Takktakk, krysser fingrene for deg også [emoji2]
Denne EL-testen så vel forøvrig greit positiv ut? Tok i dag [emoji4]
Takk.
Ja, den er positiv ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takktakk, krysser fingrene for deg også [emoji2]
Denne EL-testen så vel forøvrig greit positiv ut? Tok i dag [emoji4]
Ser strek
Jenter, jeg trenger dere [emoji28] Både jeg og sambo så svak svak strek [emoji1373] Er bare 7DPO, men er her flere som ser? [emoji51] Den er enda tydeligere nå på halvtørr pinne, men det teller ikke?
Heihei, har endelig bestemt meg for å henge meg på en IKM tråd. Har fulgt med på forumet siden vi startet å prøve, og det er jo så utrolig spennende å følge med på dere alle sammen!
Eplekake90 - pp4 - b1 - el ca 10/5 - ikm ca 25/5
VelkommenHeihei, har endelig bestemt meg for å henge meg på en IKM tråd. Har fulgt med på forumet siden vi startet å prøve, og det er jo så utrolig spennende å følge med på dere alle sammen!
Velkommen!Heihei, har endelig bestemt meg for å henge meg på en IKM tråd. Har fulgt med på forumet siden vi startet å prøve, og det er jo så utrolig spennende å følge med på dere alle sammen!
Imorgen tror jeg! Men fullt klar over at en evt skygge/svak strek kan fortsatt være rester. Så jeg trenger evt flere som øker i styrke før man vet sikkert [emoji1360]
Så spennende [emoji173][emoji173] Gleder meg til oppdatering [emoji2]
Takk.
Ja, den er positiv ja!
Mye likt! Tappen er høy, lukket, hard inni og myk utenpå. Har ufattelig lyst på bacon og masse chips hele tiden, småkvalm og utrolig sulten! [emoji12]5 dpo,
Dagens symptomer:
- bekken/ryggsmerter etter husvask
- høyt plassert, bakovervendt lukket tapp
- en lekker kvise i panna
- litt ømme pupper
- tungpust
- strekk/murringer
Jadda, skal ikke skorte på symptomer. Gjenstår bare å se om det er noe i dem eller om det er vanlige dpo-tegn.
Hvordan er det med dere?
5 dpo,
Dagens symptomer:
- bekken/ryggsmerter etter husvask
- høyt plassert, bakovervendt lukket tapp
- en lekker kvise i panna
- litt ømme pupper
- tungpust
- strekk/murringer
Jadda, skal ikke skorte på symptomer. Gjenstår bare å se om det er noe i dem eller om det er vanlige dpo-tegn.
Hvordan er det med dere?
Mye likt! Tappen er høy, lukket, hard inni og myk utenpå. Har ufattelig lyst på bacon og masse chips hele tiden, småkvalm og utrolig sulten! [emoji12]
Edit: er i følge apper bare 3dpo [emoji85][emoji23]
Er ikke manko på symptomer det nei [emoji23]
Bare 4 dpo her da, men er veldig varm! Har murringer også, men det er vanlig for meg mellom EL og tr [emoji85]
Chips og bacon er ting jeg egentlig aldri har vært noe glad i, så er noe rart som har skjedd [emoji28]Aaaah, chips høres godt ut [emoji39]
Neida, nok av symptomer
Ja, varme glemte jeg. Har blitt veldig varm ved bevegelse siste to dagene, både i hender og føtter.
Chips og bacon er ting jeg egentlig aldri har vært noe glad i, så er noe rart som har skjedd [emoji28]
Aaaah, chips høres godt ut [emoji39]
Neida, nok av symptomer
Ja, varme glemte jeg. Har blitt veldig varm ved bevegelse siste to dagene, både i hender og føtter.
Skal i familiemiddag i dag, og fikk nettopp vite at det er dampet spekemat til middag [emoji849] Er dette greit å spise siden det er dampet? Eller burde jeg holde meg helt uten?
Gjennomvarmet skal vel gå bra. Jeg ville ha spist det. Åt masse vanlig spekemat i dpo før jeg visste at jeg var gravid sist jeg er mer forsiktig med alkohol og smertestillende i dpo. Antar dere sikkert skal ha litt tilbehør til spekematen, så da kan du ta litt mer av det.