Her kom tr for 9 dager siden, ble syklus uten el på meg.[emoji107]
Det var kjedelig!! Stor klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kom tr for 9 dager siden, ble syklus uten el på meg.[emoji107]
Å nei Neste pp sitter den ❤❤Våknet bokstavligtalt i en blodpøl idagtidlig, så kan settes på tr. Har visst misforstått el-tidspunktet (om jeg har hatt el da..?), for regner med dette må være mensen.. godt å få et svar om ikke annet!
Oi Hvor mange dpo?Helt i sjokk! Var sikker på at tanta var rett rundt hjørnet siden testene var negative igår..
Godt synlige streker innenfor tidsfristen idag[emoji85]
Oi Hvor mange dpo?
Spennede De så så gråe ut, men strek er det jo ❤ Dette blir baby10 dpo [emoji4]
Spennede De så så gråe ut, men strek er det jo [emoji173] Dette blir baby
Gratulerer, da er det ingen tvil ❤❤Ja, ser sånn ut på bildet, men de er rosa og blå i virkeligheten [emoji4]
Håper de blir tydeligere i morgen [emoji7]
Gratulerer, da er det ingen tvil [emoji173][emoji173]
Ser denTakk[emoji173] Stoler ikke på det før IKM er overstått og det står 1-2 på digital [emoji85]
Takk[emoji173] Stoler ikke på det før IKM er overstått og det står 1-2 på digital [emoji85]
Viprøverigjen17 - PP5 etter SA- Vårt første barn - IKM 22.5
Sniker meg med her i siste liten jeg
Ikm i morgen alt da! [emoji4] Har du testet noe enda? [emoji4]
Lykke til [emoji173]
Ja, måtte snike en test i går. Den var negativ, men håpet er ikke borte føre tanta kommer takk <3
Våknet bokstavligtalt i en blodpøl idagtidlig, så kan settes på tr. Har visst misforstått el-tidspunktet (om jeg har hatt el da..?), for regner med dette må være mensen.. godt å få et svar om ikke annet!