Krysser med deg [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser hva du mener [emoji1] Hvor mange dpo?
Dette blir babyboom ikm ❤❤
Gratulerer [emoji3]
Røk på en test idag også[emoji28] trodde jeg skimtet en strek, men har tatt til fornuften og innsett det var innbilning [emoji12]
Jeg er et svaaakt menneske[emoji85] tok test i dag (7 eller 8 dpo) og den var negativ[emoji58] vet det er tidlig, men blir litt pessimistisk likevel[emoji58] jaja, tiden får vise[emoji1303]
Er dette RFSU?
Ja[emoji4] skulle egentlig kjøpe noen på nett, men plutselig glemte jeg det, så da kjøpte jeg inn disse[emoji1303]
De har jeg aldri fått ordentlig strek på før hvertfall etter 11 dpo, så det er fortsatt veldig gode muligheter for at strek dukker opp om noen dager
Er ikke mer enn 7dpo [emoji23] fortsatt mange dager igjen å teste på [emoji56]Tror ikke jeg ser noe[emoji53] hvor mange dpo er du?
Er ikke mer enn 7dpo [emoji23] fortsatt mange dager igjen å teste på [emoji56]
Tusen takk[emoji23] i like måte[emoji1]Lik som meg du da[emoji85][emoji23] jeg krysswr fingrene for deg[emoji4]
Disse er etter min erfaring veldig lite sensitive. Sist jeg ble gravid fikk jeg ikke "ordentlig" strek før 14 dpo, og syns egentlig den var ganske svak og [emoji14]Jeg er et svaaakt menneske[emoji85] tok test i dag (7 eller 8 dpo) og den var negativ[emoji58] vet det er tidlig, men blir litt pessimistisk likevel[emoji58] jaja, tiden får vise[emoji1303]