✿ IKM uke 21 ✿

Men første dag med neg, regner du da med at el har vært? Såframt du ikke får positiv igjen selvsagt..

Ja, merker på kroppen at EL har vært, så tar en EL test for å få det bekreftet bare. Som regel har jeg da positiv på morgenen og negativ på kvelden, da regner jeg 1 dpo dagen etter. Hvis jeg får første negativ dagen etter er det 1dpo[emoji4] Så blir testen mindre og mindre sterk i et par dager før den er kjempesvak [emoji4]
 
Ja, merker på kroppen at EL har vært, så tar en EL test for å få det bekreftet bare. Som regel har jeg da positiv på morgenen og negativ på kvelden, da regner jeg 1 dpo dagen etter. Hvis jeg får første negativ dagen etter er det 1dpo[emoji4] Så blir testen mindre og mindre sterk i et par dager før den er kjempesvak [emoji4]

Takk for svar- skal prøve det denne gangen. Nå oppdaget jeg litt el-slim, så kroppen jobber;)
 
Like spennende hver gang. Hjalp trolig å snakke om det for el-smertene har også satt i gang. Mannen er ikke hjemme før ca kl 2300, men da tror jeg han må til pers[emoji6] tror på mange fine streker i denne gruppa:)

Da er det bare å kjøre på ja [emoji28] Har trua på denne gruppa jeg og! Håper på masse positive tester i dagene framover [emoji4][emoji1317]
 
Ikke hørt om, følger noen som er gravide eller? [emoji5]

Handler om fosterets utvikling, men tidvis litt "kjedelig" med digresjoner til andre temaer- fostre som ikke utvikler kjønn normalt osv. Men er man veldig intr i sånt er det interessant nok for å få tiden til å gå.. Siden jeg har sett alt annet [emoji85][emoji23]
 
Hmmm, denne kroppen er utrolig snodig altså. Har fått slim idag, kunne minne litt om el-slim, så har vel muligens el nå da.. men har hatt murringer noen dager også, og hadde ganske klare el-smerter for nesten en uke siden. Tror kroppen bare har slått seg helt vrang og kjører sitt eget løp etter sa'en [emoji85] har jo mange symptomer også! Men alle kan vel også stemme overens med symptomer på el, så jeg blir utrolig usikker..

Hvordan ligger dere an, damer? [emoji4]
 
Hmmm, denne kroppen er utrolig snodig altså. Har fått slim idag, kunne minne litt om el-slim, så har vel muligens el nå da.. men har hatt murringer noen dager også, og hadde ganske klare el-smerter for nesten en uke siden. Tror kroppen bare har slått seg helt vrang og kjører sitt eget løp etter sa'en [emoji85] har jo mange symptomer også! Men alle kan vel også stemme overens med symptomer på el, så jeg blir utrolig usikker..

Hvordan ligger dere an, damer? [emoji4]
Hvilken cd er du på a? Temper du? :)
 
Hvilken cd er du på a? Temper du? :)
Er på cd17, el bruker aldri være sååå sein som dette [emoji85] bruker å komme mellom cd12 og cd14 ca, går som regel som en klokke. Men kan vel regne med litt kluss etter sa?
Temper sporadisk [emoji14] men er på ferie nå og har klart å reise fra termometeret [emoji85]
 
Er på cd17, el bruker aldri være sååå sein som dette [emoji85] bruker å komme mellom cd12 og cd14 ca, går som regel som en klokke. Men kan vel regne med litt kluss etter sa?
Temper sporadisk [emoji14] men er på ferie nå og har klart å reise fra termometeret [emoji85]
Syklusen min ble og lengre etter sa, så er nok det. Du får legge inn aksjer i kveld ;)
 
I dag kom symptomene som perler på en snor, 6 DPO [emoji2] Våknet klokken 8 som vanlig, men var så kvalm jeg orket ikke røre på meg. Tenkte jeg skulle hvile den bort, og våknet igjen 12.30!! [emoji23] Så lenge har jeg vell aldri sovet i mitt liv :p Dog våkner jeg 12.30 med metallsmaken i munnen, og lett hodepine (hodepinen kan jo komme av for mye søvn også da [emoji28]) Krysser både fingre og tær, for at jeg kan starte testingen i morgen og kanskje få se noen svake babystreker [emoji173][emoji173]

Ååh! Gleder meg til i morgen! :D
 
Like spennende hver gang. Hjalp trolig å snakke om det for el-smertene har også satt i gang. Mannen er ikke hjemme før ca kl 2300, men da tror jeg han må til pers[emoji6] tror på mange fine streker i denne gruppa:)
Da er det bare å kjøre på ja [emoji28] Har trua på denne gruppa jeg og! Håper på masse positive tester i dagene framover [emoji4][emoji1317]

Jepp, dette er IKM-gruppa med flest positive tester EVER! Det har blitt sagt fra første stund. ;)
 
Vis vedlegget 225417

Ja, om det skulle vært det måtte vel EL vært rundt CD12? En uke før blødninga. Nei, ingenting i dag.

Spennede



Takk for oppmuntrende ord, det kan jo være :) Men tror nok det bare er kroppen som tuller litt. Sant, det var litt røft Men det var to dager før blødninga. Tenkte om det var litt lenge etter til å komme friskt blod, eller?

Her er EL-test fra i dag, ikke positiv i dag heller. Mon tro hvor lenge jeg skal teste framover...?

Har du testet én gang om dagen, eller flere pr. dag? For selv om du har misset LH-toppen og dermed ikke opplevd positiv test, er ikke det ensbetydende med at du ikke har hatt EL. :) Blodkar/slimhinner kan sprekke når som helst egentlig, noen har mellomblødninger også ila. en syklus. Får bare krysse alt for at du tester positivt snart! Når blir du å teste med en GT? ;)
 
Er på cd17, el bruker aldri være sååå sein som dette [emoji85] bruker å komme mellom cd12 og cd14 ca, går som regel som en klokke. Men kan vel regne med litt kluss etter sa?
Temper sporadisk [emoji14] men er på ferie nå og har klart å reise fra termometeret [emoji85]

Samme tendensen her, tror egentlig ikke jeg har hatt EL i det hele tatt, men men...

Kos deg på ferie! :)
 
Hopper inn her jeg også, selv om jeg ikke har store trua. Vi har ikke gått så hardt inn for å prøve denne måneden[emoji6] men spennende er det uansett.

Talia3 - PP1 - b3 - EL ca 10. mai - IKM 26.05
 
Hopper inn her jeg også, selv om jeg ikke har store trua. Vi har ikke gått så hardt inn for å prøve denne måneden[emoji6] men spennende er det uansett.

Talia3 - PP1 - b3 - EL ca 10. mai - IKM 26.05

Velkommen inn! Jeg ble gravid på sist PP, som var mindre enn halvhjertet pga. besøk hos familien den uka det var EL, så det er fullt mulig. ;) Tvi tvi!
 
Back
Topp