✿ IKM uke 21 ✿

Skal i familiemiddag i dag, og fikk nettopp vite at det er dampet spekemat til middag [emoji849] Er dette greit å spise siden det er dampet? Eller burde jeg holde meg helt uten?
Vet ikke hvor varmt det blir når det er dampet, men regelen er vel at om det er gjennomvarmet til 70 grader så kan man spise det :)

Du har vel fått strek på testen din allerede? :) Ellers hadde jeg ikke tenkt noe over det før positiv test.
 
Vet ikke hvor varmt det blir når det er dampet, men regelen er vel at om det er gjennomvarmet til 70 grader så kan man spise det :)

Du har vel fått strek på testen din allerede? :) Ellers hadde jeg ikke tenkt noe over det før positiv test.

Ja det var det jeg klart å Google også, men umulig å finne ut hvor varm blir dampet mat [emoji23]
Men man damper jo poteter og kålrabi som blir "kokt"? [emoji28]

Ja fikk en liten strek i dag tidlig.. Derfor jeg ble litt usikker [emoji53]
 
Heihei, har endelig bestemt meg for å henge meg på en IKM tråd. Har fulgt med på forumet siden vi startet å prøve, og det er jo så utrolig spennende å følge med på dere alle sammen!

Eplekake90 - pp4 - b1 - el ca 10/5 - ikm ca 25/5

Velkommen til Babyverden og i IKM gruppa for uke 21! Blir spennende å se hva resultatet ditt blir den 25. ;)
 
Litt spent på uke 21 nå. For har ikke fått positiv el-test ennå, så enten har jeg hatt el supertidlig før jeg begynte teste, eller så var den den ene dagen jeg ikke fikk testet. Time will show... [emoji50]

Satser på at EL var den ene dagen du ikke fikk testet. ;)
 
Satser på at EL var den ene dagen du ikke fikk testet. ;)
Tror jeg heller krysser fingrene for supertidlig. Da klaffer aksjene bedre [emoji12] For å si det sånn så var det ikke mye tid til kos når jeg ikke rakk tisse på en pinne engang den dagen [emoji23]
 
Kan egget feste seg på 4 dpo?[emoji28] Var i dusjen nå og fikk først skikkelig krampe i magen før jeg hadde "hold/sting" rett ved lysken i 30-40 sekunder før det gikk over til murring [emoji85] Overanalyserer litt kanskje?! [emoji23]
Husker ikke om jeg hadde sånn her murringer sist, eller om det er sånn det alltid er før tr kommer [emoji85]
 
Kan egget feste seg på 4 dpo?[emoji28] Var i dusjen nå og fikk først skikkelig krampe i magen før jeg hadde "hold/sting" rett ved lysken i 30-40 sekunder før det gikk over til murring [emoji85] Overanalyserer litt kanskje?! [emoji23]
Husker ikke om jeg hadde sånn her murringer sist, eller om det er sånn det alltid er før tr kommer [emoji85]
Tror det kan feste seg mellom 2-11, men at det er mer vanlig senere enn tidlig?
 
Tror det kan feste seg mellom 2-11, men at det er mer vanlig senere enn tidlig?

Hakke peiling altså.. Får Google litt [emoji28] Blir litt småsprø av det her kjenner jeg.. Men det er rart med det - de vonde murringene plager livskiten ut av meg når tr kommer, men i dpo er de mer overlevbare siden jeg vet det kan være godt for noe [emoji85][emoji85]
 
Ja det var det jeg klart å Google også, men umulig å finne ut hvor varm blir dampet mat [emoji23]
Men man damper jo poteter og kålrabi som blir "kokt"? [emoji28]

Ja fikk en liten strek i dag tidlig.. Derfor jeg ble litt usikker [emoji53]

Ikke lett å finne noe om det nei, men tenker kanskje det blir litt som pinnekjøtt o.l. og det kan man vel spise såvidt jeg vet. Så vil vel tro det ikke er noe problem.

Ikke noen sjanse for å spørre mora di uten at hun fatter mistanke, eller at det ikke er så farlig om hun vet?
 
Så gøy med tester [emoji5] ganske sikker på det ikke har gått her for lite sengekos rundt eggløsning (temper ikke). Så egentlig bestemt meg for å ikke teste men så spørs det om jeg klarer holde det i slutten av uka [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Var på butikken en tur i stad, og fikk problemer å gå etter en stund pga jeg fikk sånne stikninger i livmoren! [emoji85] føler meg helt håpløs her, kjenner altfor mye etter symptomer [emoji23]
 
Kan egget feste seg på 4 dpo?[emoji28] Var i dusjen nå og fikk først skikkelig krampe i magen før jeg hadde "hold/sting" rett ved lysken i 30-40 sekunder før det gikk over til murring [emoji85] Overanalyserer litt kanskje?! [emoji23]
Husker ikke om jeg hadde sånn her murringer sist, eller om det er sånn det alltid er før tr kommer [emoji85]

Ååå så spennende [emoji173] Jeg har troa [emoji6]
 
Ikke lett å finne noe om det nei, men tenker kanskje det blir litt som pinnekjøtt o.l. og det kan man vel spise såvidt jeg vet. Så vil vel tro det ikke er noe problem.

Ikke noen sjanse for å spørre mora di uten at hun fatter mistanke, eller at det ikke er så farlig om hun vet?

Jeg klarte å fiske og dra menst jeg spiste.. Damping er visst like varmt som koking [emoji1303] [emoji28] Så nå vet vi det [emoji23]
 
Begynt symptomjakt nå. 7 dager dpo. Eller 6. Syns puppene er øm. Masse kviser.

Men det kan jo være tegn på tr og:oops::rolleyes:

7 DPO her også, og svak strek på GT [emoji173] Idag kom superømme pupper og masse kviser [emoji39] Når har du tenkt å teste? [emoji2]
 
Var på butikken en tur i stad, og fikk problemer å gå etter en stund pga jeg fikk sånne stikninger i livmoren! [emoji85] føler meg helt håpløs her, kjenner altfor mye etter symptomer [emoji23]

Haha, ja man blir jo helt gal [emoji23] Men veldig ofte ligger det noe i det da [emoji6] Krysser fingrene for deg jeg [emoji173]
 
Så gøy at så mange har symptomer[emoji3][emoji106] har troa på at det blir msnge positive tester her jeg[emoji3]

Jeg tror jeg er 3 dpo i dag, og jeg tror ikke det klaffa denne gsngen.. Ingen symptomer enn så lenge (men så hadde jeg aldri særlig med symptomer så tidlig med de andre heller).. Men føler det liksom ikke på meg, så tror nok det blir en pp til. Men vi får se[emoji4]

Hvilken dpo tenker dere å teste?
 
Jeg blir så knust når jeg tester for tidlig at jeg går helt i kjelleren. Så denne gangen skal jeg prøve å ikke teste før dagen etter ikm. Om den da ikke er presis :) Vi hadde ikke sex dagen før og på selve el om jeg har regnet riktig, så blir nok en ny PP her..
 
Back
Topp