Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser veldig lovende utKanskje det er håp om noe snart allikevel! Hjelper ofte å sutre og klage…
Kom nettopp på at feber kan gjøre sædkvaliteten dårlige Noen som vet hvor mye dårligere den blir? Er det ikke noe poeng å prøve ved sykdom?
(Sniker fra uke 4) Jeg sjekket dette opp, og det er ingen fare med mindre mannen har feber over 39 over flere dager.
Nei, det har han ikke hatt. Han hadde rundt 38 en dag, så feberfri i går også våknet han med 39 i feber i dag.
Takk for svar!
Da går det helt fint! Ved høy feber, kan han ta febernedsettende (paracet) for å forebygge kvalitetsnedsettelse. Forhåpentligvis er han en grei pasient
Han er litt mannesjuk Og jeg er sykepleier, så det er lite omtanke å hente
hær hadde mannen nyrebekkenbetennelse i september, influensa i oktober med begge gangene over 40 i feber, nå i desember hadde han influensa på nytt med 38-39 i feber. men tror kvaliteten er påtur å bli bedre igjen, for merker forskjell på sprmen nå og daKom nettopp på at feber kan gjøre sædkvaliteten dårlige Noen som vet hvor mye dårligere den blir? Er det ikke noe poeng å prøve ved sykdom?
Hehe, klassisk Da er han (og sædkvaliteten) i de beste, faglig kvalifiserte hender! Ingen unødvendig dulling, men paracet ved objektivt behov <3
hær hadde mannen nyrebekkenbetennelse i september, influensa i oktober med begge gangene over 40 i feber, nå i desember hadde han influensa på nytt med 38-39 i feber. men tror kvaliteten er påtur å bli bedre igjen, for merker forskjell på sprmen nå og da
så føler med deg
CD15! Det skjer noe, det skjer noe Håper jeg får mitt lille hjerteplaster!! Ååh, dere andre også, håper syklusen er snill mot dere og gir dere to streker
Kjenner jeg blir veldig følsom nå.. tårene kommer. For de som ikke vet så har jeg nylig hatt et svangerskapsavbrudd 14+5, så tårene sitter lett.
Vis vedlegget 395522