Her kom plutselig tr noen dager for tidlig så da var det game over for meg denne pp!! Ny pp venter med nytt håp og nye muligheter.
Masse lykke til , håper uka blir fylt opp med masse positive tester
Så kjedelig! neste pp sitter'n Klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kom plutselig tr noen dager for tidlig så da var det game over for meg denne pp!! Ny pp venter med nytt håp og nye muligheter.
Masse lykke til , håper uka blir fylt opp med masse positive tester
HurraIkke helt forventet .. tr er ventet på torsdag, så tok en test for morroskyld..
Ikke helt forventet .. tr er ventet på torsdag, så tok en test for morroskyld..
Her er testene mine fra de siste dagene, 12 dpo i dag. Skal skaffe digital senere i dag. Merker at det allerede er mye skumlere å være gravid denne gangen, og håper så veldig at dette endelig skal være babyen vi får med oss levende hjem [emoji177][emoji4][emoji254]
Hvordan går det med dere i dag?
Jeg ser strek[emoji4][emoji4]
IKM i dag og dette er resultatet! Noen andre som ser streken? T
ar ny test om to dager om ikke tanta dukker opp i mellomtiden
Gårsdagen og dagens test. Veldig svake, men jeg ser da noe.. Tre tester med tre skyggestreker.
ar ny test om to dager om ikke tanta
dukker opp i mellomtiden
Ååh, gratulerer så mye! [emoji4][emoji173] Dette er spiren som sitter hele veien og blir med hjem vettu [emoji1317] Spennende med digital da!
ar ny test om to dager om ikke tanta dukker opp i mellomtiden
Gårsdagen og dagens test. Veldig svake, men jeg ser da noe.. Tre tester med tre skyggestreker.
Fikk denne i går, rfsu sin... men aldri fått noen strek på de før... tror ikke det er noe, men er jo spennende uansett [emoji85] har ingen symptomer og har heller ikke pms symptomer, pleier alltid å ha ømme pupper mellom el og ikm.. men nå nada [emoji4]
Fikk denne i går, rfsu sin... men aldri fått noen strek på de før... tror ikke det er noe, men er jo spennende uansett [emoji85] har ingen symptomer og har heller ikke pms symptomer, pleier alltid å ha ømme pupper mellom el og ikm.. men nå nada [emoji4]