✿ IKM uke 21 ✿

Takktakk, krysser fingrene for deg også [emoji2]

Denne EL-testen så vel forøvrig greit positiv ut? Tok i dag [emoji4]
409807673abf1005057051824e4fbffe.jpg

Takk. :)

Ja, den er positiv ja! :thumleft
 
Heihei, har endelig bestemt meg for å henge meg på en IKM tråd. Har fulgt med på forumet siden vi startet å prøve, og det er jo så utrolig spennende å følge med på dere alle sammen!

Eplekake90 - pp4 - b1 - el ca 10/5 - ikm ca 25/5
 
Heihei, har endelig bestemt meg for å henge meg på en IKM tråd. Har fulgt med på forumet siden vi startet å prøve, og det er jo så utrolig spennende å følge med på dere alle sammen!

Eplekake90 - pp4 - b1 - el ca 10/5 - ikm ca 25/5

Velkommen hit :) [emoji173]️
 
Heihei, har endelig bestemt meg for å henge meg på en IKM tråd. Har fulgt med på forumet siden vi startet å prøve, og det er jo så utrolig spennende å følge med på dere alle sammen!

Eplekake90 - pp4 - b1 - el ca 10/5 - ikm ca 25/5
Velkommen!
 
Litt spent på uke 21 nå. For har ikke fått positiv el-test ennå, så enten har jeg hatt el supertidlig før jeg begynte teste, eller så var den den ene dagen jeg ikke fikk testet. Time will show... [emoji50]
 
5 dpo,
Dagens symptomer:
- bekken/ryggsmerter etter husvask
- høyt plassert, bakovervendt lukket tapp
- en lekker kvise i panna
- litt ømme pupper
- tungpust
- strekk/murringer

Jadda, skal ikke skorte på symptomer. Gjenstår bare å se om det er noe i dem eller om det er vanlige dpo-tegn.

Hvordan er det med dere? :)
 
5 dpo,
Dagens symptomer:
- bekken/ryggsmerter etter husvask
- høyt plassert, bakovervendt lukket tapp
- en lekker kvise i panna
- litt ømme pupper
- tungpust
- strekk/murringer

Jadda, skal ikke skorte på symptomer. Gjenstår bare å se om det er noe i dem eller om det er vanlige dpo-tegn.

Hvordan er det med dere? :)
Mye likt! Tappen er høy, lukket, hard inni og myk utenpå. Har ufattelig lyst på bacon og masse chips hele tiden, småkvalm og utrolig sulten! [emoji12]

Edit: er i følge apper bare 3dpo [emoji85][emoji23]
 
5 dpo,
Dagens symptomer:
- bekken/ryggsmerter etter husvask
- høyt plassert, bakovervendt lukket tapp
- en lekker kvise i panna
- litt ømme pupper
- tungpust
- strekk/murringer

Jadda, skal ikke skorte på symptomer. Gjenstår bare å se om det er noe i dem eller om det er vanlige dpo-tegn.

Hvordan er det med dere? :)

Er ikke manko på symptomer det nei [emoji23]
Bare 4 dpo her da, men er veldig varm! Har murringer også, men det er vanlig for meg mellom EL og tr [emoji85]
 
Mye likt! Tappen er høy, lukket, hard inni og myk utenpå. Har ufattelig lyst på bacon og masse chips hele tiden, småkvalm og utrolig sulten! [emoji12]

Edit: er i følge apper bare 3dpo [emoji85][emoji23]

Aaaah, chips høres godt ut ;) [emoji39]

Er ikke manko på symptomer det nei [emoji23]
Bare 4 dpo her da, men er veldig varm! Har murringer også, men det er vanlig for meg mellom EL og tr [emoji85]

Neida, nok av symptomer :hilarious:
Ja, varme glemte jeg. Har blitt veldig varm ved bevegelse siste to dagene, både i hender og føtter.
 
Last edited:
Aaaah, chips høres godt ut ;) [emoji39]



Neida, nok av symptomer :hilarious:
Ja, varme glemte jeg. Har blitt veldig varm ved bevegelse siste to dagene, både i hender og føtter.

Du er ikke alene om det nei [emoji4] Har lyst på litt flere symptomer jeg også! [emoji23]
Håper det kommer flere og flere fram mot IKM nå [emoji1317]
 
Skal i familiemiddag i dag, og fikk nettopp vite at det er dampet spekemat til middag [emoji849] Er dette greit å spise siden det er dampet? Eller burde jeg holde meg helt uten?
 
Skal i familiemiddag i dag, og fikk nettopp vite at det er dampet spekemat til middag [emoji849] Er dette greit å spise siden det er dampet? Eller burde jeg holde meg helt uten?

Gjennomvarmet skal vel gå bra. Jeg ville ha spist det. Åt masse vanlig spekemat i dpo før jeg visste at jeg var gravid sist ;) jeg er mer forsiktig med alkohol og smertestillende i dpo. Antar dere sikkert skal ha litt tilbehør til spekematen, så da kan du ta litt mer av det.
 
Gjennomvarmet skal vel gå bra. Jeg ville ha spist det. Åt masse vanlig spekemat i dpo før jeg visste at jeg var gravid sist ;) jeg er mer forsiktig med alkohol og smertestillende i dpo. Antar dere sikkert skal ha litt tilbehør til spekematen, så da kan du ta litt mer av det.

Var det jeg håpet.. Blir litt vanskelig å bortforklare for mamma om jeg plutselig ikke vil spise :p Ble bare så usikker siden der var en svak strek i dag, så ville jeg ikke "ødelegge" noe [emoji28]
 
Back
Topp