✿ IKM uke 21 ✿

Samme tendensen her, tror egentlig ikke jeg har hatt EL i det hele tatt, men men...

Kos deg på ferie! :)
Jeg hadde ingen slim eller positive el-tester forrige pp, men det var et egg som ble befrukta likevel, så er fullt mulig å bli gravid likevel [emoji6]

Tusen takk [emoji1]
 
Jeg hadde ingen slim eller positive el-tester forrige pp, men det var et egg som ble befrukta likevel, så er fullt mulig å bli gravid likevel [emoji6]

Tusen takk [emoji1]

Jo, har blitt gravid selv også tidligere tross fravær av positive EL-tester, EL-slim osv, men tror kroppen ikke er helt klar etter SA´n i april. Derfor jeg tror kroppen er litt "off". :)
 
Jo, har blitt gravid selv også tidligere tross fravær av positive EL-tester, EL-slim osv, men tror kroppen ikke er helt klar etter SA´n i april. Derfor jeg tror kroppen er litt "off". :)
Ah, da skjønner jeg. Krysser fingrene for at kroppen er "on" og en ny spire sitter denne måneden [emoji1]
 
Har du testet én gang om dagen, eller flere pr. dag? For selv om du har misset LH-toppen og dermed ikke opplevd positiv test, er ikke det ensbetydende med at du ikke har hatt EL. :) Blodkar/slimhinner kan sprekke når som helst egentlig, noen har mellomblødninger også ila. en syklus. Får bare krysse alt for at du tester positivt snart! Når blir du å teste med en GT? ;)

1 dag testet jeg to ganger, ellers bare 1 gang. Sant, hadde ikke positiv EL-test sist jeg ble gravid. Men hadde det nå forrige pp. Forsøker igjen i morgen :)

Føler liksom ikke vi har forsøkt så hardt denne mnd, bare lyst
-sex, ingen plikt :D så ikke så ofte som annenhver dag. Og føler derfor ikke noe stress med å ta gt heller...tror den blir negativ. Vi har det ikke så travelt med å bli gravid denne gangen. Så hvis jeg klarer venter jeg til IKM :) du da?
 
1 dag testet jeg to ganger, ellers bare 1 gang. Sant, hadde ikke positiv EL-test sist jeg ble gravid. Men hadde det nå forrige pp. Forsøker igjen i morgen :)

Føler liksom ikke vi har forsøkt så hardt denne mnd, bare lyst
-sex, ingen plikt :D så ikke så ofte som annenhver dag. Og føler derfor ikke noe stress med å ta gt heller...tror den blir negativ. Vi har det ikke så travelt med å bli gravid denne gangen. Så hvis jeg klarer venter jeg til IKM :) du da?

Tror heller ikke EL har vært denne runden, siste "TR" var en SA, så det er ikke sikkert kroppen er i rute igjen. Mistenker derfor at vi ikke har klaffet og at det ikke blir noen positiv test. Blir ikke å teste tror jeg, bare vente på TR. ;)

Lykke til da, når du skal teste! Krysser det som krysses kan. :D
 
Takk, og i like måte! Spennende tid i møte for de fleste her. ;)

Når kommer du hjem?
Sant det! Har heldigvis husket å ta med meg et par graviditetstester, så må jeg bare ha tålmodighet og ikke bruke dem opp for tidlig [emoji28]
Blir borte i vel en uke til, så vi har gjort det vi kan denne pp [emoji85]
 
62c523aa4f022c6ff0650306c0648d4f.jpg


Jenter, jeg trenger dere [emoji28] Både jeg og sambo så svak svak strek [emoji1373] Er bare 7DPO, men er her flere som ser? [emoji51] Den er enda tydeligere nå på halvtørr pinne, men det teller ikke?
 
62c523aa4f022c6ff0650306c0648d4f.jpg


Jenter, jeg trenger dere [emoji28] Både jeg og sambo så svak svak strek [emoji1373] Er bare 7DPO, men er her flere som ser? [emoji51] Den er enda tydeligere nå på halvtørr pinne, men det teller ikke?

Jeg ser noe! [emoji28] Ååh, så spennende å se i morgen![emoji1] Kjenner jeg får -veldig- lyst til å teste 7 dpo når jeg ser folk får strek så tidlig [emoji28]
 
Imorgen tror jeg! Men fullt klar over at en evt skygge/svak strek kan fortsatt være rester. Så jeg trenger evt flere som øker i styrke før man vet sikkert [emoji1360]
 
62c523aa4f022c6ff0650306c0648d4f.jpg


Jenter, jeg trenger dere [emoji28] Både jeg og sambo så svak svak strek [emoji1373] Er bare 7DPO, men er her flere som ser? [emoji51] Den er enda tydeligere nå på halvtørr pinne, men det teller ikke?

Shit! Det gjør jammen jeg også, som ikke eier streksyn! :excited001
 
62c523aa4f022c6ff0650306c0648d4f.jpg


Jenter, jeg trenger dere [emoji28] Både jeg og sambo så svak svak strek [emoji1373] Er bare 7DPO, men er her flere som ser? [emoji51] Den er enda tydeligere nå på halvtørr pinne, men det teller ikke?
Kan se en strek der ♡
Håper den blir sterkere og tydelig rosa de neste dagene :D
 
Får jo nesten lyst til å teste når jeg ser dere begynner å legge ut strektester her [emoji14] :o
Men er vel ikke noe poeng i å bruke opp testene når jeg vet de blir negative [emoji14] hahaha
 
Jaaaa [emoji173][emoji173] Test da vell [emoji28] Har allerede testet i 3 dager jeg [emoji13] Men ingen antydning før i dag [emoji51]

Hehe! Er bare 4 dpo, så får drøye litt til [emoji28] Har egentlig lovt meg sjøl å vente til 10 dpo [emoji85]
Syns det er så slitsomt med blenda tester [emoji29] Så vil heller vente litt! Men veldig artig å se at testeballet er åpnet her [emoji28]
 
Tror heller ikke EL har vært denne runden, siste "TR" var en SA, så det er ikke sikkert kroppen er i rute igjen. Mistenker derfor at vi ikke har klaffet og at det ikke blir noen positiv test. Blir ikke å teste tror jeg, bare vente på TR. ;)

Lykke til da, når du skal teste! Krysser det som krysses kan. :D

Takktakk, krysser fingrene for deg også [emoji2]

Denne EL-testen så vel forøvrig greit positiv ut? Tok i dag [emoji4]
409807673abf1005057051824e4fbffe.jpg
 
Back
Topp