

Er dette de beryktede skyggestrekene til BP, ser jeg noe ingen andre ser eller kan det være begynnelsen på en soon to be positiv test?
Vis vedlegget 396490
Jeg ser noe. Kan være babystrek, men er ikke sikker. Ta ny i morgen eller vent et par dager ❤️
 
Det er vanlig med litt spotting, tror ikke det er festeblødning, men så lenge det ikke øker så hadde jeg følgt litt med. Om du blir usikker kan du jo sjekke hcg hos legen for å se stigning :Heartpink Krysser fingrene for deg!
Det er nok ikke festeblødning. Man kan spotte litt rundt ikm pga hormoner. Hvis blødningene tar seg opp, kan du kontakte legen din ❤
Tusen takk for svar :Heartred Krysser fingrene for at det går bra.
 
Ingen tr idag heller, CD 27! ( har kun har syklus over 27dager 1 gang iår uansett om el har vert forsinket) Da regner jeg at el faktisk var tirsdag 3/1 istedet, og at jeg er 8Dpo i dag. Røk på en test idag morges, føler jeg kan skimte noe med godviljen til..Men enda litt tidlig. Jeg var sikker på at jeg hadde 1test til, men neida.. Så venterpå tr, kommer ikke den i morgen kan jeg vurdere å bruke en digital torsdag kveld/fredag morgen :angelic:
 
Tok en ny test nå i kveld, etter jeg fikk noe som ligner en strek i ettermiddag. Helt blenda… Så da var der nok bare skyggestrek tidligere i dag, eller så må noen gjerne berolige meg med at de har opplevd lignende Neppe..

9 dpo i dag. Øverste med strimmel og stick er i kveld, nederste er fra i ettermiddag da jeg hadde antydning til strek
 

Vedlegg

  • D48E1C3B-C36B-460E-84DC-3BC8E82B5CF6.jpeg
    D48E1C3B-C36B-460E-84DC-3BC8E82B5CF6.jpeg
    2 MB · Visninger: 99
  • C5C4E7CA-CF75-4044-A1B7-A7DC9A2BDE03.jpeg
    C5C4E7CA-CF75-4044-A1B7-A7DC9A2BDE03.jpeg
    1 MB · Visninger: 103
Tok en ny test nå i kveld, etter jeg fikk noe som ligner en strek i ettermiddag. Helt blenda… Så da var der nok bare skyggestrek tidligere i dag, eller så må noen gjerne berolige meg med at de har opplevd lignende Neppe..

9 dpo i dag. Øverste med strimmel og stick er i kveld, nederste er fra i ettermiddag da jeg hadde antydning til strek
Synes egentlig den streken var veldig tydelig til å bare være skygge? Nå har jeg ikke brukt de testene før, men tror ikke håpet helt skal være ute! Du kan jo ha hatt mer utvannet urin nå i kveld! Test igjen om to dager om du klarer å vente, eventuelt i morgen tidlig. Jeg synes hvert fall ikke du skal tenke at alt håp er ute, selv om jeg skjønner at du føler det etter blenda test da!

Veldig dårlig om man skal få så sterk skyggestrek hvert fall:bored:
 
Synes egentlig den streken var veldig tydelig til å bare være skygge? Nå har jeg ikke brukt de testene før, men tror ikke håpet helt skal være ute! Du kan jo ha hatt mer utvannet urin nå i kveld! Test igjen om to dager om du klarer å vente, eventuelt i morgen tidlig. Jeg synes hvert fall ikke du skal tenke at alt håp er ute, selv om jeg skjønner at du føler det etter blenda test da!

Veldig dårlig om man skal få så sterk skyggestrek hvert fall:bored:
Takk for litt lysbetont tilbakemelding❤️ Det gjør at jeg ikke gir helt opp håpet, selv om jeg bare er 9 dpo i dag (11/1). Det skal sies at jeg har tatt ned lysstyrke og opp kontrast på den testen med antydning til strek. Den var ikke så tydelig i virkeligheten, men jeg så den jo og fikk den med på bilde så noe burde det være.

Jeg prøver på nytt i morgen tidlig for å se da
 
Takk for litt lysbetont tilbakemelding❤️ Det gjør at jeg ikke gir helt opp håpet, selv om jeg bare er 9 dpo i dag (11/1). Det skal sies at jeg har tatt ned lysstyrke og opp kontrast på den testen med antydning til strek. Den var ikke så tydelig i virkeligheten, men jeg så den jo og fikk den med på bilde så noe burde det være.

Jeg prøver på nytt i morgen tidlig for å se da
Mine tester var også veeeldig svake i starten.. type 7/8 dpo.. så håper ditt er ikke ute :Heartred
 
Hvordan takler dere som har prøvd over lenger tid, at det ikke går?

Nå har vi prøvd i over 1 år, med en graviditet som endte i SA i uke 7. Jeg kjenner at det begynner å gå utover psyken min. Ønsker så gjerne et søsken. Og jeg ville helst hatt ca 3 år mellom. Nå blir det uansett 4 år eller mer mellom.
 
Jeg klarte å la være å teste i dag. I morgen er det en uke siden jeg begynte å teste for fult, og så noen håpefulle skygger. IKM om lørdag/søndag, symptom er borte også (inkludert lavere temp og puls målt med klokke).
Tester igjen tidligst lørdag tenker jeg!
 
Hvordan takler dere som har prøvd over lenger tid, at det ikke går?

Nå har vi prøvd i over 1 år, med en graviditet som endte i SA i uke 7. Jeg kjenner at det begynner å gå utover psyken min. Ønsker så gjerne et søsken. Og jeg ville helst hatt ca 3 år mellom. Nå blir det uansett 4 år eller mer mellom.

*sniker fra uke 4* Synes også det er vanskelig å takle langtidsprøving. Første var ikke planlagt engang, alt gikk av seg selv. Nå er det vanskelig å få til god planlegging for prøving (ulike jobbturnuser), tida tikker og jeg begynner å bli lei. På en måte er det vel bra å gi litt opp, for ikke sjelden er det da det klaffer for mange, men fordi jeg tenker sånn, så tenker jeg at jeg kanskje ikke gir opp «nok» og jinxer det. Det går virkelig utover psyken.
 
*sniker fra uke 4* Synes også det er vanskelig å takle langtidsprøving. Første var ikke planlagt engang, alt gikk av seg selv. Nå er det vanskelig å få til god planlegging for prøving (ulike jobbturnuser), tida tikker og jeg begynner å bli lei. På en måte er det vel bra å gi litt opp, for ikke sjelden er det da det klaffer for mange, men fordi jeg tenker sånn, så tenker jeg at jeg kanskje ikke gir opp «nok» og jinxer det. Det går virkelig utover psyken.
Dette er så vanskelig. Føler alle rundt meg blir gravide fort, og at jeg stresse med dette. Klarer ikke tanken nå på å ikke teste etter EL og ikke ha «noe» kontroll. Har hatt så varierende sykluser at jeg da ikke vet når jeg forventer mens uten å teste etter EL..
 
Hva er dommen i dag? Bilde1 er fra i dag på morgenurin 10 dpo, bilde2 er fra i går på ettermiddag 9 dpo. Skygge, ønsketenkning eller kan det ha vært kjemisk?

Har veldig mensenmurringer i dag, sånn jeg har 1 dag før jeg skal få TR, så føler egentlig TR er rett rundt hjørnet, selv om den ikke er ventet før søndag/mandag egentlig.
 

Vedlegg

  • 9FA5F8C0-6B05-4AB4-9928-03A51E77CEBA.jpeg
    9FA5F8C0-6B05-4AB4-9928-03A51E77CEBA.jpeg
    747,6 KB · Visninger: 92
  • 392400FA-BEB4-4A98-A1C0-57212E7BED2D.png
    392400FA-BEB4-4A98-A1C0-57212E7BED2D.png
    2,5 MB · Visninger: 97
Back
Topp