✿ IKM uke 21 ✿

Wiii! Ja, det blir spennende :) foreløpig er den jo altfor grå, men 8dpo er jo fryktelig tidlig. Fare for at det ryker en test hver dag fremover om tempen holder seg høy!
Og godt jeg kan legge det ut her, mannen hadde dævva om han visste at jeg testa på 8 dpo OG dyppa en test i vann også!:hilarious:
Krysse fingre og tær ❤❤
 
Wiii! Ja, det blir spennende :) foreløpig er den jo altfor grå, men 8dpo er jo fryktelig tidlig. Fare for at det ryker en test hver dag fremover om tempen holder seg høy!
Og godt jeg kan legge det ut her, mannen hadde dævva om han visste at jeg testa på 8 dpo OG dyppa en test i vann også!:hilarious:

Hehe! Godt man har forumet da [emoji23] Har testet selv idag, på 7dpo, så jeg vet alt om tidlig testing [emoji28]
Greit når man har så mange tester at man kan dobbeltsjekke [emoji85] Jeg fant plutselig ut at jeg har 15 tester med 25 Ml/u, og bare 4 med 10 Ml/u.. Jeg trodde alle var på 10! Så da må jeg rasjonere litt [emoji56]
 
Jeg er helt overbevist om at du er gravid! Helt bombesikker! ;)
Kjenner det er veldig spennende nå! [emoji1] men er samtidig utrolig redd for enda en SA, da må vi vel få hjelp om det skjer igjen siden jeg allerede har mistet to ganger..

Håper på mange, mange fine babystreker nå!! [emoji7]
 
Fydda, god bedring [emoji173]️

Takk [emoji4] bedre med medisin nå, heldigvis!

Men lurer på om det har noe å si for mulighetene? Føler alltid at medisiner og andre slike "forstyrrelser" er negativt. Men lever som normalt fram til jeg får positiv test uansett da [emoji4]
 
Jeg hadde omgangssyken rett etter el i 2014, og resultatet er over 2,5 år nå så er ikke alltid sånt gjør noe [emoji846]
jeg tenkte kanskje det var positivt også på et vis, siden kroppen i utgangspunktet ser på et befruktet egg som noe fremmendt det vil kvitte seg med, så var det greit at immunforsvaret var opptatt med noe annet...? [emoji846]
 
791aa5d7531dfffa388b4db67ebeeb0a.jpg


9dpo i dag, røyk på en test (nederste er med vann) fikk en haug av skyggestreker forrige syklus er vel dette også! Meeen kunne ikke dy meg å teste allikavel [emoji23][emoji23]
 
Jeg hadde omgangssyken rett etter el i 2014, og resultatet er over 2,5 år nå så er ikke alltid sånt gjør noe [emoji846]
jeg tenkte kanskje det var positivt også på et vis, siden kroppen i utgangspunktet ser på et befruktet egg som noe fremmendt det vil kvitte seg med, så var det greit at immunforsvaret var opptatt med noe annet...? [emoji846]

Å, gjør den? Det visste jeg ikke. Ja vi får se om det gjør susen her også ;)
 
Hahah, den testetrangen blir fort ganske heavy altså! [emoji28] kjenner jeg gleder meg til å legge meg slik at jeg snart kan teste på morgenurin [emoji23]
 
Back
Topp