Hatt noen krevende dager de siste dagene
Jeg tåler ikke hormoner, og får litt PMS. Denne gangen har vært annerledes, men det kan være ulike grunner for det. Frykter kjemisk nå.
Var hos legen i går for var helt i fra meg. Har en krevende jobb, så var i bunn og grunn litt derfor jeg gikk til legen også.
Onsdag fikk jeg lyse rødt blod på papiret. Senere på dagen var det ingenting. På kvelden var det et hint av lyse rødt blod.
Morgen torsdag fikk jeg litt lyse rødt blod igjen. Senere samme dag var det mer friskt blod. Dro til mamma og bare grein. Grein av ingenting og det var unormalt av meg å grine så mye hvis det bare er PMS.
Gikk til legen og fortalte om jobbsituasjonen som er ekstra krevende nå, og at jeg hadde blødd litt samtidig som jeg har testet svakt positivt. Men forventet mens er i dag i følge Flo appen. Testet også etter eggløsning denne gangen og befrukting skjedde torsdag 29. des eller fredag 30. des. Legen sa at det var normalt å blø 14 dager etter befruktning, og at det er større sjanser for at det går bra enn dårlig. Jeg synes det var betryggende å høre og falt mer til ro med det.
Men i dag så var det kraftig blødning. Ingen tegn til klumper, men mye mørk blod. Veldig redd for at det ikke har gått bra. Jeg har lest at noen opplever kraftig blødning og at det går bra, mens andre opplever liten blødning og at det ikke har gått bra. Så vet at det ikke finnes noe fasitsvar, men jeg synes det er så sinnsykt vanskelig å ikke vite.
Samtidig pleier jeg aldri å spotte, eller at mensen er rar når den kommer. Jeg pleier alltid å få litt blødning som øker de neste dagene. Denne gangen har det vært litt av og på før nå plutselig mye blod. Første gang jeg har fått positive tester, så har aldri vært ute for spontanabort før.
Prøver å ha et håp, men er redd det ikke har gått veien. Tok selvsagt ikke bildet i går av testen jeg tok av samme merket som jeg tok i dag. Det var fordi jeg synes streken var svak i går, men at den er litt sterkere i dag. Legen sa også at så lenge det er strek så er den positiv.
Vis vedlegget 396637