✿ IKM uke 21 ✿

Syns det var en rødaktig strek der i starten jeg og, men tror det bare er skyggestrek :( Er uansett tidligtester, så lett å få skyggestrek på de :p

Ja, det er jo dessverre lett å bli lurt av disse tidligtestene. Men du tar kanskje en ny i morgen/overimorgen? ;)
 
Når la dere inn aksjer denne pp?
Vi la inn dagen før el og på selve el dagen. Håper det holdt:)

Dette satt vi nettopp og diskuterte her hjemme og da mista jeg helt trua på denne pp egentlig, etter å ha "googlet bekymringer". Ser det står mange steder at eggløsning gjerne ikke skjer før 1 døgn etter NEGATIV el-test. Isåfall har vi bommet litt...vi la inn to og tre dager før det jeg hvertfall trodde var el-dagen og selve el dagen. Fikk positiv dagen før forventet el ifølge kalender og negativ dagen etter..men da burde vi kanskje lagt inn litt i dagene etter også da. Nå er jeg bare forvirret egentlig..
 
Huff ja, jeg skulle være hard å holde meg, men blir jo så påvirket av alle her inne :p

Samme her [emoji23]

Egentlig tenkt å teste lørdag men da er samboer på jobb og jeg må stå opp med jentungen. Ho får meg seg mye rart men trenger ikke se akkurat at jeg tester [emoji23] kan sikkert finne noe å se på telefonen mens jeg tester men da får ikke jeg knipsa bilde [emoji13]

Så kanskje det ryker en test i morra tidlig om jeg får stå opp i fred da [emoji6]
 
Temperaturen ligger hvertfall bra an! Ligger på 36.8°C, vanlig er 36.5°C ca [emoji1]
Tviler på at jeg klarer å vente lenger enn til i morgen tidlig med å teste igjen [emoji85][emoji23]
 
Fikk stå opp aleine i dag så da røyk en test, men blendahvit så da er det bare å forberede seg på tanta over helga [emoji5]
 
Tempen har steget igjen men fikk blenda test og hadde forventet en svak strek 10 Dpo.. får ha litt is i magen men begynner sakte men sikkert å forberede meg på pp 9...
 

Vedlegg

  • IMG_4262.PNG
    IMG_4262.PNG
    189,7 KB · Visninger: 79
Blir helt gal av denne DPOtida. Er 9dpo i dag og hadde tenkt å teste nå når jeg stod opp, men glemte det. Kjenner jo etter all slags tegn, jeg er jo både kvalm, har stikninger, trøtt, ekstremt sulten viss det går for lenge uten mat. Jeg er jo anten supergravid eller smågal[emoji1] ha en fin dag[emoji295]️
 
Tenker å teste etter helga. Ikm 25.05, trooooor jeg.
Kjenner jeg har absolutt IKKE troa på dette, så kommer til å sutre og sippe i helga. Utolmodig sjel, ville helst ha blitt gravid bare sånn med en gang. Ser for meg vi må vente lenge på en liten en...
 
20622a5ecdd63a356806052c0cc1ab71.jpg


Noen som ser noe? [emoji1] Nederste er fra igår og de to øverste er idag (8dpo). Den øverste er 25 Ml/u, mens de nederste er 10, så regner med at det er derfor den er litt svakere[emoji4] Klarte endelig å få de fram på bilde med masse redigering [emoji23][emoji85] Syns litt bedre i virkeligheten [emoji56] Gleder meg allerede til å teste i morgen! Da må de jo bli sterkere?!
 
20622a5ecdd63a356806052c0cc1ab71.jpg


Noen som ser noe? [emoji1] Nederste er fra igår og de to øverste er idag (8dpo). Den øverste er 25 Ml/u, mens de nederste er 10, så regner med at det er derfor den er litt svakere[emoji4] Klarte endelig å få de fram på bilde med masse redigering [emoji23][emoji85] Syns litt bedre i virkeligheten [emoji56] Gleder meg allerede til å teste i morgen! Da må de jo bli sterkere?!

Jeg ser, så spennende... håper det blir en sterk babystrek [emoji4]
 
003be4d17bf3f2c4486e55939205d7c9.jpg

Fikk denne i dag, mener den "skyggen" der er sterkere enn den i som jeg fikk i går... noen andre som ser det jeg ser? [emoji85]
 
9 eller 10 dpo. Svei av en test nå som var hvit..
Er det mulig at det er for tidlig? Eller ville det vært noe der?:rolleyes:
 
Back
Topp