Desmi
Betatt av forumet
Testene de 4 siste dagene, 8-11 dpo.. håpet synker for hver dag streken ikke blir sterkere...
Krysser fingrene [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testene de 4 siste dagene, 8-11 dpo.. håpet synker for hver dag streken ikke blir sterkere...
Kjipt, lykke til i neste PP. Jeg går å forbereder meg og krysser ut dager vi skal ha sex i neste mnd. Mannen hadde trodd jeg var gal om han hadde vist heheDa kom tr, lykke til videre til alle sammen [emoji5]
Kjipt, lykke til i neste PP. Jeg går å forbereder meg og krysser ut dager vi skal ha sex i neste mnd. Mannen hadde trodd jeg var gal om han hadde vist hehe
Dagens, tror jeg er 11 dpo... er bare skygger... (selvfølgelig) [emoji19] men streken syns, bare at den er grå...
Spennende
Dagens, tror jeg er 11 dpo... er bare skygger... (selvfølgelig) [emoji19] men streken syns, bare at den er grå...
Personlig ville jeg ventet med en sånn test til ikm, men tror 4 dager før skal være innafor [emoji4]Noen som vet hvor tidlig man kan teste med clearblue sin digitale? Har en liggendes, men tørr ikke bruke. Blir så deppa! Dag 23 i morgen. Ikm ventes om 4 dager.
Takk for svar. Ja jeg velger å vente, vil heller leve i håpet noen dager til. Men håper så veldig.Personlig ville jeg ventet med en sånn test til ikm, men tror 4 dager før skal være innafor [emoji4]
Er sensitivitet på 25 de mene jeg, så ville helst tatt en strimmeltest eller to først siden de er billigere Ihvertfall ikke før ikm Digital er litt "hellig" hos meg, så bare tatt de da jeg var gravidNoen som vet hvor tidlig man kan teste med clearblue sin digitale? Har en liggendes, men tørr ikke bruke. Blir så deppa! Dag 23 i morgen. Ikm ventes om 4 dager.
Så kjipt, hvor lang syklus haDDE du da?? Jeg lå på 21 dager i vinter. Lurer på om det var uten el?Her kom tr for 9 dager siden, ble syklus uten el på meg.[emoji107]
Så kjipt, hvor lang syklus haDDE du da?? Jeg lå på 21 dager i vinter. Lurer på om det var uten el?