✿ IKM uke 21 ✿

Jeg har jo hatt murringer siden el omtrent, men idag har der tatt seg skikkelig opp altså. Veldig slitsomt med smerter hele dagen, klarer ikke å ha bukselinningen overfor skambeinet engang [emoji85] men viss det er noe på gang så skal jeg fint Holde ut, viss ikke er det dårlig gjort [emoji14]

Samme opplegg her, men eg skjønner ikkje bæret av denne syklusen her. Krysser fingrene for at det blir bebis på oss begge
 
7 dpo og dårlig følelse for pp :(
 

Vedlegg

  • IMG_2837.jpg
    IMG_2837.jpg
    84,9 KB · Visninger: 75
IMG_4196.PNG

Her er min temp 7 Dpo. Blir spennende å se i morgen om den holder seg oppe..eller hva som skjer.
 
Når la dere inn aksjer denne pp?
Vi la inn dagen før el og på selve el dagen. Håper det holdt:)
 
cee21fda934c707e1a6eb2a9311298fd.jpg


Har holdt meg fra å gå på do i hele dag, så jeg kunne teste nå [emoji13]

Ser fortsatt ingen strek jeg [emoji85]
 
Jeg fikk plutselig positiv el-test idag, så ingen supertidlig el på meg, heller sen. Så da ender jeg nok opp i uke 22 i stedet...
 
6 dpo, og er sååå uggen og uvel! [emoji30] Var litt småkvalm på morgenen igår også, men da ga det seg utover dagen[emoji85]
Håper det er et symptom, og ikke at jeg blir syk [emoji1317]
 
Akutt kvalm på morraen i dag før frokost.... holdt på å lage til salat til besøk seinere på dagen men måtte bare finne noe å spise og drikke [emoji848] 10 DPO....
 
Var så kvalm i formiddag at jeg vurderte å bruke sånne armbånd mot reisesyke. Men så fikk jeg mat i meg og har nesten ikke klart å stoppe å spise [emoji23] fy flate, bra det ikke er 17.mai hver dag! Er ca 5 dpo, håper jeg klarer å vente 5 dager før det blir testing [emoji12]
Har dere hatt en fin feiring? [emoji4]
 
Var så kvalm i formiddag at jeg vurderte å bruke sånne armbånd mot reisesyke. Men så fikk jeg mat i meg og har nesten ikke klart å stoppe å spise [emoji23] fy flate, bra det ikke er 17.mai hver dag! Er ca 5 dpo, håper jeg klarer å vente 5 dager før det blir testing [emoji12]
Har dere hatt en fin feiring? [emoji4]

Flere som er kvalme ja! [emoji28] Bra det hjalp med mat i alle fall da [emoji4] Er 6 dpo idag, og spørs om ikke det ryker en test i morgen når jeg føler det så veldig på kroppen at noe er på gang [emoji85] Skal litt til å få positiv så tidlig, men klarer ikke vente [emoji23]
Feiringen idag har vært fin, men litt preget av kvalme og dårlig form.. Hadde en veldig fin dag fordet da [emoji4]
Du da? [emoji4]
 
Har hatt mens-murringer i 1,5 dag no. Usikker på om det er EL som kommer eller om egget driv å fester seg... har så lyst å teste i mårra, men veit at den vil bil blenda [emoji85][emoji23]
 
Back
Topp